Gå til innhold

Minimors dagbok


Minimor

Anbefalte innlegg

Hmmm. Ja da fikk jeg ordnet litt her og der. Så nå sitter jeg med ei dagbok også. Så får en jo se hvor flink jeg er til å bruke denne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Takker på godt etterskudd.

Ellers så er det lite som skjer her. Jeg gleder meg til champions League begynner igjen i dag. WEEEEEEEEEE.......

Må ordne pc`èn hjemme også, windows vil ikke mere. Snufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm. Er en stille og rolig dag her på jobb. Lite å gjøre. Sitter litt på hattrick og diller med laget mitt.

Hmmm. på tide med en røyk snart. Ja trenger røyk. hehe :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker.

Ahhh. Snart helg. Blir deilig. Skal rett til kornsjø på fredag etter jobb. Gleder meg til å komme hjem og pakke i dag. hehe. Da skal jeg virkelig slappe av. Synd det bare er for helga, men godt skal det uansett bli. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhhh. 1 time og 15 min igjen av arbeidsdagen. Har vært stille og rolig. Reiser snart til kornsjø for helga, siden familien er i nærheten. Har aldri vært på kornsjø, men hører det er bra. Har sommerfugler i magen nå ja. Skikkelig reisefeber. Som jeg gleder meg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over, og jeg har da fått handlet litt røyk og snus og COLA. hehe

Fin, men stille plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var det siste dagen i asker, nå blir det ny fulltids stilling på meg i oslo. Trenger jeg ikke stå opp så tidlig lengre. hehe. Men det er en fin arbeidsplass jeg er på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

oi. Nå er det lenge siden jeg har vært her og skrevet noe. Skriver jo aldri noe fornuftig da. hehe.

Humøret er på topp, og vinteren er på vei. hehe. Neida, vi har den fine høsten først. Deilig med høst fargene.

Leser mye for tia. Er på bok nr. 11 av sagaen om isfolket. Knall serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...