AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #21 Del Skrevet 3. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ødela håret mitt. Blei stivt og håret knakk av. Det etter to vask. Så anbefales ikke her hvertfall. Anonymkode: 8c48d...85e Det var vel neppe produktets feil. Det inneholder jo kun naturlige ingredienser Anonymkode: 45b31...2ed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #22 Del Skrevet 3. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var vel neppe produktets feil. Det inneholder jo kun naturlige ingredienser Anonymkode: 45b31...2ed Jeg tenker det samme. Jeg er en ingrediensjeger og jeg finner ikke noe i denne som på noen måte skal være ødeleggende for håret, tvert i mot Tror nok da håret hadde knekt før eller siden uansett, for det høres meget slitt og skadet ut. Silikoner som det er mye av i mange andre hårkurer tilfører ikke næring, men kapsler hårstrået mer inn, slik at det kanskje føles sunnere. Men det gjør det ikke sunnere. Anonymkode: b7491...b60 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #23 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg skal teste ut dette produktet i dag. Håper det er like bra som dere sier. Anonymkode: 0844b...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #24 Del Skrevet 3. september 2020 Ble skikkelig skuffa. Alle har snakket om hvor bra den er, men det er jo bare lukta som er bra. Gjorde ingenting for håret mitt, skal rett tilbake til dyr og ordentlig hårkur. Anonymkode: 3ffbd...47f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #25 Del Skrevet 3. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bananmasken iallfall er fullstappet av sheabutter og oljer, så hvis ikke dèt gir fuktighet så vet jeg ikke hva annet som kan funke for ditt hår? I andre produkter er det jo mye silikoner, det gir iallfall ikke fuktighet. Mye mer næring i denne masken enn mange andre masker, og jeg leser mye på ingredienslister Anonymkode: b7491...b60 Har du bleket hår så trenger du proteiner som bygger opp håret. Har ikke lest meg opp på ingrediensene her, men bruker du produkter med for mye fukt før du har bygd det opp igjen med proteiner så vil det knekke av. Anonymkode: 81181...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #26 Del Skrevet 3. september 2020 På 2.9.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev: Har den med papaya. Den gjør ingenting annet enn å lukte godt. Så kanskje de er forskjellige eller at vi har forskjellige behov. For min del kunne jeg like gjerne spart meg pengene og heller kjøpt noe skikkelig. Anonymkode: a17f7...467 Jeg har også den med papaya og den gjorde ingenting for håret mitt, ble bare klissete og fett. Venninna mi som anbefalte meg denne hårkuren hadde kjøpt den med banan, så jeg begynner å lure på om den er bedre. Men usikker på om jeg orker å kjøpe en til, for den med papaya har jeg bare stående på badet. Vil liksom bruke penger på noe jeg er sikker på fungerer, som for eksempel kerastase hårprodukter. Anonymkode: c8deb...692 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #27 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg har shampo og balsamen med banan. Den lukter veldig godt ja. Fikk mye krøller da og lite krus, så jeg er fornøyd. Jeg er nøye på å ikke bruke produkter med silikon, for de ødelegger håret mitt. Anonymkode: 228cc...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #28 Del Skrevet 3. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det samme. Jeg er en ingrediensjeger og jeg finner ikke noe i denne som på noen måte skal være ødeleggende for håret, tvert i mot Tror nok da håret hadde knekt før eller siden uansett, for det høres meget slitt og skadet ut. Silikoner som det er mye av i mange andre hårkurer tilfører ikke næring, men kapsler hårstrået mer inn, slik at det kanskje føles sunnere. Men det gjør det ikke sunnere. Anonymkode: b7491...b60 At det er "naturlig" gjør det ikke bedre, bare for å ha det sagt. Noe av det mest naturlige som finnes i naturen er også noe av det mest skadelige. At folk forbinder naturlig med sunt og lite skadelig er egentlig ganske rart. Anonymkode: c8deb...692 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #29 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg liker veldig godt bananserien, bruker shampoo og hårkuren som balsam. Har også testet papaya, men den gjorde ingenting for håret mitt. Noen som har testet produktene med aloe vera? Anonymkode: 78296...76c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #30 Del Skrevet 3. september 2020 Har akkurat brukt opp bananserien. Skal begynne med den grønne nå. Men unnlot å kjøpe balsamen, siden det står på boksen med kur at man kan bruke den som balsam. Kjøpte den grønne på Europris. Anonymkode: 834ff...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 3. september 2020 #31 Del Skrevet 3. september 2020 Elsker den med banan! Jeg sliter med småhår som står rett til vers, men med denne får det litt ekstra tyngde og ligger fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2020 #32 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg har bare prøvd den med papaya, syns den var som alle andre shampooer, håret ble rent og mykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #33 Del Skrevet 8. september 2020 På 3.9.2020 den 9.37, CaramelDevil skrev: Fikk flass av den. Samme her😡😡😡😡 har aldri hatt flass før Anonymkode: 66895...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #34 Del Skrevet 8. september 2020 Det er på grunn av silikoner i den at håret deres føles mykere. I lengden gjør den absolutt ingenting. Så å si bare silikoner og parfyme. Anonymkode: 209f3...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 9. september 2020 #35 Del Skrevet 9. september 2020 Fikk av en merkelig grunn plutselig sinnsykt mye floker i håret.. Har aldri floker og grer til vanlig håret kanskje en gang i mnd. Nå har jeg plutselig måtte gre det hver dag, og vanskelig å gre igjennom. Tror faktisk kanskje den banan balsamen er synderen for brukte en prøve med kerastase igår og håret mitt føles allerede mye bedre ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 9. september 2020 #36 Del Skrevet 9. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er på grunn av silikoner i den at håret deres føles mykere. I lengden gjør den absolutt ingenting. Så å si bare silikoner og parfyme. Anonymkode: 209f3...db7 Disse kurene inneholder ikke silikoner. Les innholdslista en gang til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #37 Del Skrevet 9. september 2020 6 timer siden, Blingblingtahei skrev: Fikk av en merkelig grunn plutselig sinnsykt mye floker i håret.. Har aldri floker og grer til vanlig håret kanskje en gang i mnd. Nå har jeg plutselig måtte gre det hver dag, og vanskelig å gre igjennom. Tror faktisk kanskje den banan balsamen er synderen for brukte en prøve med kerastase igår og håret mitt føles allerede mye bedre ut! Lettere å gre pga silikonene i Kerastase antar jeg. Anonymkode: b7491...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 9. september 2020 #38 Del Skrevet 9. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Lettere å gre pga silikonene i Kerastase antar jeg. Anonymkode: b7491...b60 Kan ikke finne et eneste silikon i sjampoen og balsamen jeg har brukt fra kerastase, kun Stearamidopropyl dimethylamine som er en replacement av silikon, dvs gjør det samme som silikon som er å skille vann og olje, og ja, gjør det lettere å gre igjennom. Men også ikke skadelig for hverken hår eller natur. Men ja, mye mulig at håret er lettere å gre og føles bedre idag enn siste ukene som jeg har brukt banan balsam. Men denne tråden handlet vel om erfaringer ved bruk av nettopp Garnier fructis hair food, og min erfaring er at håret ble flokete og føles tørrere enn når jeg har brukt mine vanlige balsamer 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #39 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg kjøpte nettopp hårkuren med banan og enten så var håret mitt veldig sunt fra før av eller så gjør den ingenting Jeg kommer nok til å bruke den en del ganger for å se om den har noe effekt om jeg bruker den over en lengre periode Anonymkode: bfb77...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 26. april 2023 #40 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (På 3.9.2020 den 22.05): Jeg har også den med papaya og den gjorde ingenting for håret mitt, ble bare klissete og fett. Venninna mi som anbefalte meg denne hårkuren hadde kjøpt den med banan, så jeg begynner å lure på om den er bedre. Men usikker på om jeg orker å kjøpe en til, for den med papaya har jeg bare stående på badet. Vil liksom bruke penger på noe jeg er sikker på fungerer, som for eksempel kerastase hårprodukter. Anonymkode: c8deb...692 Du må jo bruke feil shampoo ?! Shampoo med silikon vil jo blocke all næring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå