AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg er ny i singel gamet. Kjenner på at det er uvant å ikke ha sex når man vil og flere ganger i uka da jeg har hatt samboer i 4 år før dette. Hvor ofte har dere single sex? Jeg har hatt sex med 3 stk på 6/7 uker. En av dem 2 ganger.. må man steppe opp gamet her?? Anonymkode: 6347f...0bf
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 5,5 år siden jeg hadde sex sist. Altså, det finnes ingen fasit. Og det er heller ingen stress. Anonymkode: fcdc7...be6 9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Har bare sex i faste forhold, så det kan gå lang tid mellom hver gang da. Sist gang gikk det flere år. Nå er jeg kanskje på vei inn i et nytt forhold og vil vente med sex med henne til jeg finner ut at vi faktisk passer sammen og at det blir oss to. Sex er ikke noe jeg bare deler med noen, det er følelser og lidenskap som skal til for at jeg skal nyte det. Når man har vært gift veldig lenge som jeg hadde, så er ikke sex det man stresser mest med Anonymkode: 7e3ef...12a 6
Bamseklemmer Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5,5 år siden jeg hadde sex sist. Altså, det finnes ingen fasit. Og det er heller ingen stress. Anonymkode: fcdc7...be6 Nei, det finnes ikke fasit på noe, man kan bare telle opp når du sitter på aldershjemmet å suger på ei mariekjeks... Vi sitter nok da å tenker: ...hvorfor i himmelens navn pulte vi ikke mere da vi var istand til å ha sex? 😅 Det er faktisk min exsvigermors utsagn... Inntil den tiden, skal jeg ha så mye sex som jeg har muligheter til. Ingen skal få et nei😘 Endret 2. september 2020 av Bamseklemmer 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Hadde sex for kanskje 5 år siden? Og før det var det vel også 5-6 år siden. Ikke noe jeg savner akkurat:) Anonymkode: de757...4f5 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Nei, det finnes ikke fasit på noe, man kan bare telle opp når du sitter på aldershjemmet og suger på ei mariekjeks... Vi sitter nok da å tenker: ...hvorfor i himmelens navn pulte vi ikke mere da vi var istand til å ha sex? 😅 Inntil den tiden, skal jeg ha så mye sex som jeg har muligheter til. Ingen skal få et nei😘 Sex og onani er ikke det samme, gamle ørn, selv om du tror det. Anonymkode: fcdc7...be6 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Har bare sex i forhold, så her er det også flere år siden sist. Begynner vel å nærme seg 5 år nå. Tror du bare må finne ut hva som er riktig for deg, vi andre representerer ingen fasit. Anonymkode: 90f7d...136 2
Jdz Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Nei, det finnes ikke fasit på noe, man kan bare telle opp når du sitter på aldershjemmet og suger på ei mariekjeks... Vi sitter nok da å tenker: ...hvorfor i himmelens navn pulte vi ikke mere da vi var istand til å ha sex? 😅 Inntil den tiden, skal jeg ha så mye sex som jeg har muligheter til. Ingen skal få et nei😘 Jeg har jobbet på sykehjem og kan bekrefte at mange nok tenker sånn. Og bortsett fra at jeg forbeholder meg retten til å si nei til å ha sex med noen jeg ikke vil ha sex med, er jeg helt enig. Sex er omtrent den eneste moroa man kan ha som ikke koster noe. Det er sunt, godt og gledelig. Man bør gjøre det så mye man kan mens man har helse til å få mest mulig ut av det. 4
Bamseklemmer Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, Jdz skrev: Jeg har jobbet på sykehjem og kan bekrefte at mange nok tenker sånn. Og bortsett fra at jeg forbeholder meg retten til å si nei til å ha sex med noen jeg ikke vil ha sex med, er jeg helt enig. Sex er omtrent den eneste moroa man kan ha som ikke koster noe. Det er sunt, godt og gledelig. Man bør gjøre det så mye man kan mens man har helse til å få mest mulig ut av det. Det tror jeg nok de gjør... Jeg så den fikk feil vinkel, jeg mener selvfølgelig dem jeg liker og dem som liker meg. Gleden min er å gi til dem som ikke får... så jeg er vel litt som ho Mor Theresa.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 3 år siden. Vil ikke lenger ha sex med noen jeg ikke elsker og som er trofast. Sex er ikke digg uten følelser. Det er bare umodent og barnslig. Men du må gjerne mene annerledes. Anonymkode: 7b360...66a 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 Har vært singel i ca. et år, ikke møtt noen nye som jeg har hatt sex med i den perioden. Ikke at jeg har noen innvendinger egentlig, men har vel bare ikke vært motivert nok for sjekking. Anonymkode: fd798...b42
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 Har sex med en fast ca hver uke/ hver 14 dag. Å ligge rundt gidder jeg ikke. Anonymkode: 1c45a...d08
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 Slutt å kall det for game 😂 ligger sjelden, er 6 mnd siden nå. Man kan onanere vet du Anonymkode: de2d2...068
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 45 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Nei, det finnes ikke fasit på noe, man kan bare telle opp når du sitter på aldershjemmet å suger på ei mariekjeks... Vi sitter nok da å tenker: ...hvorfor i himmelens navn pulte vi ikke mere da vi var istand til å ha sex? 😅 Det er faktisk min exsvigermors utsagn... Inntil den tiden, skal jeg ha så mye sex som jeg har muligheter til. Ingen skal få et nei😘 Haha 😂 jeg jobbet på sykehjem en stund, og de tenker faktisk sånn. Eller de tenker egentlig litt begge veier. Den ene dama som bodde der sa alltid at 'her på hjemmet er det bare gamle utpulte kjerringer og impotente menn'. En annen dame sa at hun trengte en ny pikk 😂 De visste ikke alltid helt hva de sa og gjorde, men de kunne si det virkelig mente. Anonymkode: 4facd...853 3
Gjest TheCatLady Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 Tenker at man får gjøre som det passer en selv. For min del er det ikke noe mål å ligge med flest mulig og jeg er uansett skrudd sammen sånn at jeg ikke klarer det uansett. Så det blir sjeldent når jeg ikke er i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #16 Skrevet 2. september 2020 Vært singel i snart sju år. Har perioder med såkalte ff’s og menn jeg dater. Aldri hatt ons. Sikkert to måneder siden jeg sist lå med noen nå, og nå tror jeg det blir lenge til neste gang. Anonymkode: 598fd...f6c
Bamseklemmer Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha 😂 jeg jobbet på sykehjem en stund, og de tenker faktisk sånn. Eller de tenker egentlig litt begge veier. Den ene dama som bodde der sa alltid at 'her på hjemmet er det bare gamle utpulte kjerringer og impotente menn'. En annen dame sa at hun trengte en ny pikk 😂 De visste ikke alltid helt hva de sa og gjorde, men de kunne si det virkelig mente. Anonymkode: 4facd...853 Ikke noe rart jeg liker den eldre generasjonen, de har iallefall humor og er frisk syn på sex... Enten de mener det eller ikke, er de iallefall flink til å flørte😂
Gjest Maxwell Skrevet 2. september 2020 #18 Skrevet 2. september 2020 (endret) 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Ikke noe rart jeg liker den eldre generasjonen, de har iallefall humor og er frisk syn på sex... Enten de mener det eller ikke, er de iallefall flink til å flørte😂 Enig her 😄 De er morsomme de eldre Endret 2. september 2020 av Maxwell
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #19 Skrevet 2. september 2020 "Ligge" gjør jeg hver natt, ha sex derimot...er vel omtrent 9 år siden siste forhold så nullniksnada siden da. Anonymkode: a5f67...571 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #20 Skrevet 2. september 2020 8-9 år siden sist. Vil ha stabile relasjoner så det tar sin tid. Anonymkode: 3dae1...a22 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå