Bareine Skrevet 10. september 2020 #41 Del Skrevet 10. september 2020 Styrketrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 11. september 2020 #42 Del Skrevet 11. september 2020 Tunge vekter. På sikt er det en sterk kjerne jeg er ute etter, det gjør underverker for kroppsformen min. Ryggen retter seg og magen blir stram. Sterke skuldre er også et stort pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lesehøne Skrevet 11. september 2020 #43 Del Skrevet 11. september 2020 (endret) Tung styrketrening med baseøvelser - knebøy, markløft, militærpress, benkpress, nedtrekk/ pull ups. Veldig viktig å presse seg, ta ikke for mange repetisjoner (5x5) og forsøke øke vektene jevnt og trutt. Et pluss, i tillegg til å få finere og mer veldefinert kropp, er jo at man blir også ganske sterk etter hvert, som kan gi økt selvtillitt og bedre mestringsfølelse. Endret 11. september 2020 av Lesehøne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. september 2020 #44 Del Skrevet 11. september 2020 På 4.9.2020 den 13.29, AnonymBruker skrev: Løping gir flat rompe. Folk kan med fordel løpe mindre, og trene mer styrke. Anonymkode: a5395...6c5 Jeg løper i svært bratte og kuperte oppoverbakker i skogen, det bygger i hvert fall min rumpe. Bedre enn knebøy for mitt vedkommende. Har fader meg kjørt så mye tung bøy og mark i mitt liv uten å bygge ræv i det hele tatt. Men da jeg begynte å løpe i bratte oppoverbakker, da fikk rumpa en annen form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #45 Del Skrevet 12. september 2020 På 3.9.2020 den 17.50, AnonymBruker skrev: Langdistanseløpere ser dradde og slitne ut, body-builders blir bulkete. Hva tror dere? Yoga-jenter? Ballettdanserinner? Anonymkode: bf184...7c0 Styrketrening glemte du! ☝️🤩 Setter en knapp på jenter som trener styrketrening 😊 Anonymkode: d9333...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #46 Del Skrevet 12. september 2020 Det er vel liten tvil om at det er tung og målrettet styrketrening som mest effektivt bygger styrke og muskulatur. Og jenter skal ikke trene noe annerledes enn gutta. Snarere tvert imot så er tung styrketrening enda viktigere for jenter. Anonymkode: 7201e...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #47 Del Skrevet 12. september 2020 Knebøy er en skikkelig bra øvelse for damer. Og damene kan bli skikkelig sterk i den øvelsen. Gjør underverker for underkroppen. Ligger masse treningsvideoer på insta, sjekk for eksempel denne. Anonymkode: 7201e...904 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #48 Del Skrevet 13. september 2020 De fineste kroppene har de som spiller sandvolleyball og driver med yoga og pilates. Flate mager, små og spretne rumper. Musklene er lange og ikke klumpete/bulkete. Litt vondt å forklare..Se på Vibeke Klementsen, yogatora osv.. jeg ser den nye treningstrenden på IG; veldig kraftige og muskuløse lår, syltynne rundt livet og ei svæææær rumpe. Ser helt unaturlig ut og ville aldri hatt en slik kropp. Men det er min mening. Og de som mener yoga ikke er tungt, må bare prøve. 😉 Anonymkode: 8c248...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #49 Del Skrevet 13. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De fineste kroppene har de som spiller sandvolleyball og driver med yoga og pilates. Flate mager, små og spretne rumper. Musklene er lange og ikke klumpete/bulkete. Litt vondt å forklare..Se på Vibeke Klementsen, yogatora osv.. jeg ser den nye treningstrenden på IG; veldig kraftige og muskuløse lår, syltynne rundt livet og ei svæææær rumpe. Ser helt unaturlig ut og ville aldri hatt en slik kropp. Men det er min mening. Og de som mener yoga ikke er tungt, må bare prøve. 😉 Anonymkode: 8c248...172 Jeg tror de som får slike store muskuløse lår ofte trener for hypertrofi, dvs lavere vekter og flere reps, slik at du trener muskelen til total utmattelse. Det er en annen form for treningsmetode, og spesielt populært i Brasil. Jeg er enig i at det ikke er spesielt pent med slike overutviklede underkropper som noen av disse damene har. Jeg synes personlig det er mer gøy å trene litt tyngre, for da blir det også mer fokus på styrke og ikke bare utseende. F.eks. Savannah Prez (i linken over) har jo ikke sånne lår du snakker om, men kan klare oppmot 150kg i knebøy. Anonymkode: 7201e...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #50 Del Skrevet 13. september 2020 En kombinasjon av styrketrening og kondisjon, gir etter min mening finest kvinnekropp. Den skal være sterk, men samtidig ikke store synlige muskler, med litt underhudsfett, ikke for lite, men nok til at man har kvinnelige former, og er stram. Syntes ikke store armer, lår og rumpe er fint på kvinner. Bildet over her av hun i rosa tights, syntes jeg ikke er så fint. Men dette er min mening, og heldigvis er vi forskjellig. Anonymkode: 66378...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #51 Del Skrevet 15. september 2020 På 12.9.2020 den 15.38, AnonymBruker skrev: Knebøy er en skikkelig bra øvelse for damer. Og damene kan bli skikkelig sterk i den øvelsen. Gjør underverker for underkroppen. Ligger masse treningsvideoer på insta, sjekk for eksempel denne. Anonymkode: 7201e...904 Fin overkropp og rumpe, men ville ikke hatt de låra om jeg fink 2 mill for det engang. Så jævlig stygt... Anonymkode: 781f7...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #52 Del Skrevet 16. september 2020 Jeg synes hun i rosa tights hadde kjempefin kropp. Det å ha litt tykkelse i underkroppen synes jeg bare er vakkert og fremhever de femininene formene. Derimot vaskulære kropper med synlige blodårer osv ( slik en del bodybuildere får), det synes jeg ikke er noe fint. Anonymkode: 020dc...550 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå