Gjest lurven Skrevet 9. november 2005 #401 Del Skrevet 9. november 2005 hun sendte meg en melding og sa at han mannen i grønn tanga ikke hadde dukket opp enda, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. november 2005 #402 Del Skrevet 9. november 2005 Du må fortelle henne at hun må stille opp i grønn bikini, da kommer tangemennene fortere enn hun tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. november 2005 #403 Del Skrevet 9. november 2005 Tror ballerinaen har rett der. Hyggelig å høre at hun har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. november 2005 #404 Del Skrevet 9. november 2005 Lurven! Når skal du ned, og hvor skal du bo (sånn ca)? Samme by som flower? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. november 2005 #405 Del Skrevet 9. november 2005 skal dit 5 desember, skal ikke bo i samme by, når skal du dit da? og hvor skal du bo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. november 2005 #406 Del Skrevet 9. november 2005 Samme by som henne. Slutten av nov. og 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. november 2005 #407 Del Skrevet 9. november 2005 ok kanskje vi sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2005 #408 Del Skrevet 10. november 2005 Da må dere hilse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 11. november 2005 #409 Del Skrevet 11. november 2005 Ha ei kjmpe flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 11. november 2005 Forfatter #410 Del Skrevet 11. november 2005 Hehe, dere har det bra skjønner jeg Har nok ikke stt noen i grønn tanga, nei,- og takk og lov for det!!!!! Nei, jeg stiller ikke i grønn bikini for å få napp i den retning,- aldri Men, Lillesky: 29 grader er da ikke for varmt,vel?? Det er da bare deilig, om jeg svetter litt i skyggen, så vil jeg da heller det enn å fryse hjemme Nå har vi hatt over 30 grader også, nyyydelig. Jeg stortrives men savner stort å ha pc hjemme. Har funnet noen pc'er nærmere nå men de er på en spillehall så vi får se om jeg klarer å konse. Nå er 1/2 timen min over, så dere får ha en riktig god helg alle sammen. Kos dere selvom det ikke er så varmt som her nede. Tenker på dere. Og Lillesky og Lurven,- jeg gleder meg Klemz til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. november 2005 #411 Del Skrevet 12. november 2005 Hei vennen! Tenker på deg stadig vekk jeg Er så glad for at du trives!!!!! Er det noen fininger der nede da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. november 2005 #412 Del Skrevet 13. november 2005 Hyggelig å se at det er liv i deg og at du har det bra. Kos deg videre i godværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 14. november 2005 Forfatter #413 Del Skrevet 14. november 2005 Her skal det er yin og yang! Paa lördag skal jeg til en alternativbutikk/behandlingssted. De skal ha taster day og det koster bare 5 euro for smakebiter av 3 behandlinger!! Jeg skal til kanalisering (kanskje hun kan bli läreren min??), kraniosecral terapi (for aa se om de er like flinke som venninnen min) og anti-cellulittbehandling (hehe sikkert nyttig!!). Det er et sted etter mitt hjerte! De heter Healing Hands, og selger baade rökelsen jeg liker, buddhaer, fairies, steiner og masse annet!! Motsatsen er her jeg sitter og skriver naa: I en spillehall Det er varmt, röykfylt og temmelig braakete!!! Var og besökte drömmetyderläreren min igaar, kjempekoselig, men hun er syk og det er jo ikke noe särlig,da. Vi har det fortsatt godt og varmt, er nede i 20-24 paa kvelden, men det er greit det. Er temmelig sikker paa at jeg har valgt rett Ha det godt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. november 2005 #414 Del Skrevet 14. november 2005 Så spennende, da. Tre behandlinger til den prisen var ikke ille. Håper du finner noe du liker. Fint at du føler du valgte rett med å vøre trekkfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 14. november 2005 #415 Del Skrevet 14. november 2005 Høres så herlig ut å være er no då.... Misunnelig.... eg? Neida ik I D HELE TATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #416 Del Skrevet 15. november 2005 Herlig vennen! Åååååå, så godt høre. Det høres utrolig spennende ut med de ulike behandlingene. Håper de innfrir til forhåpningene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. november 2005 #417 Del Skrevet 18. november 2005 Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. november 2005 #418 Del Skrevet 21. november 2005 wuhei rødtopp så du koser deg i varmen hehe.... godt at du trives har forresten kontaktet Liv Rigmor Sølland, skal hjelpe meg med å tolke walkover.. spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. november 2005 #419 Del Skrevet 21. november 2005 Høres ut som om du har det bra - kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 22. november 2005 Forfatter #420 Del Skrevet 22. november 2005 Heisann alle sammen! Jeg maa jo bare fortelle om lördagen Först var jeg hos en fyr , Carlos til en slags lymfedrenasje eller noe, ikke noe jeg kommer til aa gjöre igjen. Ble for pinglete for meg. Saa var jeg paa kanalisering Toppers!!! Fikk vite endel som jeg allerede vet, men ogsaa om 2 guider til + en ulv!! Saa naa vet jeg om 5 av guidene mine. Ulven er der for aa passe paa! Er jeg ikke heldig? Henne har jeg lyst til aa ha flere timer hos. Men, hun sa ogsaa at jeg skal drive med kanalisering selv (som andre ogsaa har sagt) og at jeg er klar Til slutt skulle jeg paa anti-cellulittbehandling. Det var hos ei fra Helgelandskysten. Vi ble enige om at hun skulle gi meg massasje paa ryggen i stedet. Gjett om det var godt,da Saa mye som jeg gaar her nede er jo ryggen temmelig gaaen naa. Hun var flink ogsaa. Vi ble enige om aa ta entur paa delfinsafari, hun skulle höre med ei venninne naar de gaar osv. Koselig. Värt paa marked i dag, varmt! Men, deilig ogsaa. Naa skal jeg bare betale litt regninger ogsaa skal jeg hjem til poolen...... Ekkel eller Neste uke kommer Lillesky nedover, tenk om dere kunne kommet alle sammen???? Klemz P.S saa en paa moped med tanga (ikke grönn altsaa, men...) gjett om jeg löp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå