AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #41 Del Skrevet 1. oktober 2020 Nei, er i uke 15 å merker ikke en dritt enda heller 🥳 Var på tidlig ultralyd i uke 12 å så en sprell levende baby, så står ikke på det. Anonymkode: 0b6c9...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #42 Del Skrevet 1. oktober 2020 Rett etter eggløsning kjente jeg ingenting, for egget var da hverken befruktet eller festet. Men en stund etterpå (husker ikke hvor lenge) fikk jeg helt forstyrret luktesans. Kunne sitte på bussen og plutselig kjenne en intens lukt av mais, men samboeren min kikket bare rart på meg da jeg nevnte det. Hadde flere lignende hendelser. Fikk heller ikke den vanlige nedturen med PMS som pleier å være svært kraftig hos meg. Tok noen tidlige tester som viste negativ, men jeg var likevel overbevist om at jeg var gravid - og hadde rett 😊 Anonymkode: 36566...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #43 Del Skrevet 1. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så bra at flere skriver det er umulig å ha festesmerter. Jo det er mulig selv om du/dere ikke har opplevd det. Mange opplever det. Jeg har opplevd det med begge barna. Det er ikke til å ta feil av. Om det ikke er egget som fester seg hva er det da? Det er hvertfall ikke innbilning. Visste da at jeg ble gravid. Det er en tydelig «smerte». Det er noe som fester seg i livmoren din, så hvorfor skal man da ikke kunne kjenne dette? Samme med el smerter. Anonymkode: 8d5ee...db0 Her utviser du meget dårlig kunnskap om kroppen. Hvorfor man ikke skal kunne kjenne noe? Jo, fordi du ikke har følelser i livmoren! Da ville man dødd av smerter av morkaken. Anonymkode: 47b27...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #44 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 30.9.2020 den 21.17, AnonymBruker skrev: Er så bra at flere skriver det er umulig å ha festesmerter. Jo det er mulig selv om du/dere ikke har opplevd det. Mange opplever det. Jeg har opplevd det med begge barna. Det er ikke til å ta feil av. Om det ikke er egget som fester seg hva er det da? Det er hvertfall ikke innbilning. Visste da at jeg ble gravid. Det er en tydelig «smerte». Det er noe som fester seg i livmoren din, så hvorfor skal man da ikke kunne kjenne dette? Samme med el smerter. Anonymkode: 8d5ee...db0 Enig. Jeg kjente det med begge mine, samt en gang jeg etter hvert fikk SA. Som et intenst stikk nedi der et sted. Kjente det aldri alle de gangene jeg ikke ble gravid, så jeg vet det hadde med festingen å gjøre. Gynekologen min snakket om at dette var vanlig, men samtidig noe de fleste ikke opplever. Anonymkode: 63862...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
itfruen Skrevet 2. oktober 2020 #45 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg har vært gravid en gang. Visste ikke at jeg var det. Barnet var ikke planlagt. Men det jeg husker var at ca 2 uker etter at vi hadde ubeskyttet samleie så kjente jeg en intens svie i livmoren/nedenfor navlen midt på natten. Sånn varm/brennende svie som brer seg over hele nedre mageregionen. Aldri opplevd før og kun den ene gangen. I tillegg ble jeg utrolig trøtt og slet med følelsen av lavt blodsukker. Husker spesifikk en søndag. Jeg måtte innom jobben for et par timer overtid. På vei hjem ble jeg så trøtt at jeg måtte gå å legge meg etter at jeg kom hjem. Tenkte ikke på at alt dette var fordi at jeg var gravid. Enden på visa var at mensen var forsinket. Hadde da gått ei uke og tok ei test. Og det var to knallblåe streker! Gråt noen gledestårer og har idag en tullekopp på 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå