AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Del Skrevet 31. august 2020 Ja, som tittelen sier; kunne du føle/merke på kroppen at du var gravid rett etter eggløsning? ja, jeg veit det høres veldig merkelig ut, men har hørt om et par stykker som sier at de kunne merke det på kroppen sin etter par dager etter eggløsning at de var gravide, og når de skulle teste seg ved mensen tider, så var testen positiv. Anonymkode: ae43e...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Del Skrevet 31. august 2020 Ingen kan merke det, det er umulig, det er kun ønsketenking. Men for all del, koselig om de troende føler noe. Anonymkode: 2fa7b...363 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsemor Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 Nei 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 Nei. Anonymkode: ac183...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 Nei, og tok flere uker etter jeg testet positivt før jeg merket noe Anonymkode: 7b76e...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Del Skrevet 2. september 2020 Ja, men om det var innbilning eller ikke er ikke så godt å si. Har hatt ubeskyttet sex med samme mann i over 10 år. Aldri tatt eggløsningstester eller graviditetstester før. Følte meg gravid veldig fort, og ble veldig tussete. Ønsket meg plutselig katt og valp, gråt mye, og hele ideen om en familie føltes plutselig ut som noe jeg ville ha. Helt sprøtt, og garantert tilfeldig, men ja, jeg merket det. Anonymkode: 7b450...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. september 2020 #7 Del Skrevet 2. september 2020 Har vært gravid 7 ganger, og aldri kjent noe før etter sv.uke 6. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg kjente at jeg var gravid med nr to noen dager før mensen skulle kommet. Bekkenløsningen var tilbake. Jeg var ikke i tvil, og testen ble såkalt positiv. Anonymkode: 70bdd...8d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Del Skrevet 2. september 2020 Ja . På den måten at : pleier alltid å få ømme bryster rett etter el har og frem til mensen. Den mnd de ømme brystene ikke kom var jeg gravid. Så på den måten kjente jeg det. Hadde også ca 4-5 dager etter antatt en skikkelig Merkelig magesmerte. Aldri kjent hverken før eller siden. Varte vel en ca 15 sek. Borrende smerte liksom. Antar det Var Egget som festet seg 🤔 Anonymkode: 0c9db...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja . På den måten at : pleier alltid å få ømme bryster rett etter el har og frem til mensen. Den mnd de ømme brystene ikke kom var jeg gravid. Så på den måten kjente jeg det. Hadde også ca 4-5 dager etter antatt en skikkelig Merkelig magesmerte. Aldri kjent hverken før eller siden. Varte vel en ca 15 sek. Borrende smerte liksom. Antar det Var Egget som festet seg 🤔 Anonymkode: 0c9db...f1f Det går ikke an å kjenne egget feste seg. Skjønner ikke at folk har så tungt for å forstå det. Anonymkode: bdc21...5a4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Del Skrevet 2. september 2020 Nei. Anonymkode: 972d9...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Del Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke an å kjenne egget feste seg. Skjønner ikke at folk har så tungt for å forstå det. Anonymkode: bdc21...5a4 Det har jeg lest at man kan Anonymkode: 0c9db...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Del Skrevet 2. september 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg lest at man kan Anonymkode: 0c9db...f1f Ikke på en seriøs norsk side. Anonymkode: bdc21...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #14 Del Skrevet 2. september 2020 Nei, merket det 1 uke etter uteblitt mens Anonymkode: 1ad65...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #15 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg har aldri kjent befruktning, men jeg har alltid visst det når jeg ble gravid. Og det har stemt hver eneste gang. Jeg visste umiddelbart etter samleie at 'nå ble jeg gravid'. 4 barn, 8 graviditeter. Anonymkode: fbe51...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. september 2020 #16 Del Skrevet 3. september 2020 Nei. Jeg fikk positiv graviditetstest den dagen mensen skulle kommet, og ble veldig overrasket over at den fikk to streker allerede før jeg rakk å få meg buksene igjen etter å ha tisset på pinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #17 Del Skrevet 3. september 2020 Nei. Er normalt at hormontilførselen endres etter eggløsning. Og i starten er hormontilførselen helt lik om man har befruktet eller ubefruktet egg på veg ned i livmor. Forskjellen er nok at når man starter prøvingen så leter man mer etter tegn på graviditet. Anonymkode: 15a82...83e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #18 Del Skrevet 3. september 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Er normalt at hormontilførselen endres etter eggløsning. Og i starten er hormontilførselen helt lik om man har befruktet eller ubefruktet egg på veg ned i livmor. Forskjellen er nok at når man starter prøvingen så leter man mer etter tegn på graviditet. Anonymkode: 15a82...83e Dette. Jeg har alltid såre brystvorter mellom EL og mens uansett... jeg har trodd jeg har vært gravid mange ganger pga dette. De som sier de VISSTE at de var gravide dagen etter EL fjoller seg litt for man er ikke engang gravid så tidlig som det. Anonymkode: ee8a4...b08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #19 Del Skrevet 3. september 2020 Nei. Begynte først å mistenke noe rett før ikm. Men var ofte helt sikker de månedene det IKKE klaffet Anonymkode: 149b9...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsRobot Skrevet 9. september 2020 #20 Del Skrevet 9. september 2020 Helt tilfeldig spørsmål som ikke har noe med innlegget her å gjøre... men kan dere forklare meg hva IKM, DPO osv betyr? Det er mange "kode ord" jeg ikke forstår i disse innleggene. Eneste jeg forstår er EL. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå