Gå til innhold

Victoriavettu på snap

MzMe

Anbefalte innlegg

Lerke987 skrev (21 minutter siden):

Hun har nettopp flyttet ut fra moren 🙂 

Ja godt vi har Nav. 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chroma
Smurfii skrev (5 timer siden):

Ahh, har ikke fått med meg det. Er ikke søsteren bare 15/16 da? Er vel Victoria som må stå for alle kostnadene..ser for meg å ha hest er innmari dyrt av en eller annen grunn.

Hest er ekstremt dyrt. Jeg har bare en, men bruker 5-6.000 i mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk jo 2 kull med 8 valper hver på 2 av hundene sine samtidig, solgte di for 25 000 hver. Beholdt vel 2 eller 3 på fór for å parre senere. Hun kjøpte hesten fra Spania etter det salget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 16.6.2022 den 9.02):

Ahh, har ikke fått med meg det. Er ikke søsteren bare 15/16 da? Er vel Victoria som må stå for alle kostnadene..ser for meg å ha hest er innmari dyrt av en eller annen grunn.

Hest er svindyrt. Har hatt hest selv, å det koster enn del kroner. Hva hu skal med hester, det skjønner jeg ikke. De hestene får ikke mye trening og stimuli. Og hun har ganske liten peiling på hva hu driver med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
LillePote skrev (5 timer siden):

Hest er svindyrt. Har hatt hest selv, å det koster enn del kroner. Hva hu skal med hester, det skjønner jeg ikke. De hestene får ikke mye trening og stimuli. Og hun har ganske liten peiling på hva hu driver med. 

Hun og søsteren bare fjaser med de og bruker de som leketøy. Typ sitter på de og tuller mens de spiser i boksen sin osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chroma skrev (15 timer siden):

Hun og søsteren bare fjaser med de og bruker de som leketøy. Typ sitter på de og tuller mens de spiser i boksen sin osv. 

Ja, de kan ingenting om hestehold de der. Longeringa gjør dem jo helt feil, og bruk av dekken til langt utpå våren. All bruk av dekken, ødelegger hestens egen måte å regulerer temperaturen på. De to minner meg om 2 små jenter som har nettopp starta på rideskole.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87

Hun er 26 (snart 27?) og burde spart penger til egenkapital så hun kunne kjøpt seg bolig. Ikke brukt de opp på hester, hunder og shoppingturer med venninnene til lillesøsteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (1 time siden):

Hun er 26 (snart 27?) og burde spart penger til egenkapital så hun kunne kjøpt seg bolig. Ikke brukt de opp på hester, hunder og shoppingturer med venninnene til lillesøsteren.

Hun har ikke fast inntekt og får hjelp av nav. Så er ikke så mye å spare av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Xstrella skrev (3 timer siden):

Hun har ikke fast inntekt og får hjelp av nav. Så er ikke så mye å spare av. 

Hun har tydeligvis penger til å ha hester, hunder og shoppe alt mulig. Hest er svindyr hobby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 time siden):

Hun har tydeligvis penger til å ha hester, hunder og shoppe alt mulig. Hest er svindyr hobby. 

Og reise på ferie...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (11 timer siden):

Spons og hjelp fra andre. Ferier er og spons. Ikke tro alt dere ser på sosiale medier. V får dekket mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Xstrella skrev (5 timer siden):

Spons og hjelp fra andre. Ferier er og spons. Ikke tro alt dere ser på sosiale medier. V får dekket mye.

Men da må hun jo skatte av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (4 timer siden):

Men da må hun jo skatte av det. 

Ja får nå håpe det at hun fører regnskap. Jeg kan ikke si så mye mer. Vil bare dere ikke skal tro alt er rosenrødt der og livet i sosiale medier er veldig fake. Ikke sammenligne dere pga dere vet ikke sannheten bak. Ut å kos dere. Slutt å følge fake folk på internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chroma
Xstrella skrev (17 timer siden):

Ja får nå håpe det at hun fører regnskap. Jeg kan ikke si så mye mer. Vil bare dere ikke skal tro alt er rosenrødt der og livet i sosiale medier er veldig fake. Ikke sammenligne dere pga dere vet ikke sannheten bak. Ut å kos dere. Slutt å følge fake folk på internett. 

Kjenner du henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Xstrella skrev (På 24.3.2022 den 11.47):

Statistikk viser at foreldre som naver eller er dårligere stilt ofte smitter over til barna. V har youtubekanal der oppveksten er beskrevet. De har bodd mange steder og hun har flere stefedre. Google det så ser du selv hva hun har delt.

Hvorfor i alle verden drar du inn i tråden her at uføretrygdede har det jammen fint, og at "navere" smitter over på barna sine? Skam deg!!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Hvorfor i alle verden drar du inn i tråden her at uføretrygdede har det jammen fint, og at "navere" smitter over på barna sine? Skam deg!!! 

Fordi hun fremstår som rik på youtube og instagram når sannheten er noe annet. Og flere nevnte at statistikk viser foreldre som naver kan overføres til barna. Vi vet at V ikke har fast jobb og man blir ikke rik av å ha youtube kanal. Det er 14 åringer som følger V og ønsker leve likt som henne. Ergo 0 skole og 0 utdanning....

Skam deg selv som kan skrive ufint til folk du ikke kjenner. Er helt greit å være ufør, men si det og vær ærlig om en reklamerer for det ene og andre i media. Ikke fremstill influencer livet som det er gratis ting kastet etter en.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 timer siden):

Fordi hun fremstår som rik på youtube og instagram når sannheten er noe annet. Og flere nevnte at statistikk viser foreldre som naver kan overføres til barna. Vi vet at V ikke har fast jobb og man blir ikke rik av å ha youtube kanal. Det er 14 åringer som følger V og ønsker leve likt som henne. Ergo 0 skole og 0 utdanning....

Skam deg selv som kan skrive ufint til folk du ikke kjenner. Er helt greit å være ufør, men si det og vær ærlig om en reklamerer for det ene og andre i media. Ikke fremstill influencer livet som det er gratis ting kastet etter en.

Men hvordan vet du at hun ufør?

Og hvorfor drar du alle uføre over en kam? Jeg er ufør, mine foreldre er ikke det, de har aldri navet. Jeg er født med en kronisk sykdom, jeg er ikke lat, og har heller ikke late foreldre. Å du får det til å virke som de uføre er rike. Nei, skam deg! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...