AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Del Skrevet 1. september 2020 En oppfølger til The Karate Kid fra 1984, med William Zabka og Ralph Macchio tilbake i rollene som Johnny Lawrence og Daniel LaRusso...jeg må ærlig innrømme at jeg hadde liten tro på at en tv-serie så mange år senere kunne gjenskape noe av den originale gløden og stemningen som Karakte Kid hadde, og jeg hadde egentlig ikke tenkt å se den heller. Men etter jeg nylig introduserte filmene og så dem sammen med sønnen min, tenkte jeg å gi serien en forsøk og det ble litt av positiv overraskelse! Noen andre som har sett serien? Hva synes dere? Anonymkode: cff7a...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Del Skrevet 1. september 2020 Så første episode i går. Grei nok, men mannen likte den ikke. Ble litt mye kleine tilbakeblikk. Jeg tenker at kanskje den blir bedre (må jo lage en oppsummering for de som ikke har sett filmen). Muligens den er bedre for ungdom. Om det blir gode tilbakemeldinger så kanskje jeg slår den på igjen. Anonymkode: bd44c...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Del Skrevet 3. september 2020 Synes den er veldig bra Anonymkode: 304b3...b93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 9. september 2020 #4 Del Skrevet 9. september 2020 Først var det YouTube som hadde denne serien, jeg så den for lenge siden, 2018 tror jeg... Så kjøpte Netflix den. Kult å se, føler meg veldig liten, siden jeg var så ung når originalfilmene kom. Gøy med denne fortsettelsen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #5 Del Skrevet 12. september 2020 Liker Cobra Kai bedre enn Karate Kid. Anonymkode: ec933...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Del Skrevet 14. september 2020 Min favorittserie! Karakteren Johnny Lawrence er helt fantastisk. Anonymkode: 8233f...920 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #7 Del Skrevet 14. september 2020 Så den når den kom ut på Youtube, og synes den er god. Anonymkode: 46ef8...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #8 Del Skrevet 14. september 2020 Helt konge serie, så vel begge sesongene ila 2 dager, ble lei meg da jeg var ferdig...regner med at det kommer en sesong til da. Anonymkode: 2d691...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 14. september 2020 #9 Del Skrevet 14. september 2020 Litt komisk og klein, men underholdende serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #10 Del Skrevet 11. januar 2022 Overraskende god serie med tanke på hvor dårlig mange av de andre Karate Kid-oppfølgerne var. Anonymkode: d73f2...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Del Skrevet 11. januar 2022 Haha, trodde det var en ny bloggerbaby😂 Cobra Kai Anonymkode: b753e...292 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #12 Del Skrevet 11. januar 2022 Digger denne serien😀 Anonymkode: 304b3...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. januar 2022 #13 Del Skrevet 13. januar 2022 Kul serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 16.31): Overraskende god serie med tanke på hvor dårlig mange av de andre Karate Kid-oppfølgerne var. Anonymkode: d73f2...c01 Eneren var ikke så bra selv. Anonymkode: 0bc3c...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Her så vi den sammen alle tre. 17åringen elsket den, HusetsHerre og jeg synes den var ok. Veldig forutsigbar synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden MarianneE skrev (1 minutt siden): Her så vi den sammen alle tre. 17åringen elsket den, HusetsHerre og jeg synes den var ok. Veldig forutsigbar synes jeg Jeg synes at 3 burde vært 2 og motsatt. Anonymkode: 0bc3c...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå