Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Lampe1 skrev:

Jeg har et darwinistisk ståsted. Ser ingen grunn til å endre det i møte med floskler og ønsketenkning.

Kanskje like greit å starte fra scratch med at genetisk variasjon kun betyr at det er forskjeller innad i genetikk blant de ulike gruppene, mens at noen fra Øst- Europa kan ha like mye genetisk til felles med en fra øst Afrika 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Tiuren skrev:

for å svare med dine ord: Hvem leser med bekreftelses-bias.... lol liksom, nei her er det rotflmao 

Fordi at hadde man ikke gjort det så ville man også sett at det er påstander som bekrefter det motsatte av det man leter etter

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Du er ikke til å 

4 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Du er hvertfall dagens humor for meg og @Lampe1, @Mari Y

Og for min del skjønner jeg ikke hva du driver med i det hele tatt. Når du skriver så dumt og rasistisk som det du gjør 

Skrevet
1 minutt siden, Mari Y said:

Fordi at hadde man ikke gjort det så ville man også sett at det er påstander som bekrefter det motsatte av det man leter etter

Nettop, og vurdert kostnaden av å feile. Og sjekket om veien man går stemmer med den smale stien man må følge. 

Nå gidder jeg ikke å diskutere mer med deg, ha en fortreffelig aften videre. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Mari Y skrev:

Og for min del skjønner jeg ikke hva du driver med i det hele tatt. Når du skriver så dumt og rasistisk som det du gjør 

Spiser bollen du ba meg ta... og er ikke en rasist:) men hvis du vil mene det så ok

Skrevet
1 minutt siden, Tiuren skrev:

Nettop, og vurdert kostnaden av å feile. Og sjekket om veien man går stemmer med den smale stien man må følge. 

Nå gidder jeg ikke å diskutere mer med deg, ha en fortreffelig aften videre. 

Men man ser også at det ikke trenger å feile om man gjør rette tiltak. Og man fremhever ikke desto mindre de bra sidene ved innvandring. Skulle ønske dere klarte å se dette litt mer fremfor å bare se det det dårlige. Litt mer nyanser hadde vel ikke vært noen ulempe? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Spiser bollen du ba meg ta... og er ikke en rasist:) men hvis du vil mene det så ok

Det er rasistisk å hevde at noen bør 'dra tilbake til sitt eget drittland'osv. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er rasistisk å hevde at noen bør 'dra tilbake til sitt eget drittland'osv. 

Å si at noen bør reise tilbake til et annet land har ingenting med rasisme å gjøre. Det ville jeg sagt om hvem som helst som kommer til norge og skaper trøbbel uansett religion eller etnisitet. er en grunn til at de stikker fra eget land. Fordi de har driti på draget og ødelagt det. Så vil de dra til andre land og fortsette med samme livvstil og ødelegge her også. Det er bare fakta

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 2
Skrevet

Uansett så er folk mennesker og skal behandles deretter. Og å hevde at et helt folkeslag er tilbakestående er rasistisk. Rett og slett. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBrukern skrev:

Å si at noen bør reise tilbake til et annet land har ingenting med rasisme å gjøre. Det ville jeg sagt om hvem som helst som kommer til norge og skaper trøbbel uansett religion eller etnisitet. er en grunn til at de stikker fra eget land. Fordi de har driti på draget og ødelagt det. Så vil de dra til andre land og fortsette med samme livvstil og ødelegge her også. Det er bare fakta

Jo. Det har det. Det er også rasistisk når du kollektivt tillegger en hel gruppe mennesker egenskaper de ikke har. Og nei, det du hevder er ikke fakta. For det er ikke noen 'de'. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Mari Y skrev:

Jo. Det har det. Det er også rasistisk når du kollektivt tillegger en hel gruppe mennesker egenskaper de ikke har. Og nei, det du hevder er ikke fakta. For det er ikke noen 'de'. 

Jo det er fakta. De har absolutt se egenskapene jeg nevner. Ikke alle selvfølgelig men mange. Det ser man, og det er en grunn til at de har det ryktet de har. Det er fakta at de rømmer fra eget land fordi de har gjort det ubeboelig. Det er fakta at de rømmer hit med deres ikke så fantastiske religion, og sipper over at samfunnet ikke er slik de ønsker det. I tillegg snakker de masse dritt om de som faktisk tar dem imot her. 

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Jo det er fakta. De har absolutt se egenskapene jeg nevner. Ikke alle selvfølgelig men mange. Det ser man, og det er en grunn til at de har det ryktet de har. Det er fakta at de rømmer fra eget land fordi de har gjort det ubeboelig. Det er fakta at de rømmer hit med deres ikke så fantastiske religion, og sipper over at samfunnet ikke er slik de ønsker det. I tillegg snakker de masse dritt om de som faktisk tar dem imot her. 

Nei, som sagt, det er det ikke. Og kansje de rømmer hit nettopp fordi at landene de bor i et vannstyrte regimer, ikke fordi 'de har gjort det ulevelig'. Skal du spy ut enda mer dumskap eller skal du slutte? 

Skaff deg en utdanning. Bli klokere. Ikke sitt på nett og prat tøv. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mari Y skrev:

Nei, som sagt, det er det ikke. Og kansje de rømmer hit nettopp fordi at landene de bor i et vannstyrte regimer, ikke fordi 'de har gjort det ulevelig'. Skal du spy ut enda mer dumskap eller skal du slutte? 

Skaff deg en utdanning. Bli klokere. Ikke sitt på nett og prat tøv. 

Har en utdanning, god lønn, og et flott liv der ikkenoe mangler. Virker som du ikke har et så godt liv da du er så sinna hele tiden. Det er ingen andre enn muslimene selv som har skapt terror pga religionen i sine egne land. 

Skrevet

Lenge siden jeg har irritert meg så mye over noe som innleggene til Mari Y😳 For en kverulant...

Anonymkode: e0d3a...622

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBrukern skrev:

Har en utdanning, god lønn, og et flott liv der ikkenoe mangler. Virker som du ikke har et så godt liv da du er så sinna hele tiden. Det er ingen andre enn muslimene selv som har skapt terror pga religionen i sine egne land. 

Det der tror jeg ikke noe på. Isåfall kan du ikke ha brukt den vettugt slik du skriver. Og så bør du kansje oppdatere deg litt ift terror før du prater om 'de forferdelige muslimene'. Er neppe bare muslimer som driver med dette 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lenge siden jeg har irritert meg så mye over noe som innleggene til Mari Y😳 For en kverulant...

Dere fortjener det for de fleste av dere er selv ganske innbitte og uten evne til å se hvorfor det dere sprer er tøv

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mari Y skrev:

Det der tror jeg ikke noe på. Isåfall kan du ikke ha brukt den vettugt slik du skriver. Og så bør du kansje oppdatere deg litt ift terror før du prater om 'de forferdelige muslimene'. Er neppe bare muslimer som driver med dette 

Du kan tro hva du vil😂 så lenge jeg er fornøyd med livet mitt bryr jeg meg lite om hva du synes. Hsr aldri sagt de forferdelige muslimene btw så slutt å legg ord i munnen på andre. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp.. men hun tror at alle vi andre er sprø

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBrukern skrev:

Du kan tro hva du vil😂 så lenge jeg er fornøyd med livet mitt bryr jeg meg lite om hva du synes. Hsr aldri sagt de forferdelige muslimene btw så slutt å legg ord i munnen på andre. 

Det er ikke å legge ord i munnen på deg så lenge det er en referanse til hvordan du uttaler deg. Og det er jævlig idiotisk rasisme-vrøvl. Igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...