Gå til innhold

Ønsker å kjøpe hus/småbruk på vestlandet kansjke?


Gjest Flytte

Anbefalte innlegg

Gjest Flytte

Er det noen som er kjent på vestlandet? Vi har falt helt pladask for de flotte fjordene og den frodige naturen. Så nå vurderer vi å flytte på oss. Men da vi ikke er videre kjent, lurer jeg på om det er noe steder der det både er mulighet for laksefiske og stå slalom. Tenker selvfølgelig også på at det burde være en fin plass for unger å vokse opp.

Hvordan er det med jobbmuligheter på vestlandet? Den ene av oss jobber innen it og den andre innenfor detalj handel/servicebransjen/turisme.

Noen som har noen gode/tips ideer til hvor dette kunne være, med alle disse ønsker som helst burde være på plass? Bare fint med possitive og negative sider ved plassene. Det er jo alltid + og - ved alle steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første som slo meg var Stryn og området rundt der. (ikke at jeg kjennner noe videre til det, men der er hvertfall sommerskisenter og flere lakseelver rundu i området.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Vikedal,etne,sauda,der er det skianlegg og lakseelver.Ligg i Hordaland. Snar veg til Bergen og Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Guest

Takker dere alle for supre tips!

Er det også ålright for unger å vokse opp på de plassene dere har nevnt? Tenker på skole, barnehage, fritidstilbud mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Grandiosa, seff...

*Urk* Grandiosa er jo i nærheten samme pokker hvor i landet man bosetter seg. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Heisann!!

Da ville eg verkele anbefale VOSS!!!! Kjem ikkje der i frå sjølv, men kunne tenkje meg å bu der. Vakker natur, skianlegg og flotte elver!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...