Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du? Og hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjer anhver dag, men lurer på hva dere andre gjør?

for dere som har sex hver dag, slitsomme jobber osv. Venter dere også med å dusje?

hørt det ikke er sunnt å dusje hver dag, men kan ikke skjønne hvordan 

Anonymkode: 30c24...ec3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag.. 1-2 ganger. Dusjer hver morgen uansett hva fordi det er deilig å være ren for dagen. Også hvis jeg kommer svett hjem fra jobb. Dusjer ikke etter sex men skyller underlivet. 
vasker håret 2 ganger i uka

Anonymkode: f5d6e...0cd

• Liker 1
Skrevet

2-12 ganger i uka. Noen uker trener jeg nemlig 12 økter, der jeg blir så svett at håret er helt gjennomvått av svette. Hvis jeg ikke trener holder det med to ganger i uka.

Anonymkode: 102a0...1a0

Skrevet

Dusjer kroppen hver dag

Håret hver tredje dag

• Liker 1
Skrevet

Hver dag. Håret vaskes også hver dag.

• Liker 1
Skrevet

Dusjer etter trening, eller hver 2-3. dag hvis jeg ikke har trent. Trener som regel minst annenhver dag. Så dusjer jeg kjapt nedentil før leggetid hvis kjæresten har sagt at han tenker seg ned en tur :rolleyes:

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dusjer anhver dag, men lurer på hva dere andre gjør?

for dere som har sex hver dag, slitsomme jobber osv. Venter dere også med å dusje?

hørt det ikke er sunnt å dusje hver dag, men kan ikke skjønne hvordan 

Hver dag fordi jeg liker det. Driter i om det er usunt. Om jeg har hatt sex eller No blir det noen gang at jeg dusjer 2 ganger på en dag 

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Skrevet

Annenhver dag, og helst om kvelden. De dagene jeg trener, dusjer jeg selvfølgelig, Og det er da på morgenen. Så 3-7 ganger i uka. 

Hvis jeg ikke fulldusjer etter sex (feks dusjet tidligere den kvelden), skyller jeg underlivet.

Vasker meg alltid med klut og såpe i ansikt, under armer og i underlivet morgen og kvelder når jeg ikke dusjer.

• Liker 1
Skrevet

Ingen fast rutine på det, men hver gang jeg har vært svett, uavhengig tidspunkt på døgnet, men skal jeg ikke noe etter det, kan jeg godt vente til jeg skal legge meg liksom, men skal jeg ut på noe før det så må det dusjes. Alltid underliv etter sex, etter «akrobatisk/svett sex» hele kroppen + hår. 

Anonymkode: 9b2ea...369

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen fast rutine på det, men hver gang jeg har vært svett, uavhengig tidspunkt på døgnet, men skal jeg ikke noe etter det, kan jeg godt vente til jeg skal legge meg liksom, men skal jeg ut på noe før det så må det dusjes. Alltid underliv etter sex, etter «akrobatisk/svett sex» hele kroppen + hår. 

Under armene tar jeg hver hver gang jeg føler antydning til lukt om jeg skal ut på noe, da er det vask+klesbytte. 

Skrevet

Hver dag, med noen få unntak. Type søndag uten andre planer enn å slenge på sofaen hele dagen😊

Anonymkode: dde15...692

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor dusjer folk hver dag? Er det ikke skadelig for kroppen? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg dusjer hver dag fordi jeg lekker urin etter fødselsskade. Svetter gjør jeg også. Lukter ikke bra hvis jeg ikke dusjer!

Anonymkode: 865ae...acc

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje fordi de har trent hardt og er slimete av svette? 

Anonymkode: 102a0...1a0

• Liker 3
Skrevet

Hver dag, 1-2 ganger. 1 hver morgen (jobber i helsevesenet, og da syns jeg man skal være ren på jobb), og 1 gang til hvis jeg har vært ute på tur eller trening.

Anonymkode: 2125f...e31

• Liker 3
Skrevet

Dusjer og vasker håret hver dag stort sett. Noen ganger to ganger om det ender opp sånn. Driver med hest på fritiden så lukter vondt om jeg ikke dusjer etterpå enkelt og greit😂 om jeg ikke er i stallen en dag kan det hende jeg dropper å dusje en dag, men føler meg litt ufresh da. Svetter jo litt i løpet av dag uansett. Har slett langt hår som tørker fort så vasker det alltid like greit samtidig som jeg dusjer. 

Kroppen min tar ihvertfall ikke noe skade av det 🤷 prøver å bruke miljøvennlige såper og sånt, men tåler alt av produkter. Skjønner jo at de som er ømfintlige ikke ønsker utsette seg for mye såpe, men det finnes vel alternativer. Jeg, som jobber tett på mennesker, har ihvertfall et ønske om at folk dusja/vaska seg daglig! ;)

Anonymkode: 26ae0...87e

• Liker 1
Skrevet

1-2 ganger om dagen (noen ganger 3 på visse dager). Vasket håret 1-2 ganger i uka.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man er aktiv og har mye sex, har "skitne" jobber (covid avdeling/helsevesenet), trener etc? Man legger seg selvsagt ikke i senga naken, uten å ha dusje av seg alt det ekle man får på korppen ila en dag, spesielt ikke i disse tider. Jeg dusjer før sex og etter sex (glidemiddel), og alltid etter jobb/trening. Jobber i helsevesent og er med andre på do og da får man jo avføringspartikler på seg.

Anonymkode: c55d7...c18

• Liker 1
Skrevet

Dusjer daglig, gjort det så lenge jeg kan huske. 

• Liker 1
Skrevet

Hver eneste morgen når jeg skal på jobb. Eller senere på dagen om jeg for eksempel skal i en lørdagsbrunch. Altså alltid som en del av "gjøre seg klar for å gå ut av huset". 

Hver gang jeg trener (5 ganger i uka). Trener ofte morgen, men trener jeg ettermiddag blir det jo dusj to ganger den dagen. 

Om jeg har vært i mye aktivitet, det er veldig varmt og lignende. Så på det meste kan det bli tre ganger gjennom dusjen på en dag. Men kjører bil overalt, og har en stillesittende jobb, så føler ikke generelt behov for å vaske av meg dagen. 

Er veldig rask og effektiv i dusjen, så vi snakker ikke lange og varme dusjer her. Og har aldri hatt hudproblemer, ikke så mye som tørr hud en gang, så da tenker jeg det er greit. 

Anonymkode: 37497...2e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...