AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #21 Del Skrevet 5. september 2020 Damer må trene tungt og hardt (maks 5 repetisjoner) for å forme kroppen sin. Store muskler er det ytterst få som har genetisk potensiale for å utvikle naturlig. Anonymkode: 7201e...904 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #22 Del Skrevet 5. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så er det jo også et poeng hvilke kropper man synes er flotte. Jeg synes slanke og "seige" løpekropper, langrennskropper er veldig pent. Fineste kroppene jeg ser på tv for tiden er de svenske høydehoppjentene! Aldri skjønt den trenden med store rumper, synes det er finest med små og flatere. Anonymkode: 155da...5bb 100% enig. Kan ikke fordra digre rumper, flate er finest Løpekropp er fint, men jeg synes også at kvinnelige fotballspillere som regel har svært attraktive kropper. Anonymkode: a6f89...4bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #23 Del Skrevet 5. september 2020 Surfing og sandvolleyball Anonymkode: a6edf...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #24 Del Skrevet 5. september 2020 På 4.9.2020 den 18.18, Nuith skrev: Har inntrykk av at menn sikler ekstra hardt på volleyballdamer. Det har vel med deres antrekk å gjøre? Blir litt som å si tennis - skjørt og bare bein er jo mer attraktivt enn hel skidress. Anonymkode: b3f41...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #25 Del Skrevet 5. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Surfing og sandvolleyball Anonymkode: a6edf...235 Sandvolleyballjentene trener selvfølgelig også med tunge vekter på treningsstudio, som de fleste andre kvinnelige atleter. Anonymkode: 7201e...904 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #26 Del Skrevet 5. september 2020 På 3.9.2020 den 17.51, AnonymBruker skrev: Yoga kanskje? Vet om mange jenter med perfekte kropper som ikke trener i det hele tatt. Men så er jo de 20 da, ikke 30. Anonymkode: c0fc9...0c1 Wow, jeg har knapt sett en perfekt kropp i mitt liv jeg. Tror dog vi har svært forskjellig kroppsideal, for ser ikke for meg at en som overhodet ikke trener kan ha særlig definerte muskler i mage, rygg og armer, og har man ikke det er det svært langt unna en perfekt kropp i mine øyne. Anonymkode: 22d72...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #27 Del Skrevet 5. september 2020 Yoga tror jeg ingenting på 😂 man får ikke brått fin kropp av å sitte rolig i lotus stilling. Hva får folk til å tro det? Yoga er for psyken. Tren hva enn du vil som ingår kondisjon og styrke, kan likegjerne være boksing, du får ikke mannekropp av det om ikke genene sier det, da får du mannekropp av balett også. Hvordan kroppen blir av treningen avhenger av gener. fokuser mest på de kroppsdelene du vil bygge større, litt mindre på de du bare vil stramme opp. Spis sunt og variert. Anonymkode: 781f7...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 5. september 2020 #28 Del Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yoga tror jeg ingenting på 😂 man får ikke brått fin kropp av å sitte rolig i lotus stilling. Hva får folk til å tro det? Yoga er for psyken. Tren hva enn du vil som ingår kondisjon og styrke, kan likegjerne være boksing, du får ikke mannekropp av det om ikke genene sier det, da får du mannekropp av balett også. Hvordan kroppen blir av treningen avhenger av gener. fokuser mest på de kroppsdelene du vil bygge større, litt mindre på de du bare vil stramme opp. Spis sunt og variert. Anonymkode: 781f7...dcf Tror du yoga går ut på å sitte i lotus? Lol. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 5. september 2020 #29 Del Skrevet 5. september 2020 På 3.9.2020 den 17.50, AnonymBruker skrev: Langdistanseløpere ser dradde og slitne ut, body-builders blir bulkete. Hva tror dere? Yoga-jenter? Ballettdanserinner? Anonymkode: bf184...7c0 Dette er en teit tråd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #30 Del Skrevet 5. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sandvolleyballjentene trener selvfølgelig også med tunge vekter på treningsstudio, som de fleste andre kvinnelige atleter. Anonymkode: 7201e...904 Nææææh. Anonymkode: a6edf...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #31 Del Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, blåbærpai skrev: Tror du yoga går ut på å sitte i lotus? Lol. Nei, man sitter og står i alle mulige stillinger. Lotus er en av dem. At man blir slank og veltrent av det er uansetr bare tull. Jeg har prøvd meg på yoga flere ganger og man kan kanskje få en viss styrke om man er totalt utrent fra før men yoga i seg selv gjlr ingenting med utseende på kroppen. Anonymkode: 781f7...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 5. september 2020 #32 Del Skrevet 5. september 2020 En kombinasjon mellom tung styrke og jogging over mange år har i hvert fall hatt veldig god effekt på min fysikk. Det kommer dog an på øyet som ser, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #33 Del Skrevet 5. september 2020 Vet at styrketrening er veldig populært, men jeg syns det er viktig med kardio også. En kombinasjon av disse, regelmessig over tid gir en digg kropp. Har aldri møtt en feit løper, liksom Anonymkode: c91a3...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. september 2020 #34 Del Skrevet 6. september 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #35 Del Skrevet 6. september 2020 På 5.9.2020 den 19.46, AnonymBruker skrev: Vet at styrketrening er veldig populært, men jeg syns det er viktig med kardio også. En kombinasjon av disse, regelmessig over tid gir en digg kropp. Har aldri møtt en feit løper, liksom Anonymkode: c91a3...578 Jeg har møtt mange feite løpere, inkl. meg selv! 🤪 Anonymkode: bb72c...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #36 Del Skrevet 6. september 2020 På 5.9.2020 den 19.04, AnonymBruker skrev: Nei, man sitter og står i alle mulige stillinger. Lotus er en av dem. At man blir slank og veltrent av det er uansetr bare tull. Jeg har prøvd meg på yoga flere ganger og man kan kanskje få en viss styrke om man er totalt utrent fra før men yoga i seg selv gjlr ingenting med utseende på kroppen. Anonymkode: 781f7...dcf Ha ha ha! Lurer på hva slags yoga du har prøvd. Jeg har hatt med seriøse kampsportutøvere og konkurranse-crossfittere på ashtangayoga mange ganger, de pleier å nesten dø fordi de blir så slitne. Anonymkode: 22d72...60f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 7. september 2020 #37 Del Skrevet 7. september 2020 Eksplosiv og tung styrketrening gir en skikkelig fin kropp, synes jeg. Øvelser for sprintere, alpinister og skøyteløpere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #38 Del Skrevet 8. september 2020 Tung vekttrening. Definitivt. Jeg og venninnen sløvet f.eks. rundt et par år med 40-50 kg i knebøy, uten at vi ble så noe særlig resultater av det. Det var først når vi begynte å trene med tyngre vekter at det skjedde noe. Nå kjører jeg sett på 80-90kg i knebøy og kroppen min har plutselig begynt å få masse fine former jeg ikke hadde før. Anonymkode: 020dc...550 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 9. september 2020 #39 Del Skrevet 9. september 2020 På 8.9.2020 den 10.08, AnonymBruker skrev: Tung vekttrening. Definitivt. Jeg og venninnen sløvet f.eks. rundt et par år med 40-50 kg i knebøy, uten at vi ble så noe særlig resultater av det. Det var først når vi begynte å trene med tyngre vekter at det skjedde noe. Nå kjører jeg sett på 80-90kg i knebøy og kroppen min har plutselig begynt å få masse fine former jeg ikke hadde før. Anonymkode: 020dc...550 Tøft! 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #40 Del Skrevet 10. september 2020 Ashtangayoga! Gjerne i kombinasjon med klatring, buldring og boksing. Yoga er definitivt ikke bare å sitte i lotus, nei 😂 Anonymkode: b0244...b0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå