Chara Skrevet 7. september 2020 #1 Del Skrevet 7. september 2020 Hei damer, Var på tul i dag, uke 6+6, men gynoen fant ingen foster. Hun så at det var antydning til en graviditet, og mener kanskje at jeg er kortere på vei enn jeg selv tror. Men altså, jeg vet når jeg hadde eggløsning pga tester og jeg fikk positiv graviditetstest 12 dpo (15 aug). Jeg har testet med Clearblue digital hver uke slik at jeg så 1-2, 2-3 og 3+. Skal til legen å måle hcg i morgen og torsdag. Er det bare å forberede seg på en SA eller MA? Noen som har vært borti liknende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. september 2020 #2 Del Skrevet 7. september 2020 Ja, eller litt lignende. Ble satt tilbake 5 dager, kjempegod hcg stigning underveis. Visste selv at det ikke var mulig å være 5 dager kortere, da jeg ville fått pos digital på 6 dpo om det var saken. Ny ul uka etter ma bekrefta. Håp på det beste, vær forberedt på det verste ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. september 2020 #3 Del Skrevet 7. september 2020 40 minutter siden, Neutral90 skrev: Håp på det beste, vær forberedt på det verste ❤️ Signerer dette. På 6+6 burde gyn. klare å se noe. Men det finnes selvsagt unntak, der man med kroppen aldri kan være helt sikker på hva den finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Del Skrevet 7. september 2020 Her har nok utviklingen stoppet opp. Anonymkode: e7df0...a8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Del Skrevet 7. september 2020 4 timer siden, Chara skrev: Hei damer, Var på tul i dag, uke 6+6, men gynoen fant ingen foster. Hun så at det var antydning til en graviditet, og mener kanskje at jeg er kortere på vei enn jeg selv tror. Men altså, jeg vet når jeg hadde eggløsning pga tester og jeg fikk positiv graviditetstest 12 dpo (15 aug). Jeg har testet med Clearblue digital hver uke slik at jeg så 1-2, 2-3 og 3+. Skal til legen å måle hcg i morgen og torsdag. Er det bare å forberede seg på en SA eller MA? Noen som har vært borti liknende? Hvis du er 100 prosent sikker på at du er over 6 uker på vei, så skulle legen klart å sett boe. Du skulle ha sett hjerteslag. Anonymkode: a9cec...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 7. september 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 7. september 2020 Takk for svar alle sammen. Dere har nok rett, så jeg er veldig forberedt på en MA. Kjipe greier altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #7 Del Skrevet 8. september 2020 Fikk akkurat samme beskjed, og ble sendt for å måle HCG som ikke steg som den skulle. Jordmora jeg gikk til (privat) var dårlig til å følge opp så etter nærmere en uke bestilte jeg meg UL hos en annen. Viste seg dessverre å være MA her også. Det er tøft, men dessverre noe en del av oss opplever 😞 Anonymkode: d937d...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå