Gå til innhold

Når dere får positiv EL test, er den positv hele døgnet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får bare positiv om formiddagen. Rundt 12-15. Hvis jeg tester om kvelden eller tidlig om morningen er den negativ.. er dette vanlig? Når dere har positiv er den positiv hele døgnet?

Anonymkode: d0d0c...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange har kort LH-topp. Jeg har stort sett kort LH-topp. Mine eggløsningstester slår bare ut en kort periode. Feks negativ på morgenen, positiv på kvelden, så negativ på morgenen igjen. 

Anonymkode: ac198...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte opplevd kort LH-topp. Negativ på morgen, positiv på ettermiddagen og negativ igjen på kvelden. Noen av oss må jobbe hardere for å finne den positive testen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hvorfor jeg bruker monitor. Får kun testet et visst tidspunkt og slipper bruke 100tester for å sjekke sånt. Uansett hvor kort toppen er... Jeg får aldri utslag på strimmel, men får korrekt peak med cbfm

Anonymkode: c2e41...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med strimler har jeg kort lh topp og får kun pos på ettermiddag.

Med cb rosa digital har jeg alltid pos ettermiddag + morgen etter, med negativ igjen et døgn etter første positiv.

Synes det er betryggende fordi om jeg ikke får testet en ettermiddag, så kan jeg stole på en evnt pos test på morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kort LH topp. Husker min gikk fra positiv til negativ på 1 time. 

Anonymkode: 504f3...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å bli gravid i mange år, bruker eggløsningtester nå og da (bare for å sjekke) og har stabil syklus på 27 dager og har alltid "høy" på dag 10, "maksimal" på dag 11 og 12, så en dag med høy, før den går ned til lav igjen. Aldri opplevd å bare ha en dag med maksimal. 

Bruker clearblue sin monitor.

Endret av Frøkenfryd30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...