Scoops Skrevet 2. september 2020 #21 Skrevet 2. september 2020 Nå er det vell 3-4 måneder siden sist,da endte jeg det med han jeg holdt på med,ons er ikke noe for meg,så blir ikke så mye da. Kunne gjerne funnet meg en FF ,men vil ikke inn på tinder eller noe,og vet ikke Helt hvordan jeg skal finne noen ute i den virkelige verden
Sykkelkopp Skrevet 2. september 2020 #22 Skrevet 2. september 2020 TS, du burde finne deg ei fast ei å ha sex med så du har tilgang nårenn du vil. Er ikke antallet personer men å ha sex når du vil som er det viktige
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #23 Skrevet 2. september 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: Ikke noe rart jeg liker den eldre generasjonen, de har iallefall humor og er frisk syn på sex... Enten de mener det eller ikke, er de iallefall flink til å flørte😂 Ja, de skyr ingenting lenger 😆 Anonymkode: 4facd...853 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #24 Skrevet 2. september 2020 Jeg har vært singel i 9 mnd, og hatt sex med to. Han siste har jeg datet en måned. Anonymkode: 618a6...0c7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #25 Skrevet 2. september 2020 I 2020: null og niks. Hadde gjerne hatt mer, men gidder verken ONS eller dating. Anonymkode: de6ac...b92
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #26 Skrevet 2. september 2020 Usikker på når jeg hadde sex sist, det er noen år siden. Noe mellom 3-5 år tipper jeg. Onanerer daglig i perioder. Anonymkode: d2a57...3c5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #27 Skrevet 2. september 2020 Jeg ligger hver dag jeg. Sover ikke stående eller sittende, så da blir det som regel liggende. Anonymkode: 959b0...1cf 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #28 Skrevet 2. september 2020 Har vært singel i 5 år, og rett etter bruddet med eksen så hadde jeg en periode hvor jeg var litt vel aktiv med ONSer og FF. Så tok jeg meg en tur på kondomeriet, og ette det så har jeg fikset sexen selv. Nå venter jeg på den store kjærligheten eventuelt lever jeg som tilfreds singel. Anonymkode: 41bcf...96a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #29 Skrevet 2. september 2020 Vært singel et par år, da har det blitt et par ons, en jeg datet en stund og et par ff. Har ff nå som jeg møter et par ganger i mnd. Begynner å bli litt lei, trenger litt mer emosjonell tilknytning. Så tror jeg må avslutte og heller gå mer inn for å treffe noen med sikte på forhold. Anonymkode: f4af4...dc3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #30 Skrevet 3. september 2020 Ligger ca hver helg, noen ganger med ons og andre ganger med fuckfriends. Er veldig glad i sex, men ikke klar for noe forhold akkurat nå, så da blir det sånn. Kunne aldri venta flere år med å ha sex. Anonymkode: 3f2ed...809
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #31 Skrevet 3. september 2020 19 timer siden, Scoops skrev: Nå er det vell 3-4 måneder siden sist,da endte jeg det med han jeg holdt på med,ons er ikke noe for meg,så blir ikke så mye da. Kunne gjerne funnet meg en FF ,men vil ikke inn på tinder eller noe,og vet ikke Helt hvordan jeg skal finne noen ute i den virkelige verden Haha.. da er det vel bare å velge og vrake fra innboksen nå da... Anonymkode: 54a8b...fb6
Scoops Skrevet 3. september 2020 #32 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha.. da er det vel bare å velge og vrake fra innboksen nå da... Anonymkode: 54a8b...fb6 Haha,nei det er det ikke, og jeg hadde nok heller da valgt og gått på tinder før her 😅
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #33 Skrevet 3. september 2020 Det er faktisk 17 år siden...om man kan kalle det sex. Fikk ikke så mye ut av det da jeg var 22.Har bare onanert siden da. Merker jeg blir mer og mer sugen på sex jo eldre jeg blir, så håper jeg kan møte noen en gang i nærmeste fremtid. Anonymkode: 757ee...01d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #34 Skrevet 3. september 2020 Har valgt å kutte ut ons og ff’s jeg ikke føler noe for. Så det kan fort bli lenge til neste gang. Har lovet meg selv å aldri mer ligge med noen jeg ikke har følelser for, da det uansett ikke gir meg noe og jeg føler meg bare tom og ekkel etterpå. Sex skal være noe spesielt jeg ønsker å dele med noen jeg virkelig bryr meg om. Anonymkode: ebc86...c64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå