Gå til innhold

Bare en katt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke bare en katt , er oppvokst med katt helt fra jeg var veldig lita og så lenge jeg husker   hos mine foreldre   frem til i 2017 . Var ulike katter vi hadde , men alle satte sine spor og hadde  ulike personligheter . Føler med deg og de folkene som sier  det bare en katt sier litt om dem 

 

Endret av solietta
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Takk for medfølelsen og for det dere deler alle sammen

Tror jeg skal pause litt å fortelle flere rundt meg. Ble bare verre. Må takle dem også.. Føler det er noe galt med meg og ikke dem ( typisk for meg) Så takk for all bekreftelse.💕

Anonymkode: 63151...873

:hjerte: De beste ønsker fra meg til deg fremover, heldigvis gjør tiden ting lettere. Så, må bare ta tiden til hjelp. Katten vil alltid være med deg i hjertet ditt, men kanskje du på sikt, når tiden er moden, kan få en ny katt du kan bli glad i :)

Anonymkode: 1045b...41e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye ❤️ 

Har selv en utekatt. Noen ganger tenker jeg igjennom senarioer hvor han dør og begynner å grine. Altså, han kan sitte i sofaen med meg og jeg begynner å tenke på hvordan denne dagen hadde vært om han ble påkjørt, skutt, forsvant, tatt av ett dyr eller annet. Forstår godt at du blir lei deg, kjæledyr er familiemedlem ❤️ 

Anonymkode: 8035c...5cb

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tomt i huset. Alle de gode soveplassen hun elsket..( var ekspert på å finne nye kreative steder å sove💕 ) så veldig tomme.

rullet sammen ett teppe fra ett sovested, fult av hår og greier Kan ikke vaskes. Når rydde vekk ting. Ihjeltyggede greier og klorebrett. Den der utvaska filla hun likte.. vannskåleme hun likte ha rund og omkring 

 

Anonymkode: 63151...873

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk så mye begge to. Vet det blir bedre med tid. Holder fast i det 

Anonymkode: 63151...873

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiemedlem ja👍 Eneste vesen jeg aldr trengte skjerpe meg sammen. Kunne bare være.

Anonymkode: 63151...873

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gav henne masse kjærlighet og et godt hjem i den tiden hun var her. ❤️ Hun kunne ikke hatt det bedre!

Anonymkode: 9e124...a2c

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke evner å forstå hvor gøad man kan bli i dyr og dyret i deg, er ikke så veldig emosjonellt utviklet selv. De skjønner rett og slett ikke helt hva dette med ekte nærhet og følelser handler om. 

 

Kondolerer så mye, pusen har en liten bit av hjertet ditt med seg videre, derfor det gjør så vondt, pus tok en bit av deg  i kjærlighet❤

 

Anonymkode: a1e84...36a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikkje at det går an å spøke når ein katt dør. Grusomt. Forstår godt at du sørger. Eg mista katten min i fjor høst, og tenker ofte på han nå også. Han fikk kreft, og eg gråt og gråt hos dyrlegen da eg fikk sjokkbeskjeden. Eg trodde jo at eg kom til  å ha han med meg i flere år til. 

Trist at vi ikkje kan vere opne om sorgen. Det var folk som lo det vekk da eg måtte ta ein dag fri fra jobb. Har jobba der i flere år, og har aldri hatt ein sjukedag før, men det ville ikkje ha vore mulig å ha utført jobben min skikkelig dagen etter at eg mista katten min (kundeservice)

Det er tomt og trist når katten er borte, men det blir bedre. Klem ❤️

Anonymkode: 21394...cc4

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit, kondolerer 💔

Jeg fikk masse kondolanser og flere blomster på døra da katten min døde i vår. Den betydde utrolig mye for meg, og alle som bryr seg om meg visste det, enten de selv er dyremennesker eller ei. 

For meg var det mye vondere å miste den katten enn om f.eks. en onkel eller tante hadde dødd. Jeg blir fortsatt lei meg og får tårer i øynene når jeg tenker på ham.

Anonymkode: bfb18...444

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere andre.❤️
 

nei det er ikke som å miste ett barn. Det vil jeg aldri påstå. 
 

men det gjør vondt. 

Anonymkode: 63151...873

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så utrolig leit, kondolerer 💔

Jeg fikk masse kondolanser og flere blomster på døra da katten min døde i vår. Den betydde utrolig mye for meg, og alle som bryr seg om meg visste det, enten de selv er dyremennesker eller ei. 

For meg var det mye vondere å miste den katten enn om f.eks. en onkel eller tante hadde dødd. Jeg blir fortsatt lei meg og får tårer i øynene når jeg tenker på ham.

Anonymkode: bfb18...444

Og jeg har forresten en katt til, men den har jeg ikke det samme båndet med i det hele tatt, og når den dør en gang blir det jo trist, men jeg blir ikke knust, og jeg tviler på jeg får masse blomster og samme type kondolanser den dagen det skjer. 

 

Anonymkode: bfb18...444

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så utrolig leit, kondolerer 💔

Jeg fikk masse kondolanser og flere blomster på døra da katten min døde i vår. Den betydde utrolig mye for meg, og alle som bryr seg om meg visste det, enten de selv er dyremennesker eller ei. 

For meg var det mye vondere å miste den katten enn om f.eks. en onkel eller tante hadde dødd. Jeg blir fortsatt lei meg og får tårer i øynene når jeg tenker på ham.

Anonymkode: bfb18...444

Sånn er det faktisk mange som føler det :hjerte: Det er ikke slik at bare noen har to bein og ikke fire, så skal man sørge mer. Mennesker er på ingen måte mer verdt enn dyr. Alt handler om bånd. Hvem man har sterkest bånd og følelser for. Det er vel kun 3-5 mennesker jeg ville gått mer i kjelleren hvis døde, enn hvis katten min døde. 

Anonymkode: 1045b...41e

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts: igjen: det kan ikke sammenlignes å miste ett barn. En nær slektning druknet for ett par år siden. Heller ikke det regner jeg med blir det samme som å miste ett barn

Men noe har jeg lært av forskjellig type sorg rundt tap. Den tar deg på senga og spør ikke hva det er passende å føle. 

Anonymkode: 63151...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Skammer meg faktisk over å føle så sterk. Prøver la det vær. Lag på lag)

takk igjen

Anonymkode: 63151...873

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...