AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Del Skrevet 4. september 2020 Hei. 2/3 av de siste syklusene har jeg plutselig begynt å blø litt rundt den ene tannen noen dager før IKM. Jeg har også fått svak positiv test før den deretter blir negativ og mensen kommer. Tror dere dette er tilfeldig? Kan det være en liten hcg produksjon som utløser den lille tannkjøtt blødningen? Anonymkode: fdf2d...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Del Skrevet 4. september 2020 Dette er tegn på at du vanligvis pusser tennene for dårlig. Anonymkode: 1ff6d...9aa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Del Skrevet 4. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er tegn på at du vanligvis pusser tennene for dårlig. Anonymkode: 1ff6d...9aa Det kan være det ja, men tror ikke det er det i dette tilfellet. Har aldri hatt hull i tennene og har lite plakk og ingen betennelse/infeksjon i tannkjøttet Anonymkode: fdf2d...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg opplever å blø mer fra tannkjøttet når mensen melder sin ankomst Anonymkode: 1ff6d...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Del Skrevet 4. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever å blø mer fra tannkjøttet når mensen melder sin ankomst Anonymkode: 1ff6d...9aa Takk for svar Anonymkode: fdf2d...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. september 2020 #6 Del Skrevet 4. september 2020 Ja, fordi slimhinner blir lettblødende. Men, OM det er pga graviditet så vil du også få positiv test. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelltopp Skrevet 4. september 2020 #7 Del Skrevet 4. september 2020 Det er som regel fordi man mangler C vitamin (skjørbuk) . C og D3 vitamin er VELDIG viktig å ha nok av . Disse er i stor grad med på å "drepe" sykdom og virus i kroppen. Og spesielt nå i corona tiden bør man få i seg nok av dette . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #8 Del Skrevet 5. september 2020 20 timer siden, Fjelltopp skrev: Det er som regel fordi man mangler C vitamin (skjørbuk) . C og D3 vitamin er VELDIG viktig å ha nok av . Disse er i stor grad med på å "drepe" sykdom og virus i kroppen. Og spesielt nå i corona tiden bør man få i seg nok av dette . Du kødder nå? Vitamin C? Og blødende tannkjøtt? Vil gjerne ha en pålitelig kilde på dette våset her. Vitamin D og C har innvirkning på immunforsvaret, den kjøper jeg - men blødende tannkjøtt? Moroklump. Slimhinnene påvirkes av hormoner og blir f.eks. mer lettblødende under graviditet. De blør også lett hvis du ikke bruker tanntråd, har periodontitt eller generelt dårlig munnhygiene. Anonymkode: 0f9a6...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Del Skrevet 5. september 2020 Kan være tegn på tannkjøttbetennelse eller at du pusset for hardt. Anonymkode: 69789...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Del Skrevet 5. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kødder nå? Vitamin C? Og blødende tannkjøtt? Vil gjerne ha en pålitelig kilde på dette våset her. Vitamin D og C har innvirkning på immunforsvaret, den kjøper jeg - men blødende tannkjøtt? Moroklump. Slimhinnene påvirkes av hormoner og blir f.eks. mer lettblødende under graviditet. De blør også lett hvis du ikke bruker tanntråd, har periodontitt eller generelt dårlig munnhygiene. Anonymkode: 0f9a6...5fa Søk på skjørbuk. Dette er faktisk barnelærdom. Men lite sannsynlig å ha det i dag da.. Anonymkode: 10d74...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelltopp Skrevet 7. september 2020 #11 Del Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev: Du kødder nå? Vitamin C? Og blødende tannkjøtt? Vil gjerne ha en pålitelig kilde på dette våset her. Vitamin D og C har innvirkning på immunforsvaret, den kjøper jeg - men blødende tannkjøtt? Moroklump. Slimhinnene påvirkes av hormoner og blir f.eks. mer lettblødende under graviditet. De blør også lett hvis du ikke bruker tanntråd, har periodontitt eller generelt dårlig munnhygiene. Anonymkode: 0f9a6...5fa Du kan helt sikkert bruke google. Finn pålitelige kilder selv. Du kan forresten søke på Suzanne Humphries, hun er spesialist i indremedisin og nyresykdommer. Hun har også gjort forskning på C vitamin og litt annet forskjellig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå