AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #21 Skrevet 3. september 2020 Gjør som menn gjør mot deg, snu rollen så for nok pipa en annen lyd skal du se. Prat med flere samtidig, ikke svar dem samme dag og aldri ha tid til å treffe dem, heller ikke pul dem og innimellom send en melding men ikke følg den opp når de svarer. Det er så mye mer moro å behandle dem som luft. Imellomtiden kos deg med venninner og ta vare på deg selv. Menn er bare til å lekes med uansett. Welcome to 2020. Anonymkode: a4597...200 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #22 Skrevet 3. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nøkkelord her ja. Hint! Uf ,jeg som man er dritt lei kvinner som skal hinte om alt. Skaff deg kat du ,eller 2,3 og lev happily ever after. Anonymkode: 93579...5ae Samme her, kvinner får si rett ut hva de vil og slutte å hinte om hva de vil. Anonymkode: 6a85d...10b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #23 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er det helst bare ligging menn er opptatt av da. Det er jo derfor kvinner ikke orker menn lenger.. Anonymkode: 47582...492 Tro meg, vi menn orker heller ikke dere og deres feministiske idiot holdninger. Flere og flere menn får heldigvis opp øynene for hvor galt den ekstreme feminismen har tatt veien og det finnes en seg ikke lenger i. I utgangspunktet er kvinnfolk bra nok til to ting: 1) Å "produsere" en sønn til oss menn slik at mannen kan være stolt over å kunne videreføre en mannlig og yngre utgave av seg selv. 2) Kvinnfolk er viktig til sex ellers er det ikke noe vits å ha dere til noe annen. Meget gode mannlige venner / kompiser dekker alle andre behov langt bedre enn det kvinner gjør, bortsett fra sex. Så den eneste grunnen til at noen menn gidder å tolerere feministisk panser i hverdagen er på grunn av de to tingene jeg nevnte over. Er jo en grunn til at kvinnfolk her klager hele tiden over at typen deres bruker altfor mye tid på kompiser, uansett hvor gammel typen er. For vi menn, setter gode mannlige venner veldig høyt. Anonymkode: 00ccc...b15 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #24 Skrevet 3. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tro meg, vi menn orker heller ikke dere og deres feministiske idiot holdninger. Flere og flere menn får heldigvis opp øynene for hvor galt den ekstreme feminismen har tatt veien og det finnes en seg ikke lenger i. I utgangspunktet er kvinnfolk bra nok til to ting: 1) Å "produsere" en sønn til oss menn slik at mannen kan være stolt over å kunne videreføre en mannlig og yngre utgave av seg selv. 2) Kvinnfolk er viktig til sex ellers er det ikke noe vits å ha dere til noe annen. Meget gode mannlige venner / kompiser dekker alle andre behov langt bedre enn det kvinner gjør, bortsett fra sex. Så den eneste grunnen til at noen menn gidder å tolerere feministisk panser i hverdagen er på grunn av de to tingene jeg nevnte over. Er jo en grunn til at kvinnfolk her klager hele tiden over at typen deres bruker altfor mye tid på kompiser, uansett hvor gammel typen er. For vi menn, setter gode mannlige venner veldig høyt. Anonymkode: 00ccc...b15 WOW! Anonymkode: 6ce6a...6fb 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #25 Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: WOW! Anonymkode: 6ce6a...6fb Ikke noe verre det enn hva kvinner skriver om menn her inne. Anonymkode: 6a85d...10b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #26 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man oppdager fort om kvinner utpeker seg som liggemateriale eller kjærestemateriale. Hvis man kontinuerlig blir behandlet som liggemateriale av forskjellige menn (i verste fall alle menn man møter), så må man ta en runde med seg selv hvordan man fremstår. Fuckboys jakter kun dem som er liggemateriale. Goodboys jakter kun dem som er kjærestemateriale. Så..... hvilke menn jakter du? Anonymkode: e1d2c...7eb Men menn som bare vil ligge er jo ingen kjærestematerialet dem heller. Litt dobbeltmoralsk du? Anonymkode: 85052...718 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #27 Skrevet 3. september 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tro meg, vi menn orker heller ikke dere og deres feministiske idiot holdninger. Flere og flere menn får heldigvis opp øynene for hvor galt den ekstreme feminismen har tatt veien og det finnes en seg ikke lenger i. I utgangspunktet er kvinnfolk bra nok til to ting: 1) Å "produsere" en sønn til oss menn slik at mannen kan være stolt over å kunne videreføre en mannlig og yngre utgave av seg selv. 2) Kvinnfolk er viktig til sex ellers er det ikke noe vits å ha dere til noe annen. Meget gode mannlige venner / kompiser dekker alle andre behov langt bedre enn det kvinner gjør, bortsett fra sex. Så den eneste grunnen til at noen menn gidder å tolerere feministisk panser i hverdagen er på grunn av de to tingene jeg nevnte over. Er jo en grunn til at kvinnfolk her klager hele tiden over at typen deres bruker altfor mye tid på kompiser, uansett hvor gammel typen er. For vi menn, setter gode mannlige venner veldig høyt. Anonymkode: 00ccc...b15 Du har et forkastelig kvinnesyn Anonymkode: 85052...718 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #28 Skrevet 3. september 2020 Hvis det er din opplevelse TS så tror jeg du skal se på deg selv, og finne ut hvorfor du tiltrekker deg slike menn. For jeg deler ikke erfaringene dine i det heletatt. Anonymkode: 39d1d...b6a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #29 Skrevet 3. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men menn som bare vil ligge er jo ingen kjærestematerialet dem heller. Litt dobbeltmoralsk du? Anonymkode: 85052...718 Hva var dobbelmoralsk der? Det står jo at fuckboys jakter liggemateriale. Goodboys jakter kjærestemateriale. Poenget var nok at når man tiltrekker seg den type menn så er det gjerne en grunn til det. Man fremstår ikke som solid og seriøst kjærestemateriale selv, derfor får man ikke interesse fra de seriøse mennene. Anonymkode: 39d1d...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #30 Skrevet 3. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men menn som bare vil ligge er jo ingen kjærestematerialet dem heller. Litt dobbeltmoralsk du? Anonymkode: 85052...718 Hvordan i helvete fikk du dette til å handle om dobbeltmoral? Slik du reder slik ligger du, var budskapet mitt til dere kvinner! Anonymkode: e1d2c...7eb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #31 Skrevet 3. september 2020 Haha. Hva er problemet ts? Er det ikke litt sånn begge veier da? Jeg skal være singel ei god stund kjenner jeg, så slipper jeg mas fra ende til annen. 🤠 Anonymkode: f0639...144
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #32 Skrevet 3. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Man oppdager fort om kvinner utpeker seg som liggemateriale eller kjærestemateriale. Hvis man kontinuerlig blir behandlet som liggemateriale av forskjellige menn (i verste fall alle menn man møter), så må man ta en runde med seg selv hvordan man fremstår. Fuckboys jakter kun dem som er liggemateriale. Goodboys jakter kun dem som er kjærestemateriale. Så..... hvilke menn jakter du? Anonymkode: e1d2c...7eb Hvordan går du frem for å finne ut av det? Anonymkode: 6ce6a...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #33 Skrevet 3. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går du frem for å finne ut av det? Anonymkode: 6ce6a...6fb Jeg går ikke frem, jeg merker det på responsen, og kategoriserer deretter om hun er noe for meg eller ikke. Jeg lar meg ikke blende av utseende. Hvis hun personlighetsmessig ikke er det jeg ser etter, så blir hun liggemateriale.... ja hvis det klaffer slik. Men kjærestemateriale blir ikke. Jeg følger magefølelsen. Og jeg tipper kvinner også har en magefølelse selv om man snakker med tidenes hunk. Likevel overser dem den, havner opp i senga med han, og blir deretter avvist. Dere må ikke si i etterkant at dere ikke hadde et snev av følelse over at det kunne potensielt skje, eller? Anonymkode: e1d2c...7eb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #34 Skrevet 3. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør som menn gjør mot deg, snu rollen så for nok pipa en annen lyd skal du se. Prat med flere samtidig, ikke svar dem samme dag og aldri ha tid til å treffe dem, heller ikke pul dem og innimellom send en melding men ikke følg den opp når de svarer. Det er så mye mer moro å behandle dem som luft. Imellomtiden kos deg med venninner og ta vare på deg selv. Menn er bare til å lekes med uansett. Welcome to 2020. Anonymkode: a4597...200 Dette👏👏👏 Hadde vært jævlig gøy å sett hvordan de hadde reagert/blitt speilet. Jeg gjorde dette med en fyr for mange år siden,behandlet han akkurat slik han behandlet meg. Han ble kjempe snurt og blokkerte meg alle plasser. Intet tap,good riddance. Anonymkode: 452f2...da6 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #35 Skrevet 3. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør som menn gjør mot deg, snu rollen så for nok pipa en annen lyd skal du se. Prat med flere samtidig, ikke svar dem samme dag og aldri ha tid til å treffe dem, heller ikke pul dem og innimellom send en melding men ikke følg den opp når de svarer. Det er så mye mer moro å behandle dem som luft. Imellomtiden kos deg med venninner og ta vare på deg selv. Menn er bare til å lekes med uansett. Welcome to 2020. Anonymkode: a4597...200 Trådens kanskje mest fristende, men dårligste råd. Over lang tid vil denne måten å behandle folk på ødelegge deg innenfra. Ikke bli råtten selv om det er råtten frukt rundt deg. Løft heller blikket mot trærne med den friske frukten Anonymkode: 53917...e93
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #36 Skrevet 3. september 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Gjør som menn gjør mot deg, snu rollen så for nok pipa en annen lyd skal du se. Prat med flere samtidig, ikke svar dem samme dag og aldri ha tid til å treffe dem, heller ikke pul dem og innimellom send en melding men ikke følg den opp når de svarer. Det er så mye mer moro å behandle dem som luft. Imellomtiden kos deg med venninner og ta vare på deg selv. Menn er bare til å lekes med uansett. Welcome to 2020. Anonymkode: a4597...200 Jeg ville blitt sjeleglad for bare en match og en melding. Populære menn har mange å velge mellom, og driter nok i hva du gjør eller ikke gjør. Så da må du velge. Enten må du gjøre dette mot de mange som ingen vil ha, eller de få som alle vil ha. Uansett er det ingen menn som blir knust av det der. Sånn er livet. Anonymkode: 7d0a8...b06
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #37 Skrevet 3. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tro meg, vi menn orker heller ikke dere og deres feministiske idiot holdninger. Flere og flere menn får heldigvis opp øynene for hvor galt den ekstreme feminismen har tatt veien og det finnes en seg ikke lenger i. I utgangspunktet er kvinnfolk bra nok til to ting: 1) Å "produsere" en sønn til oss menn slik at mannen kan være stolt over å kunne videreføre en mannlig og yngre utgave av seg selv. 2) Kvinnfolk er viktig til sex ellers er det ikke noe vits å ha dere til noe annen. Meget gode mannlige venner / kompiser dekker alle andre behov langt bedre enn det kvinner gjør, bortsett fra sex. Så den eneste grunnen til at noen menn gidder å tolerere feministisk panser i hverdagen er på grunn av de to tingene jeg nevnte over. Er jo en grunn til at kvinnfolk her klager hele tiden over at typen deres bruker altfor mye tid på kompiser, uansett hvor gammel typen er. For vi menn, setter gode mannlige venner veldig høyt. Anonymkode: 00ccc...b15 Haha mann leker macho. Vet du hva kvinner med sånne holdninger som deg gjør? Vi innrømmer for oss selv at vi er håpløse også skaffer vi oss 3-4 katter. På den måten slipper vi å ende opp med å henge oss. Anonymkode: 08a84...44d 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #38 Skrevet 3. september 2020 Når noen bruker uttrykket "mannfolk", får jeg assosiasjoner til en singel kvinne på 45+ som er bitter på at alderen har innhentet henne slik at hun ikke lenger er like populær som hun var i 20-årene, og derfor slenger absolutt alle menn i en bestemt bås, og stempler dem som "mannfolk". Skulle tro at det er en grunn til at en slik kvinne fortsatt er singel ... Anonymkode: 6a561...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #39 Skrevet 8. september 2020 Har bare hatt negativ erfaring med menn de siste 7 årene selv. Han ene stakk da jeg ble gravid (Vi var samboere) Så traff jeg på ett par gifte eldre menn (som løy), så traff jeg en annen fyr jeg likte, men da jeg holdt litt igjen på intimiteten, gikk han for langt og tråkket over grensene mine. Så pratet jeg med en annen fyr, kjekk og sjarmerende, men en typisk fuck boy og vi kunne aldri ha en normal samtale, det var sending av dick pics, eller andre naken bilder og konstant snakk om sex. Så hang jeg en del med en tidligere kollega og kompis. Jeg trodde vi var venner, men det klikket for han en kveld vi var ute å tok noen øl med felles venner. Han krevde å få vite hvorfor jeg ikke så på han som noe mer enn en kompis og skjelte meg ut og var så lei av damer som meg som friend zona. Nå har jeg gitt helt opp mannfolk. Synd jeg ikke er lesbisk. Sølibat og ett liv fritt for mannfolk for meg fremover nå, kjenner jeg. Anonymkode: 90be8...482 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #40 Skrevet 8. september 2020 I fjor tenkte jeg for første gang at jeg seriøst skulle ønske jeg var lesbisk. Anonymkode: 33ebe...7fd 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå