AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #41 Skrevet 2. september 2020 Ja merker jeg begynner å få en god del abstinenser nå! Hadde 3 turer i år bestilt som ble kansellert, og den ene var allerede planlagt lang tid i forveien og vi hadde gledet oss såå mye til å reise! Men utsetter den til neste høst og håper vi fremdeles kan reise da. Det har egentlig gått greit frem til nå, siden jeg ikke har blitt oversvømt av bilder fra andre som er ute og reiser. Men blir ikke så kjekt å gå en mørk og kald vinter i møte og ikke ha noen reiseplaner å se frem til! Det verste er egentlig at man jo ikke aner når man kan reise normalt igjen, når man kan reise utenfor Europa osv, så det går jo ikke an å legge planer for neste år heller! Har heldigvis kunnet reise litt rundt i Norge, og fått sett litt av vårt fantastiske land i alle fall😊 Får kose meg med Youtube og andre reiseprogrammer og planlegge reiser som kan skje en gang i fremtiden heller. Anonymkode: 64b3a...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #42 Skrevet 2. september 2020 På 30.8.2020 den 17.31, AnonymBruker skrev: Herregud som jeg er lei av denne patetiske sytingen fra folk, dere dør ikke av og måtte reise litt mindre et år. Anonymkode: 0b504...920 Et år? Det kan nok bli lengre enn det, gitt... Og det må være lov til å være lei seg for at man mister noe som er viktig for en i livet. At det ikke er viktig for DEG betyr ikke at andre er patetiske. I en tråd som handler om at man savner å reise må det sannelig være åpning for å si at man savner å reise! Du kan bare la være å åpne tråden. Anonymkode: 6fa53...d49 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #43 Skrevet 5. september 2020 Jeg savner også å reise, det er en så stor del av livet mitt, og jeg kjenner at det mangler noe.. Å ikke ha noen tur planlagt er helt nytt for meg! Selv om jeg har vært frisk, og ikke mistet jobben, så har Corona tatt fra meg lidenskapen min (reising), og ødelagt forholdet mitt (avstandsforhold, annet land). Jeg er så glad for at jeg tok sjansen i sommer, og hadde en måned hvor jeg reiste rundt i Europa. Som en annen nevner her, så var det helt fantastisk å være steder uten så mange andre turister, bli oppgradert på hoteller, og aldri stå i kø. Når neste sjanse for å reise igjen er vanskelig å si noe om.. Anonymkode: 03cd5...933 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #44 Skrevet 6. september 2020 Har vært i finland og sverige...Savner ikke å reise da jeg aldri har hatt råd til det....det året vi får lov å reise igjen (ordentlig) så skal jeg nok ha klart å spare opp til en tur litt lengre unna Norge😊 (er 20) Anonymkode: f4206...953
Kristina Skrevet 8. september 2020 #45 Skrevet 8. september 2020 On 9/5/2020 at 10:14 AM, AnonymBruker said: Jeg er så glad for at jeg tok sjansen i sommer, og hadde en måned hvor jeg reiste rundt i Europa. Som en annen nevner her, så var det helt fantastisk å være steder uten så mange andre turister, bli oppgradert på hoteller, og aldri stå i kø. Når neste sjanse for å reise igjen er vanskelig å si noe om.. Anonymkode: 03cd5...933 Jeg angrer litt på at jeg ikke tok sjansen... Jeg var ikke redd eller noe, men tenkte jeg burde følge myndighetenes anbefalinger, og ville antakelig fått en del pes fra familie, venner og kolleger også, men det hadde vårt SÅ digg å loffe rundt i favorittlandene mine i Sør-Europa med få turister og masse ting for meg selv. Oh well, for sent nå, men ergrer meg liiiittt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå