AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #21 Skrevet 31. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager får noe til å overføre 350.000 kroner til en vilt fremmede på Tinder? Anonymkode: b6272...09a Hva som får de til det? IQ? men først og fremst at de har så mye penger at de lett kan kaste så mye i dass, men kom ikke etterpå med beskyldninger om svindel! Anonymkode: 00612...c18 2
SpringYard Skrevet 31. august 2020 Forfatter #22 Skrevet 31. august 2020 2 timer siden, Akhenaton skrev: Forjævlig. Leit å høre, virkelig. Og etter det jeg har lest av innleggene dine her så fremstår du ikke akkurat som noen "naiv jente" heller (og jeg har jo lest en god del av dem, fordi du åpenbart er oppegående og ofte har interessante synspunkter på ting). Om du kan bli svindlet så kan nok ganske mange andre det også. Og det gjør det jo bare enda viktigere å få stoppa søplefyren det er snakk om her. Tusen takk, du er god 💞 ja, det er leit å bli svindlet, spesielt av en man var glad i og som man trodde brydde seg om deg også. det er ikke pengene som er det verste, det verste er det følelsesmessige, men så klart pengene betyr noe. Det er jo snakk om en betydelig sum. jeg skal gjøre ALT i min makt for å få stoppet dette ‘mennesket’, det kan jeg garantere deg! og takk for komplimentene. Du er ikke så dum, du heller 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #23 Skrevet 31. august 2020 19 timer siden, SpringYard skrev: Er det noen som vet hva som skjer om man rapporterer en tinder profil? Så han som svindlet meg på tinder, og rapporterte han inn. Skrev at han hadde svindlet meg og at han ikke burde være på tinder, så han får sjansen til å svindle flere. noen som vet hva tinder gjør med dette? Nå ble jeg skikkelig redd og usikker i forhold til menn på Tinder. SpringYard: Kan du være så snill å dele noen fakta om han, slik at andre kvinner slipper å gå gjennom det samme som du har gjort? Hva begynner navnet hans på? Alder? Hvor bor han? Jobb? Hårfarge? Et par fakta som hjelpe oss kvinner til å ikke ende opp med ham. Anonymkode: 74e2e...e62
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #24 Skrevet 31. august 2020 19 timer siden, SpringYard skrev: Er det noen som vet hva som skjer om man rapporterer en tinder profil? Så han som svindlet meg på tinder, og rapporterte han inn. Skrev at han hadde svindlet meg og at han ikke burde være på tinder, så han får sjansen til å svindle flere. noen som vet hva tinder gjør med dette? Jeg vet ikke hva som skjer, men vet at folk kan bli bannlyst fra Tinder, for alltid. Anonymkode: 17221...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #25 Skrevet 31. august 2020 6 timer siden, SpringYard skrev: Du ser ikke problemet med at han fortsatt er på tinder og får sjansen til å svindle nye naive jenter? Var det han israeleren som var i nyheten for en stund siden , at han svindlet en norsk jente? Anonymkode: 4a879...428
SpringYard Skrevet 31. august 2020 Forfatter #26 Skrevet 31. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det han israeleren som var i nyheten for en stund siden , at han svindlet en norsk jente? Anonymkode: 4a879...428 Nei, han her er norsk. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #27 Skrevet 31. august 2020 Akkurat nå, SpringYard skrev: Nei, han her er norsk. Da burde det jo være enklere... ? Han israleeren reiste mellom mange land og svindlet . https://www.youtube.com/watch?v=lbhsxGSHUc8 Anonymkode: 4a879...428
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #28 Skrevet 31. august 2020 8 timer siden, SpringYard skrev: Og det var ikke kun krangling. Det var krangling pga jobben hans. Han påstod at han jobbet fra 07-23/03, 7 dager i uken. Jeg luktet jo lunten allerede der, da det i Norge er totalt ulovlig å jobbe så mye. Når vi var fysisk sammen så var det aldri noen krangling. ‘Kranglingen’ var fordi jeg ikke trodde på at han jobbet så mye, og jeg spurte, én gang, etter å ha kjent han 2-3 uker, om han kunne sende meg en snap fra arbeidsplassen sin ca klokka 01 på natten, fordi jeg ville ha et ‘bevis’ på at han faktisk var på jobb. da klikka han totalt og kalte meg for verdens mest kontrollerende kjerring og det var ikke måte på. Og jeg fikk streng beskjed om at jeg aldri kom til å få snap fra hans arbeidsplass. Jeg mente at han skulle snap’e en kontorpult e.l., ikke sensitiv informasjon om brukere e.l. Men dette var altså totalt umulig for han å gjøre. Så ja, jeg var dum. Skulle skjønt det allerede da. På "kontrollerende kjærring" hadde alle mine varsellamper slått inn og jeg hadde kuttet all kontakt tvert! Vanlige oppegående mennesker snakker ikke sånn til andre, og hvertfall ikke til en kjæreste! Makan hva noen finner seg i. Anonymkode: 41cc1...555 3
Oslodamen Skrevet 31. august 2020 #29 Skrevet 31. august 2020 Manipulasjoner av den type du har opplevd, SpringYard, er klassisk svindelmetode. Gjennom emosjonell manipulering klarte han å få deg til å hjelpe ham med penger. Altså, hallo folkens! Har dere ikke lest noe om kjærlighets-svindel? Det er jo klassisk at den forelskede punger ut i et forsøk på å hjelpe kjæresten som befinner seg nær katastrofe og økonomisk ruin, han trenger livsnødvendig legehjelp eller akutt pengehjelp pga livstruende omstendigheter. Hvor frivillig er det når man har blitt manipulert over lengre tid og den andre kynisk utnytter giverens godhet og naivitet? Jeg føler virkelig med deg og jeg håper Tinder klarer å utestenge ham basert på IP-adressen eller hvordan de enn gjør det. 2
Antiviruset Skrevet 31. august 2020 #30 Skrevet 31. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ble jeg skikkelig redd og usikker i forhold til menn på Tinder. SpringYard: Kan du være så snill å dele noen fakta om han, slik at andre kvinner slipper å gå gjennom det samme som du har gjort? Hva begynner navnet hans på? Alder? Hvor bor han? Jobb? Hårfarge? Et par fakta som hjelpe oss kvinner til å ikke ende opp med ham. Anonymkode: 74e2e...e62 Hvorfor det? Når noen begynner å mase om penger eller andre tjenester uansett grunn tidlig i et forhold eller langt ute i et forhold for den sak skyld? Da bør alle alarmklokker gå. Aldri om jeg ville gjort noe slikt inn i et forhold uansett hvor dårlig det stod til. Så mye selvrespekt har jeg. Når andre gjør dette? Da vet man at noe er galt, da er det bare å trekke seg langt unna. Aldri godta noe slikt. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #31 Skrevet 31. august 2020 36 minutter siden, Antiviruset skrev: Hvorfor det? Når noen begynner å mase om penger eller andre tjenester uansett grunn tidlig i et forhold eller langt ute i et forhold for den sak skyld? Da bør alle alarmklokker gå. Aldri om jeg ville gjort noe slikt inn i et forhold uansett hvor dårlig det stod til. Så mye selvrespekt har jeg. Når andre gjør dette? Da vet man at noe er galt, da er det bare å trekke seg langt unna. Aldri godta noe slikt. Hm, du mener sånn klasisk internettsvindel: Hei, jeg er nigeriansk prins, kan du gi litt penger? Men hun har jo tydeligvis blitt manipulert.. Anonymkode: 4a879...428
SpringYard Skrevet 1. september 2020 Forfatter #32 Skrevet 1. september 2020 16 timer siden, Oslodamen skrev: Manipulasjoner av den type du har opplevd, SpringYard, er klassisk svindelmetode. Gjennom emosjonell manipulering klarte han å få deg til å hjelpe ham med penger. Altså, hallo folkens! Har dere ikke lest noe om kjærlighets-svindel? Det er jo klassisk at den forelskede punger ut i et forsøk på å hjelpe kjæresten som befinner seg nær katastrofe og økonomisk ruin, han trenger livsnødvendig legehjelp eller akutt pengehjelp pga livstruende omstendigheter. Hvor frivillig er det når man har blitt manipulert over lengre tid og den andre kynisk utnytter giverens godhet og naivitet? Jeg føler virkelig med deg og jeg håper Tinder klarer å utestenge ham basert på IP-adressen eller hvordan de enn gjør det. Helt enig i alt du skriver, og takk for omtanken 💞 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #33 Skrevet 1. september 2020 Jeg synes det er helt herlig at damer kan være så snille, jeg har aldri møtt noen som er så generøse. Det er bare det at jeg ikke hadde giddet å være med ei med så lav iq, så da hadde jeg slått opp etter å ha fått pengene. Anonymkode: 00612...c18
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2020 #34 Skrevet 1. september 2020 Google svindel +tinder. Da vil dere se at det ikke er veldig uvanlig at svindlere klarer å loppe folk for penger fordi de kanskje er litt vel naive. At Tinder vil ha dette på seg er for meg en gåte og sier mer om Tinder enn noe annet (ref. at Tinder ikke svarer på henvendelser).
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #35 Skrevet 1. september 2020 Det er lett å dømme andre og mene at det er hodeløst mtp pengene. Men jeg har hvertfall ikke vært i ts sin situasjon, har aldri blitt utsatt for en som er en mester til å manipulere. Kanskje jeg hadde gjort nøyaktig det samme som ts. Det vet man ikke. Jeg synes uansett ts får ufortjent mye dritt her når hun i denne tråden egentlig bare vil hjelpe andre sånn at ikke de går i samme fella som henne. Anonymkode: 9cab3...82a 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #36 Skrevet 1. september 2020 17 timer siden, Oslodamen skrev: Manipulasjoner av den type du har opplevd, SpringYard, er klassisk svindelmetode. Gjennom emosjonell manipulering klarte han å få deg til å hjelpe ham med penger. Altså, hallo folkens! Har dere ikke lest noe om kjærlighets-svindel? Det er jo klassisk at den forelskede punger ut i et forsøk på å hjelpe kjæresten som befinner seg nær katastrofe og økonomisk ruin, han trenger livsnødvendig legehjelp eller akutt pengehjelp pga livstruende omstendigheter. Hvor frivillig er det når man har blitt manipulert over lengre tid og den andre kynisk utnytter giverens godhet og naivitet? Jeg føler virkelig med deg og jeg håper Tinder klarer å utestenge ham basert på IP-adressen eller hvordan de enn gjør det. Det er ikke kjærlighet etter 2 mnd dating. Og det er forskjell på å betale ut en inkasso på etpar tusenlapper og å betale ned gjeld + regninger for 400 000 Anonymkode: 67b2f...e24
Oslodamen Skrevet 1. september 2020 #37 Skrevet 1. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke kjærlighet etter 2 mnd dating. Og det er forskjell på å betale ut en inkasso på etpar tusenlapper og å betale ned gjeld + regninger for 400 000 Anonymkode: 67b2f...e24 Folk er forskjellige, noen faller hodestups og blir blindt forelsket med en gang. Det er en grunn til at vi kaller det blind forelskelse og mange psykologer sammenligner det med midlertidig galskap. SpringYard vet jo godt nå at hun var for godtroende, så hva er vitsen med å gni det inn? Jeg heier på deg, SpringYard, du har vist at du har et stort hjerte ❤️. 2
SpringYard Skrevet 1. september 2020 Forfatter #38 Skrevet 1. september 2020 8 timer siden, Oslodamen skrev: Folk er forskjellige, noen faller hodestups og blir blindt forelsket med en gang. Det er en grunn til at vi kaller det blind forelskelse og mange psykologer sammenligner det med midlertidig galskap. SpringYard vet jo godt nå at hun var for godtroende, så hva er vitsen med å gni det inn? Jeg heier på deg, SpringYard, du har vist at du har et stort hjerte ❤️. Takk, det har du også ❤️ 1
SpringYard Skrevet 1. september 2020 Forfatter #39 Skrevet 1. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å dømme andre og mene at det er hodeløst mtp pengene. Men jeg har hvertfall ikke vært i ts sin situasjon, har aldri blitt utsatt for en som er en mester til å manipulere. Kanskje jeg hadde gjort nøyaktig det samme som ts. Det vet man ikke. Jeg synes uansett ts får ufortjent mye dritt her når hun i denne tråden egentlig bare vil hjelpe andre sånn at ikke de går i samme fella som henne. Anonymkode: 9cab3...82a Takk 💞 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #40 Skrevet 1. september 2020 Sender deg gode tanker, TS! Drit i de sure folka her på kg som sikkert er bitre for et eller annet. Sikkert samme folka som hetset meg i en tråd jeg lagde tidligere i dag, der jeg ble beskyldt for å være sur når det eneste jeg gjorde var å svare helt vanlig på de sure svarene DE hadde skrevet til meg. Ikke ta det til deg Håper du får tilbake pengene dine, og håper inderlig du treffer en ordentlig mann som fortjener deg! Anonymkode: c260a...6c7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå