magolia Skrevet 21. juli 2005 #1 Del Skrevet 21. juli 2005 Vi trenger nye hodputer til sengen, og jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe de på Ikea. Noen som har erfaring med putene der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. juli 2005 #2 Del Skrevet 21. juli 2005 Vi har de som heter Sömntuta - men vi bruker dem mest som leseputer. Litt for runde og harde etter min smak. Mulig de har flere typer og jeg har ikke noe å utsette på kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 21. juli 2005 #3 Del Skrevet 21. juli 2005 Vi har disse dunputene fra Ikea og er veldig fornøyd. Som med alt annet har Ikea ukurrante mål i forhold til norsk standard. Putene er 60x50, ikke 70x50 som er det vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 21. juli 2005 #4 Del Skrevet 21. juli 2005 jeg har ei hodepute derfra, og synes den er kjempegod. min er i dun, og er ganske flat og myk, slik jeg liker det, men de har jo masse varianter å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 21. juli 2005 #5 Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe. Finner du ikke noe påå ikea, så har du jo så mye andre plasser å velge også. Mange som har gode tilbud også nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 21. juli 2005 #6 Del Skrevet 21. juli 2005 Bør nok bruke litt penger på det, og IKKE kjøpe de aller billigste! De er bare drittkvalitet og blir helt ute av form etter kort tid. Derimot kan de billigste evt brukes på gjesterom... Jeg kjøpte min dunpute på KID og betalte kr 500 for den, vet det var litt dyrt, men har ikke angret ETT sekund, bedre pute skal man lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 21. juli 2005 #7 Del Skrevet 21. juli 2005 De dunputene dere kjøper på ikea er det skikkelig dun eller er det fjær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 21. juli 2005 #8 Del Skrevet 21. juli 2005 De dunputene dere kjøper på ikea er det skikkelig dun eller er det fjær? ← Dun er dun, det er ikke lov å lyve om hva en ting inneholder. Vi har da lover mot slikt her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 22. juli 2005 #9 Del Skrevet 22. juli 2005 ja det er ekte saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 22. juli 2005 #10 Del Skrevet 22. juli 2005 Grunnen til at jeg sprø er at jeg reagere på dundyner som illeholder fjær. Men ikke på ekte gåsedun (tror jeg det er). Har kjøpt puter som dunputer andre steder og reagert på de fordi det viste seg at det var fjær...derfor jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå