AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #21 Skrevet 4. september 2020 Jeg dusjer vanligvis annenhver dag, med mindre jeg er ekstra svett. Er singel Anonymkode: d59c6...62b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #22 Skrevet 4. september 2020 Leger sier at det holder å vaske seg med klut under armer dersom man er svett men ikke har tid eller mulighet til å dusje. Det frarådes å dusje for ofte fordi det ikke er bra for huden, ikke er det nødvendig heller med mindre du har synlig skitt på deg eller er svett. jeg dusjer 3 ganger i uka. Anonymkode: b3ea3...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #23 Skrevet 4. september 2020 Jeg dusjer hver dag. Helst før jeg legger meg. Liker å være ren når jeg legger meg. Anonymkode: f0ee2...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #25 Skrevet 4. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leger sier at det holder å vaske seg med klut under armer dersom man er svett men ikke har tid eller mulighet til å dusje. Det frarådes å dusje for ofte fordi det ikke er bra for huden, ikke er det nødvendig heller med mindre du har synlig skitt på deg eller er svett. jeg dusjer 3 ganger i uka. Anonymkode: b3ea3...ab9 Jeg bor med en lege, og han dusjer også 1-3 ganger hver dag. Anonymkode: 37497...2e9 2
Missfitness Skrevet 4. september 2020 #26 Skrevet 4. september 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det frarådes å dusje for ofte fordi det ikke er bra for huden, ikke er det nødvendig heller med mindre du har synlig skitt på deg eller er svett. Tror de er en overdrivelse, har ikke tatt skade av at jeg oftest dusjer to ganger pr dag. Dusje handler jo også om at det er deilig, en varm dusj om morgenen er jo vel så mye for å våkne og få gang kroppen som strengt nødvendig av hygieniske årsaker. Endret 4. september 2020 av Missfitness 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #27 Skrevet 4. september 2020 13 minutter siden, Missfitness skrev: Tror de er en overdrivelse, har ikke tatt skade av at jeg oftest dusjer to ganger pr dag. Dusje handler jo også om at det er deilig, en varm dusj om morgenen er jo vel så mye for å våkne og få gang kroppen som strengt nødvendig av hygieniske årsaker. Enig i den. Jeg dusjer jo ikke opp til 3 ganger på en dag av hygieniske årsaker. Jeg forstår at man kan være ren 2-3 dager etter en dusj, gitt at man tar en klutvask en gang om dagen. Men jeg føler meg mye freshere når jeg går ut døra og nettopp har tatt en dusj, jeg våkner raskere om morgenen, og jeg vet jeg her helt nybarbert om jeg velger en ermeløs kjole/topp den dagen. Hadde jeg slitt med tørr hud eller eksem måtte jeg jo tenkt meg om. Men nå har dette vært vanen i 20+ år (helt siden jeg hadde foreldre som klagde over varmtvannsbruk). Og huden er helt fin. Anonymkode: 37497...2e9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #28 Skrevet 4. september 2020 12 timer siden, Amberleaf skrev: Hver dag. Håret vaskes også hver dag. Ikke lurt, i hvert fall ikke hårvask. På generelt grunnlag er det nok slik at folk dusjer og vasker håret omtrent halvparten så ofte som de hevder de gjør. Tilsvarende gjelder for hvor ofte man bytter sengetøy og støvsuger. Anonymkode: 56844...368 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #29 Skrevet 4. september 2020 Dusjer hver kveld før jeg legger meg. Er lettere å fjerne sminke, vaske og rense ansiktet i dusjen, så da har det blitt ren rutine med dusj om kvelden. Vasker håret to ganger i uken. Anonymkode: 0c2c1...d77 2
Kitty20 Skrevet 4. september 2020 #30 Skrevet 4. september 2020 Dusjer hver morgen og etter jobb (jobber i matbutikk)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #31 Skrevet 4. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dusjer anhver dag, men lurer på hva dere andre gjør? for dere som har sex hver dag, slitsomme jobber osv. Venter dere også med å dusje? hørt det ikke er sunnt å dusje hver dag, men kan ikke skjønne hvordan Anonymkode: 30c24...ec3 Men har du oralsex dag 2 etter dusj???? Anonymkode: 53463...ef1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #32 Skrevet 4. september 2020 Dusjer hver dag. Vasker håret annenhver dag, til nøds går det 2 dager uten at jeg dusjer håret om jeg bruker balsamspray og dry shampo. Noen ganger vasker jeg håret hver dag om jeg trener mye, men som regel trener jeg annenhver dag. Anonymkode: d7a98...233
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #33 Skrevet 4. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: På generelt grunnlag er det nok slik at folk dusjer og vasker håret omtrent halvparten så ofte som de hevder de gjør. Tilsvarende gjelder for hvor ofte man bytter sengetøy og støvsuger. Anonymkode: 56844...368 Hvorfor lyve om noe slikt som AB på et forum? Jeg dusjer 1-3 ganger hver eneste dag. Jeg vasker håret hver 3-4 dag. Jeg skifter sengetøy hver søndag. Og håndklær ca hver torsdag og søndag. Av alle ting jeg virkelig ikke ser vitsen med å lyve om i livet.. Anonymkode: 37497...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #34 Skrevet 4. september 2020 Annen hver dag, har veldig sensitiv hud som ikke tåler dusj hver dag. Svetter ikke noe voldsomt heller. Anonymkode: 7b18e...da5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #35 Skrevet 4. september 2020 Dusjer kroppen hver moren, og eventuelt utpå dagen om jeg er blitt svett. Håret vaskes hver 2-3 dag. Anonymkode: d32c6...b45
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #36 Skrevet 4. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lyve om noe slikt som AB på et forum? Jeg dusjer 1-3 ganger hver eneste dag. Jeg vasker håret hver 3-4 dag. Jeg skifter sengetøy hver søndag. Og håndklær ca hver torsdag og søndag. Av alle ting jeg virkelig ikke ser vitsen med å lyve om i livet.. Anonymkode: 37497...2e9 Hvorfor? Hvem vet. Tipper du i snitt dusjer ca. en gang om dagen, kanskje mellom 1 og 1,5, om vi tenker oss på årsbasis. Sengetøy skifter du kanskje 25-35 ganger i året. Anonymkode: 56844...368 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #37 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Hvem vet. Tipper du i snitt dusjer ca. en gang om dagen, kanskje mellom 1 og 1,5, om vi tenker oss på årsbasis. Sengetøy skifter du kanskje 25-35 ganger i året. Anonymkode: 56844...368 Da tipper du helt feil. Må innrømme at sengetøyet ble liggende en ekstra dag forrige uke, da jeg hadde vært på reise og ikke orket å starte klesvasken søndag kveld (vasker, tromler, og legger på samme sett). Men det førte igjen til at det ble byttet etter 6 dager påfølgende uke. Anonymkode: 37497...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #38 Skrevet 4. september 2020 Dusjer daglig når jeg omgåes folk. For sikkerhetsskyld. Alene kan jeg like å drøye det til dusj kjennes ekstraordinært ut. På dag 3 bruker jeg føle meg rimelig rufsete.. Anonymkode: a696d...e83
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #39 Skrevet 4. september 2020 Jeg dusjer hver dag, enten når jeg kommer fra jobb eller etter trening. Elsker å dusje, har regnfallsdusj. Men dusjer aldri lenge. Så blir det en ekstra skyll med hånddusjen etter sex, og noen ganger før også. Hånddusjen bruker jeg ganske ofte egentlig. Vet ikke om det teller som en dusj🤷♀️ Anonymkode: 9bb98...040
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #40 Skrevet 4. september 2020 Ca annen hver dag, etter jeg har trent og før jeg skal på jobb. Håret vaskes samtidig. Bruker klut de dagene jeg ikke dusjer. Huden min blir helt ødelagt av mer dusjing, så da blir det sånn, føler meg aldri skitten da. Anonymkode: 9aaf1...2ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå