SpringYard Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Er det noen som vet hva som skjer om man rapporterer en tinder profil? Så han som svindlet meg på tinder, og rapporterte han inn. Skrev at han hadde svindlet meg og at han ikke burde være på tinder, så han får sjansen til å svindle flere. noen som vet hva tinder gjør med dette?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Hvordan svindlet han deg? Overføre du penger/vippset? Anonymkode: 5fb97...049
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan svindlet han deg? Overføre du penger/vippset? Anonymkode: 5fb97...049 Hun sendte frivillig 350 000 fordi de var kjærester. Dette har hun skrevet i egen tråd Anonymkode: 67b2f...e24 10
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Hva i alle dager får noe til å overføre 350.000 kroner til en vilt fremmede på Tinder? Anonymkode: b6272...09a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager får noe til å overføre 350.000 kroner til en vilt fremmede på Tinder? Anonymkode: b6272...09a Han var ingen vilt fremmed, de var kjærester Anonymkode: e4c5b...def 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Tror ikke noe skjer. Anonymkode: b1a3e...ee5
Hr. Aktiv Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 Driv inn pengene da? Ser ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 Tinder reagerer sjelden på henvendelser fra brukerne. Ville heller kontaktet politiet. Anonymkode: 98ba2...d56
sofakrok1 Skrevet 30. august 2020 #9 Skrevet 30. august 2020 Jaja, når enden på visa er god. Kan jo ikke si annet når noen i økonomisk ruin kanskje har fått en ny sjanse i livet, og noen som åpenbart har for mye penger mellom hendene er de som blir skadelidende. Virker jo ikke som du bryr deg så mye om pengene, og merkelig at du er så opptatt av å holde på et forhold der du krangler og punger ut etter bare 3 måneder. Ikke bruk de pengene på en advokat, finn deg heller en samtalepartner og finn ut hva det egentlig er du ville med dette, for her er det noe du burde rydde opp i. Dette er godt ment 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #10 Skrevet 31. august 2020 11 timer siden, SpringYard skrev: Er det noen som vet hva som skjer om man rapporterer en tinder profil? Så han som svindlet meg på tinder, og rapporterte han inn. Skrev at han hadde svindlet meg og at han ikke burde være på tinder, så han får sjansen til å svindle flere. noen som vet hva tinder gjør med dette? Vet faktisk ikke hva de kan gjøre? Stenge brukeren basert på din påstand? 🤔 Er han dømt for svindel? Stiller ikke spørsmål om din påstand at han har svindlet deg, men om han har noe på rullebladet som tilsier at han ikke kan ha en Tinder profil? Kjipt at du har opplevd å bli svindlet av en du stolte på... Anonymkode: 5d45b...5f5
SpringYard Skrevet 31. august 2020 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2020 9 timer siden, sofakrok1 skrev: Jaja, når enden på visa er god. Kan jo ikke si annet når noen i økonomisk ruin kanskje har fått en ny sjanse i livet, og noen som åpenbart har for mye penger mellom hendene er de som blir skadelidende. Virker jo ikke som du bryr deg så mye om pengene, og merkelig at du er så opptatt av å holde på et forhold der du krangler og punger ut etter bare 3 måneder. Ikke bruk de pengene på en advokat, finn deg heller en samtalepartner og finn ut hva det egentlig er du ville med dette, for her er det noe du burde rydde opp i. Dette er godt ment Virker ikke som at jeg bryr meg om pengene? Så klart jeg bryr meg om pengene! Det er 350.000 kroner det er snakk om. 3
SpringYard Skrevet 31. august 2020 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2020 11 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Driv inn pengene da? Ser ikke problemet. Du ser ikke problemet med at han fortsatt er på tinder og får sjansen til å svindle nye naive jenter? 3
SpringYard Skrevet 31. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 31. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet faktisk ikke hva de kan gjøre? Stenge brukeren basert på din påstand? 🤔 Er han dømt for svindel? Stiller ikke spørsmål om din påstand at han har svindlet deg, men om han har noe på rullebladet som tilsier at han ikke kan ha en Tinder profil? Kjipt at du har opplevd å bli svindlet av en du stolte på... Anonymkode: 5d45b...5f5 Jeg vet ikke. Jeg vet bare at jeg ble stengt ute av tinder en gang. Aner ikke hvorfor, men jeg fikk laget ny profil. Fikk aldri svar fra tinder på hvorfor, eller hva som hadde skjedd. 1
SpringYard Skrevet 31. august 2020 Forfatter #14 Skrevet 31. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tinder reagerer sjelden på henvendelser fra brukerne. Ville heller kontaktet politiet. Anonymkode: 98ba2...d56 Politiet er allerede kontaktet. 3
SpringYard Skrevet 31. august 2020 Forfatter #15 Skrevet 31. august 2020 3 minutter siden, SpringYard skrev: Virker ikke som at jeg bryr meg om pengene? Så klart jeg bryr meg om pengene! Det er 350.000 kroner det er snakk om. Og det var ikke kun krangling. Det var krangling pga jobben hans. Han påstod at han jobbet fra 07-23/03, 7 dager i uken. Jeg luktet jo lunten allerede der, da det i Norge er totalt ulovlig å jobbe så mye. Når vi var fysisk sammen så var det aldri noen krangling. ‘Kranglingen’ var fordi jeg ikke trodde på at han jobbet så mye, og jeg spurte, én gang, etter å ha kjent han 2-3 uker, om han kunne sende meg en snap fra arbeidsplassen sin ca klokka 01 på natten, fordi jeg ville ha et ‘bevis’ på at han faktisk var på jobb. da klikka han totalt og kalte meg for verdens mest kontrollerende kjerring og det var ikke måte på. Og jeg fikk streng beskjed om at jeg aldri kom til å få snap fra hans arbeidsplass. Jeg mente at han skulle snap’e en kontorpult e.l., ikke sensitiv informasjon om brukere e.l. Men dette var altså totalt umulig for han å gjøre. Så ja, jeg var dum. Skulle skjønt det allerede da. 2
Hr. Aktiv Skrevet 31. august 2020 #16 Skrevet 31. august 2020 30 minutter siden, SpringYard skrev: Du ser ikke problemet med at han fortsatt er på tinder og får sjansen til å svindle nye naive jenter? Jeg tenkte for din del. Du kan ikke ta ansvar for all annen urett som skjer. Han vil bare opprette en ny profil og problemet vil vedvare. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #17 Skrevet 31. august 2020 Føler med deg ts, klem. Anonymkode: e5b30...1ba 2
WhiteSwan Skrevet 31. august 2020 #18 Skrevet 31. august 2020 Vet om folk som har blitt rapportert og utestengt fra tinder av mindre grunner så kan godt hende han blir utestengt 1
SpringYard Skrevet 31. august 2020 Forfatter #19 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg tenkte for din del. Du kan ikke ta ansvar for all annen urett som skjer. Han vil bare opprette en ny profil og problemet vil vedvare. Jeg kan ta en ansvar for at han ikke får gjort dette mot andre, jo! 1
Akhenaton Skrevet 31. august 2020 #20 Skrevet 31. august 2020 2 hours ago, SpringYard said: Virker ikke som at jeg bryr meg om pengene? Så klart jeg bryr meg om pengene! Det er 350.000 kroner det er snakk om. Forjævlig. Leit å høre, virkelig. Og etter det jeg har lest av innleggene dine her så fremstår du ikke akkurat som noen "naiv jente" heller (og jeg har jo lest en god del av dem, fordi du åpenbart er oppegående og ofte har interessante synspunkter på ting). Om du kan bli svindlet så kan nok ganske mange andre det også. Og det gjør det jo bare enda viktigere å få stoppa søplefyren det er snakk om her. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå