AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Dere klager og blir aldri fornøyde med oss. Vi skal være sånn, sånn og sånn. Er vi for easy to get, bruker dere oss kun for sex og dumper oss. Er vi for hard to get gir dere opp. Er vi midt i mellom så er noe der også galt! Maser gjør dere. Tar aldri hintet! Sender dickpics og er ekle Fuck off Anonymkode: 85052...718 9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Du tror ikke din smak i menn har noe med å saken å gjøre da? Anonymkode: e8ece...aec 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Det er vel stort sett på kg folk er slik. Anonymkode: d1587...da4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Menn er fine, har aldri fått dickpics, bare idioter som tror damer bortsett fra prostituerte som vil selge sex synes noe om det, de liker det sikkert ikke heller. Om kjæresten din og du sender bilder derimot er jo det en annen ting. Menn er bare folk de også, men som oss kvinner så finnes det mindre smarte blant de også. Massevis av herlige gode menn her i verden, kanskje du burde endre preferansene dine i menn? Forøvrig liker vel de færreste menn lettvinte damer, så så lenge du ikke får de til å tro de skal få sex nåe du egentlig ikke vil, så skal det vel en del til for at noen blir snurt av den grunn. Anonymkode: 1fbfd...1a0 6
Gjest Porstarmax Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Jeg ser etter egenskaper kg spiller ikke så stor rolle, bare vi trives sammen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Er så glad jeg er lesbisk.♥️ Anonymkode: e5fac...a97 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er så glad jeg er lesbisk.♥️ Anonymkode: e5fac...a97 Skulle ønske jeg og var det! Har aldri lyst å involvere meg med menn igjen - TS Anonymkode: 85052...718 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere klager og blir aldri fornøyde med oss. Vi skal være sånn, sånn og sånn. Er vi for easy to get, bruker dere oss kun for sex og dumper oss. Er vi for hard to get gir dere opp. Er vi midt i mellom så er noe der også galt! Maser gjør dere. Tar aldri hintet! Sender dickpics og er ekle Fuck off Anonymkode: 85052...718 Nøkkelord her ja. Hint! Uf ,jeg som man er dritt lei kvinner som skal hinte om alt. Skaff deg kat du ,eller 2,3 og lev happily ever after. Anonymkode: 93579...5ae 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nøkkelord her ja. Hint! Uf ,jeg som man er dritt lei kvinner som skal hinte om alt. Skaff deg kat du ,eller 2,3 og lev happily ever after. Anonymkode: 93579...5ae Her sier du noe viktig som mange yngre kvinner ikke er helt klar over. Selv om innlegget ditt er litt spydig. Menn trenger klar tale, de er lite gode på hint. Men mener det har kommet frem i svært mange innlegg, så forstår din frustrasjon. Sånn ellers, katter en fiiiine dyr, klarer seg selv, trenger ikke gå i bånd, litt som menn på den måten der Anonymkode: 1fbfd...1a0 1
GrønnNellik68 Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere klager og blir aldri fornøyde med oss. Vi skal være sånn, sånn og sånn. Er vi for easy to get, bruker dere oss kun for sex og dumper oss. Er vi for hard to get gir dere opp. Er vi midt i mellom så er noe der også galt! Maser gjør dere. Tar aldri hintet! Sender dickpics og er ekle Fuck off Anonymkode: 85052...718 Jeg har opplevd det samme... hva med å prøve og være sosial med andre folk via fb grupper...og drit i mannfolk en stund..vi klarer da oss godt uten det tullet fra dem. Blir bare tull i systemet av de. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Nøkkelord her ja. Hint! Uf ,jeg som man er dritt lei kvinner som skal hinte om alt. Skaff deg kat du ,eller 2,3 og lev happily ever after. Anonymkode: 93579...5ae Menn som ikke kan stave kommer også på lista. Ofte gått «livets harde skole». Anonymkode: 95dcc...d75 4
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere klager og blir aldri fornøyde med oss. Vi skal være sånn, sånn og sånn. Er vi for easy to get, bruker dere oss kun for sex og dumper oss. Er vi for hard to get gir dere opp. Er vi midt i mellom så er noe der også galt! Maser gjør dere. Tar aldri hintet! Sender dickpics og er ekle Fuck off Anonymkode: 85052...718 Jeg skjønner ikke vitsen med å snakke for alle, det har jeg faktisk aldri forstått... Er det bare sympati av medsøstre dere trenger? Bare legg merke i de trådene kvinnen snakker for seg selv, da får de iallefall mye mere positive tilbakemeldinger... "Fuck off" betyr bare at du får "Fuck off" tilbake, det er nettopp fordi du er negativ... Slutt å hint, bli voksen og prat heller om hva du vil ha, så slipper du misforståelser... 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 Velkommen til mitt liv. Anonymkode: e468d...a73 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #15 Skrevet 3. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere klager og blir aldri fornøyde med oss. Vi skal være sånn, sånn og sånn. Er vi for easy to get, bruker dere oss kun for sex og dumper oss. Er vi for hard to get gir dere opp. Er vi midt i mellom så er noe der også galt! Maser gjør dere. Tar aldri hintet! Sender dickpics og er ekle Fuck off Anonymkode: 85052...718 Som man reder så ligger man... Anonymkode: 2a28f...071 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #16 Skrevet 3. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som man reder så ligger man... Anonymkode: 2a28f...071 Nå er det helst bare ligging menn er opptatt av da. Det er jo derfor kvinner ikke orker menn lenger.. Anonymkode: 47582...492 4
Hr. Aktiv Skrevet 3. september 2020 #17 Skrevet 3. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere klager og blir aldri fornøyde med oss. Vi skal være sånn, sånn og sånn. Er vi for easy to get, bruker dere oss kun for sex og dumper oss. Er vi for hard to get gir dere opp. Er vi midt i mellom så er noe der også galt! Maser gjør dere. Tar aldri hintet! Sender dickpics og er ekle Fuck off Anonymkode: 85052...718 Ok. Det blir ikke annet enn dårlige opplevelser heller med den holdningen der da. Jeg tenker. Hvorfor spille et spill? Kan man ikke være seg selv? Må man være lett på tråden? Må man være hard to get? Personlig liker jeg ingen av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #18 Skrevet 3. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det helst bare ligging menn er opptatt av da. Det er jo derfor kvinner ikke orker menn lenger.. Anonymkode: 47582...492 Du er nok bare den type kvinne menn bare vil ligge med, og ikke den type kvinne menn vil bli sammen med. Anonymkode: 6a85d...10b 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #19 Skrevet 3. september 2020 Man oppdager fort om kvinner utpeker seg som liggemateriale eller kjærestemateriale. Hvis man kontinuerlig blir behandlet som liggemateriale av forskjellige menn (i verste fall alle menn man møter), så må man ta en runde med seg selv hvordan man fremstår. Fuckboys jakter kun dem som er liggemateriale. Goodboys jakter kun dem som er kjærestemateriale. Så..... hvilke menn jakter du? Anonymkode: e1d2c...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #20 Skrevet 3. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nøkkelord her ja. Hint! Uf ,jeg som man er dritt lei kvinner som skal hinte om alt. Skaff deg kat du ,eller 2,3 og lev happily ever after. Anonymkode: 93579...5ae Og HER har du problemet til kvinner generelt. SLUTT Å HINT! Dere er fryktelig dårlig å hinte, og menn er fryktelig dårlig å tolke dere. Si det akkurat slik det er. Si akkurat det du tenker. Så ingenting kan bli misoppfattet! Anonymkode: e1d2c...7eb 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå