AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Del Skrevet 6. september 2020 Tar dere sjansenpå å trene gruppetrening nå? Jeg må enten begynne å gå på timer igjen eller si opp medlemskapet mitt. Har bestilt meg en time til i morgen, men er skeptisk mtp på smitte / faren for karantene. Noen som har vært på timer nå med de nye kravene til avstand ? Føles det trygt? Anonymkode: 692c4...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg har vært på flere timer i sal og de har vært greie. Har vært styrketimer med stasjoner der alle holder på kun på sitt område. Det er merker i gulvet for å sikre avstand. Tror timer med mye løping, hopping og dansing kan være verre. Har også vært på løpetimer og spinning og det er ikke noe problem der jeg er. Annenhver sykkel/mølle er ikke i bruk. Anonymkode: d109a...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #3 Del Skrevet 8. september 2020 https://www.nrk.no/norge/forskere_-_-ikke-okt-smitte-i-treningssentre-1.15068580 Anonymkode: 9d3f6...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå