Gå til innhold

Hodepute på Ikea

magolia

Anbefalte innlegg

Vi trenger nye hodputer til sengen, og jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe de på Ikea. Noen som har erfaring med putene der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har de som heter Sömntuta - men vi bruker dem mest som leseputer. Litt for runde og harde etter min smak. Mulig de har flere typer og jeg har ikke noe å utsette på kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har disse dunputene fra Ikea og er veldig fornøyd. Som med alt annet har Ikea ukurrante mål i forhold til norsk standard. Putene er 60x50, ikke 70x50 som er det vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei hodepute derfra, og synes den er kjempegod. min er i dun, og er ganske flat og myk, slik jeg liker det, men de har jo masse varianter å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Finner du ikke noe påå ikea, så har du jo så mye andre plasser å velge også. Mange som har gode tilbud også nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør nok bruke litt penger på det, og IKKE kjøpe de aller billigste! De er bare drittkvalitet og blir helt ute av form etter kort tid. Derimot kan de billigste evt brukes på gjesterom...

Jeg kjøpte min dunpute på KID og betalte kr 500 for den, vet det var litt dyrt, men har ikke angret ETT sekund, bedre pute skal man lete lenge etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De dunputene dere kjøper på ikea er det skikkelig dun eller er det fjær?

Dun er dun, det er ikke lov å lyve om hva en ting inneholder. Vi har da lover mot slikt her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg sprø er at jeg reagere på dundyner som illeholder fjær. Men ikke på ekte gåsedun (tror jeg det er).

Har kjøpt puter som dunputer andre steder og reagert på de fordi det viste seg at det var fjær...derfor jeg spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...