Moonlight40 Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Hei. Jeg skal ha forening med en gjeng venninner. Det er en som har glutenallergi og en som ikke spiser kylling. Noen som har gode forslag til gryteretter eller former som tar hensyn til dette? 1
Camillapb Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Lasagne med glutenfri pasta og ostesaus(glutenfrie rundstykker på siden)?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Er vel sjeldent gluten i former og gryteretter? Om man skal ha jevning så kan man bruke maizenna. Mine forslag: chili con carne, suppe med rundstykker/glutenfrie rundstykker, bacalao, ost- og skinkegrateng med salat til, koteletter i form med rotgrønnsaker/løk/potetbåter og sjysaus. Anonymkode: a8053...42f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 En god og litt spicy gulrotsuppe, gjerne med røde linser i. Jeg liker og ha brød og et par gode oster ved siden av. Glutenfritt brød/knekkebrød til den ene. En god og fyldig, kremet fiskesuppe med brød og smør til. Anonymkode: 2b7d4...9ea 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå