AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #41 Del Skrevet 8. september 2020 Kvinner med barn. De er i min bok "used goods". Anonymkode: d1280...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 8. september 2020 #42 Del Skrevet 8. september 2020 På 6.9.2020 den 16.51, youcancallmejune skrev: Alle slags nolduser har da barn. Bare et fåtall er spesielt attraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #43 Del Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, æøå* skrev: Det er jo sant, vet om flere utviklingshemmede som har barn. De kan verken tall over 10, skrive eller klokka, men har klart å få barn. Anonymkode: 3be93...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #44 Del Skrevet 8. september 2020 På 6.9.2020 den 14.02, AnonymBruker skrev: Veldig vanskelig å svare på, men jeg er kvinne og har inntrykk av at det er vanskeligst for oss. Kanskje særlig for yngre kvinner, for unge menn uten barn virker som de helst vil ha jenter uten barn fra før? Da må de over på den delen av "markedet" som er menn som med barn fra før. Mens det virker som yngre kvinner uten barn lettere godtar en mann som har barn fra før. Jeg er godt voksen og har en nesten voksen sønn fra før så jeg tenker at de mennene jeg kan møte vil som regel ha voksne barn. Det synes jeg er supert fordi jeg ikke ønsker å gå inn i en stemorrolle. Har prøvd det to ganger før og det var ikke noe for meg. Anonymkode: 0d367...908 Det var no ein ulogisk konklusjon å dra. Fyrst seier du at du har inntrykk av at det er vanskelegast for damer med barn og så avsluttar du med at det ikkje noko for deg å involvere deg med ein mann med barn fleire gangar. Anonymkode: cccf3...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #45 Del Skrevet 8. september 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner med barn. De er i min bok "used goods". Anonymkode: d1280...487 I mange andres bok er de ikke det. Anonymkode: 7757f...50f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #46 Del Skrevet 8. september 2020 Kvinne på 28 her med et barn fra tidligere forhold. Jeg trodde det skulle bli vanskelig, men jeg er overrasket over hvor mange menn som uttrykker at det ikke gjør noe, det til tross for at jeg er ganske kresen. Anonymkode: 1f8de...d90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå