Gå til innhold

Hvilke klær liker du best på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags klær liker du best at menn har på seg? Kom gjerne med bilder som eksempel.

For eksempel:

 

Men's Fashion Trends For 2019 To Wear Right Now | GENTLEMAN WITHIN | Mens  casual outfits, Mens fashion casual outfits, Mens fashion classy

image.thumb.png.11681ff5a51dfe7ea0fdbfaf67644f29.png

35 Trending Men's Street Styles On Pinterest | Casual wear for men, Mens  outfits, Mens fashion suits

мужские костюмы для выхода стиль mens style настоящий мужчина купить костюм  спортивный зимний Москва одежда … | Mens fashion edgy, Mens casual outfits, Mens  outfits

4 EASY SUMMER OUTFITS FOR MEN 2019 | MEN'S FASHION & STYLE INSPIRATION  LOOKBOOK | Alex Costa - YouTube

 

Anonymkode: 2cc01...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker en helt enkel stil på menn. 

Jeans og t-skjorte eller chinos og t-skjorte. Skjorte med en lammeullsgenser over til jobb, et par fine blazere.

Jeg liker ikke menn som går i trange t-skjorter for å vise bicepsene, ref. bildet nederst til høyre. Slippers i fløyel som på midterste synes jeg også ser forferdelig ut. 

Det skal lite til før man bikker over til at man prøver for hardt. 

Anonymkode: abf60...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tøff jeans som verken er for stram eller vid, og en stilig skjorte. Sneakers i passende farge (ikke glorete) eller penere skinnsko. Da er jeg solgt! 🤩

Anonymkode: 73399...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker herreklær! Har vanskelig for å kle meg selv (dame) men vet akkurat hvordan jeg skulle kledd meg om jeg var mann. 

Han i rød jakke var stilig, men jeg liker litt løsere bukser på menn. 

Og ja, jeg har prøvd å kle meg i nøytrale herreklær som bukse, skjorte og jakke, men har en ganske formfull kropp og det ser ikke stilig ut på samme måte. Jeg må ha noe som legger seg rundt kurvene. 

Anonymkode: 4f767...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimbus2000

Det kan sikkert se kult ut å kun gå i tskjorte og åpen tynn jakke når det snør, men det blir fort kaldt. 

I tillegg er det jo noe som heter "alt kler den smukke". Hvor stilige hadde mennene i kortermet skjorte vært om de hadde ølmage og spinkle armer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se en mannlig modell eller en skuespiller i en perfekt dress og tenke at han er utrolig flott. Men hvis jeg treffer en mann i virkeligheten som er kjekk OG utrolig velkledd (som nesten aldri skjer), så er han alltid litt selvopptatt og lite interessant. 

Det er litt som med menn som er veldig godt trent. De har dedikert seg til én ting, og har aldri åpnet en bok. Mange har jeg også inntrykk av at prøver å fremstå som om de har bedre råd enn de har.

Så når jeg sier at jeg liker en enkel, basic stil på menn så sier jeg vel egentlig: "mennene jeg liker, pleier å kle seg slik".

Anonymkode: abf60...d44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del ikke jeans. Linbukser om sommeren, ull om vinteren. Rette eller med lett sleng og god høyde i livet. Aldri t-skjorter. Pene skjorter, ikke kritthvite og gjerne med lett struktur eller mønster (enkle striper eller ruter, ikke noen voldsomme greier), pene gensere, naturmaterialer. Strukturerte cardiganer. Strikkede vester. Aldri collegegensere. Aldri joggesko. "Grove" dresser (tweed og andre strukturerte materialer) i tidløst snitt. Og alt dette vil jeg se på en ordentlig tynn kropp. 

Jeg er 37 år gammel, og smaken min har naturlig nok endret seg betydelig siden jeg var 20.

Anonymkode: 399be...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge mannen oser selvtillit og «eier» det han går i, da er det ett fett for meg. Jeg kan ikke dømme ut i fra et bilde. 

Anonymkode: bc6b6...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke glatte jålebukker som bruker mer tid enn meg ved speilet. Gi meg en fyr som tør være seg selv, er ærlig og har gode verdier i hettegenser hver dag fremfor spradebasser og jålebukker. 

Anonymkode: 8fadd...d51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker best mannen min når han har velsittende penbukse og skjorte eller jeans og tskjorte eller snekkerbukse og slitt trøye eller grønne velbrukte turklærne eller badebukse ;)  

Menn generelt er finest i klær som sitter bra på kroppen, haaater bukser som sægger . Grå "joggebukser" med slakk boxer eller commando under er og fælt :P 

Anonymkode: d130a...b77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker veldig godt når samboer går med penbukse / jeans som sitter godt med skjorte (uten slips), gjerne opprullede ermer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker enkelt, som på meg selv. Ensfarget t-skjorte (ikke masse print), enkle pene gensere, og jeans som sitter godt. 

Anonymkode: 192be...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...