AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Tenkte vi kunne ha en tråd med ukesmiddager. Slik ser vår plan ut denne uka: Mandag: Kylling og pastasalat Tirsdag: Svinekoteletter, ris, stekt sopp, jogurt Onsdag (den store tidsklemmedagen): Pølser og potetmos med erter Torsdag: Lapskaus med pølserester Fredag: Panert fisk, poteter, saus, raspet gulrot Lørdag: Grøt Søndag: Kjøttboller i brun saus, poteter og brekkbønner Anonymkode: 603a5...f5a
Brunhilde Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Ja, jeg vet at jeg ikke behøver å svare, men jeg syns den middagstråden som allerede er her er mer enn god nok
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Her ser uka sånn ut: Mandag: spagetti med aubergine og fetaost Tirsdag: panerte fisk med potet- og blomkålstappe, ertesuing og grønnsaker Onsdag: risotto med løk og fennikel med obnsbakte tomater og hvitløk Torsdg: alene med minstemann; tomatsuppe med egg Fredag: laks i karry- og kokosmelksaus med ris Lørdag: hjemmelaget pizza med sopp og blåmuggost Søndag: torsk thai-style Anonymkode: 86499...3a0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Denne uka: Mandag: Grønnsakswok med vegan kylling, nudler og hjemmelaga saus Tirsdag: Verdens beste ramen Onsdag: Pizza med blomkål, avokado, chili majones og oliven Torsdag: Raspeball med veganpølser og kålrabistappe Fredag: Tenkte lasagne Lørdag: Lapskaus!❤️ Søndag: Skal til svigers, så sikkert grøt. Anonymkode: 54b7e...2fd
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Synes det er så rart at dere liksom må unnskylde dere de dagene dere har helt normal middagsmat som pølser og potetmos og tomatsuppe. Anonymkode: 93adc...0fa
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Mandag: Ørret med urtelokk og potetsalat Tirsdag: Kålrullader, poteter og brun saus Onsdag: Kyllingsuppe med grønne epler og curry Torsdag: Vegetarisk One Pot pasta Fredag: Pizza Lørdag: Nakkekoteletter med ovnsbakte rotgrønnsaker Søndag: Tacopai Anonymkode: 81388...0b2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så rart at dere liksom må unnskylde dere de dagene dere har helt normal middagsmat som pølser og potetmos og tomatsuppe. Anonymkode: 93adc...0fa Du har ikke sett hvor mange som får negative kommentarer på dette forumet når de innrømmer at de spiser/serverer feks pølse og potetmos eller first price tomatsuppe? Anonymkode: cfe2d...080 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Det finnes en sånn tråd fra før, den har bare ikke vært aktiv på en stund: Anonymkode: da051...36b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 Rettelse: Denne tråden var det jeg mente. Anonymkode: da051...36b
elien Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 Ukes plan til middag, nei sånt driver ikke jeg med 🙈 Her har jeg dagsplaner for "middag" Vet ikke hva jeg har lyst på før dagen er her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå