Gå til innhold

Angrer du på noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angrer på en av eksene mine og at jeg kastet bort så mye tid på festing. 

Anonymkode: 276b9...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angrer på at jeg ikke la mer innsats i å skaffe informasjon om yrker og utdannelse før jeg begynte å studere. Endte opp med å flytte til en av de store studiebyene fordi venninna mi skulle det, og valgte studier deretter🙄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angret i mange år (5 år) på studievalget mitt fordi det var knallhardt studie og tok 6 år så jeg fikk høy studiegjeld. Så fikk jeg aldri relevant jobb etter studiene og måtte jobbe lavtlønnet som ufaglært i andre yrker. Angret bittert da. Så fikk jeg endelig napp, dobblet lønnen min over natten og har det veldig bra nå! Ellers er det bare småting jeg angrer på, men ikke noe av betydning.

Anonymkode: 9988c...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knirke skrev:

Angrer på at jeg ikke la mer innsats i å skaffe informasjon om yrker og utdannelse før jeg begynte å studere. Endte opp med å flytte til en av de store studiebyene fordi venninna mi skulle det, og valgte studier deretter🙄

 

angrer på det samme. Også at jeg ikke fikk nye foreldre. 

Anonymkode: 3456a...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg forlot min største kjærlighet og min sjelevenn til fordel for en som viste seg å være psykopat. Angrer på at jeg lot han mishandle meg psykisk og på at jeg aldri klarte å gå tilbake til han første. Angrer også på at jeg tok silikon da jeg var ung og dum. Har blitt alvorlig syk i ettertid og har ikke mulighet til å få tatt ut protesene. Sikkert mer jeg angrer på og, men dette er det jeg angrer mest på. 

Anonymkode: 66ca3...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg kastet bort så mye tid på anoreksi. Misforstå meg rett, jeg vet det ikke var et valg, jeg opplevde mye grusomt jeg aldri skulle opplevd i barndommen, men jeg skulle ønske at jeg fortsatte å spise. Nå er jeg frisk, jeg studerer, men jeg skulle ønske at jeg var yngre. Det begynner å haste litt hvis jeg og samboer skal ha de antall barna vi ønsker, men jeg har fortsatt fire år igjen av studiene mine og burde jobbe litt før vi får barn.

Anonymkode: a819d...7f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er mye jeg angrer på, men tidligst at jeg reagerte så voldsomt negativt da noen faktisk prøvde å inkludere meg i sin vennegjeng. Jeg savner han og føler toget er gått, og jeg klarer heller ikke danne nye relasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mye tid på å angre på ting i livet, men er begynt å komme litt over det.

Nå ser jeg heller på alt jeg har lært av livet, og begynner å bli fornøyd med hvor jeg befinner meg, og hvor jeg er på vei. Føler jeg endelig har tatt kontrollen over livet mitt.

For bare 2-3 år siden følte jeg meg ganske lost og dels ulykkelig. Men jeg har jobbet mye med meg selv og følte det begynte å snu til det bedre for ca 2 år siden.

Hvis jeg skal nevne de tingene jeg har angret mye på:

At jeg ble for lenge i et dårlig forhold.

At jeg har latt andres meninger styre meg, beholdt dårlige vennskap, og ikke har jobbet med å forbedre selvtilliten min.

At jeg ikke har investert mer i vennskap og mennesker som faktisk var positive for meg.

At jeg har snakket altfor mye om meg selv og brukt enkelte som psykolog.🙈

At jeg ikke omskolerte meg mens jeg fortsatt var ung og fri.

😊

 

 

Anonymkode: 42b5c...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...