AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Del Skrevet 31. august 2020 Har gått på metformin pga pcos i 1 år. Har ikke mistet vekt, og blir ikke gravid. Googlet litt og ser at flere har lignende erfaring. Skjønner ikke hvorfor jeg står på dette lenger og tenker jeg skal slutte. Etter jeg begynte på metformin og letrozol har syklusen min blitt 2 dager lengre, og jeg har mye mer mageplager enn før. Er det meg det er noe galt med eller? Spurte gyn om dette, men hun sa bare at metformin er det beste for pcos. Tenker å gå et annet sted, for dette funker jo ikke.. Anonymkode: 28d26...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Del Skrevet 31. august 2020 Letrozol alene gjorde så jeg fikk kortere sykluser, men fortsatt for lange. Hadde veldig laaaange før. Fikk ikke god eggløsning på letrozol alene. Ble så satt på metformin samtidig, og fikk normale sykluser og bra eghløsninger. Eneste negative med metformin for meg, er mageproblemer. Etter mange mnd uten å bli gravid, begynte jeg på myo-inositol i tillegg. Ble da gravid på første prøveperiode. Anonymkode: 8e719...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Del Skrevet 31. august 2020 Har gått på metformin i 5 mnd pga problemer med å gå ned i vekt (har pcos, ). Uten lavkarbo går jeg ikke ned noe , men med lavkarbo har jeg gått ned 7 kg . Anbefaler forøvrig å ta pillene i midten av måltider 👍 Anonymkode: 2994e...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Del Skrevet 31. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har gått på metformin i 5 mnd pga problemer med å gå ned i vekt (har pcos, ). Uten lavkarbo går jeg ikke ned noe , men med lavkarbo har jeg gått ned 7 kg . Anbefaler forøvrig å ta pillene i midten av måltider 👍 Anonymkode: 2994e...08c Edit; prøvde lavkarbo uten metformin først og gikk knapt ned noe :) Anonymkode: 2994e...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå