AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Del Skrevet 5. september 2020 Hvis det er noen som er overtroiske her så lurer jeg på en ting... min mormor var overtroisk og sa alltid at sko ikke skulle stå på bordet. Hva betyr det????🤣🤣🤣 Anonymkode: 7c75e...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Del Skrevet 5. september 2020 Har det noe med overtro å gjøre? Det er uhygienisk liksom Anonymkode: 89537...9e2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 5. september 2020 #3 Del Skrevet 5. september 2020 Det betyr rett og slett at sko ikke skal på bordet. Sko har ingenting på bordet å gjøre. De skal på føttene, ikke hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Del Skrevet 5. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er noen som er overtroiske her så lurer jeg på en ting... min mormor var overtroisk og sa alltid at sko ikke skulle stå på bordet. Hva betyr det????🤣🤣🤣 Anonymkode: 7c75e...556 Om du var så tankeløs at du plasserte skoene dine på bordet og ikke i gangen, skjønner jeg godt at mormoren din sa det. Sko hører ikke hjemme på bordet. Men i forhold til overtro og denslags: "Å legge sko på bordet betyr ulykke og kan skape uro i huset." Anonymkode: 009c4...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 7. september 2020 #5 Del Skrevet 7. september 2020 Hos oss tror jeg det var ulykke eller dødsfall i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 7. september 2020 #6 Del Skrevet 7. september 2020 I følge min bestemor ble det «hus-spetakkel» hvis det sto sko på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå