AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Del Skrevet 29. august 2020 Hvilke sikkerhetskontrollspørsmål fikk du på oppkjøring for klasse B? 😄 Anonymkode: 796bf...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 29. august 2020 #2 Del Skrevet 29. august 2020 Husker ikke. Husker bare at jeg ikke kunne svare på det. Besto oppkjøring allikevel, Ikke stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Del Skrevet 29. august 2020 Tok oppkjøringen to ganger. Første gangen så fikk jeg den med refleksjonsvesten og et spørsmål om varseltrekanten. Andre gangen så fikk jeg om vindusspyleren og måtte teste foran og bak + pek hvor spylevæsken skal fylles på. Er forresten ikke krise om du stryker på spørsmålet. Anonymkode: a618b...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Del Skrevet 29. august 2020 10 minutter siden, mordi skrev: Husker ikke. Husker bare at jeg ikke kunne svare på det. Besto oppkjøring allikevel, Ikke stress Ingen stress her i gården, er bare nysgjerrig på om det er noen spørsmål som går igjen. Anonymkode: 796bf...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 29. august 2020 #5 Del Skrevet 29. august 2020 Mine var å finne frem refleksvesten og forklare hvor jeg ville ha satt varseltrekanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #6 Del Skrevet 29. august 2020 Om man kan kjøre bil uten servo. Anonymkode: acbfa...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollaa1 Skrevet 30. august 2020 #7 Del Skrevet 30. august 2020 Bilbelte. Hvordan vet du at bilbeltet fungrer som den skal og hva er risikoen ved å bruke bilbeltet med slappe beltestrammere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 30. august 2020 #8 Del Skrevet 30. august 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man egentlig vite om baklysene og bremse-lysene bak på bilen faktisk fungerer? Dersom sjåføren sitter helt alene i bilen (altså ingen passasjerer som kan stikke ut og sjekke) så man burde vite hvordan man skal finne ut denne på egen hånd... Anonymkode: 210cc...3a2 Baklysene er enkelt, du setter på lysene og går bak og ser etter selv. Bremselys er ikke vanskelig det heller. Jeg bruker snøkosten bort på pedalen og kiler den mot setet. Trenger ikke harde trykket for at bremselysene skal lyse. Ellers kan du også bruke vinduer som går ned mot bakken. Still deg med bakenden mot de, og trå inn bremsepedalen. Da ser du speilbildet av lysene. Enkelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #9 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg hadde oppkjøring på fredag og fikk spørsmål om å sjekke bremseveske og hva jeg ville gjort om det var for lite bremseveske:) Anonymkode: b9377...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. september 2020 #10 Del Skrevet 1. september 2020 På 29.8.2020 den 23.48, Live88 skrev: Mine var å finne frem refleksvesten og forklare hvor jeg ville ha satt varseltrekanten. Samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 1. september 2020 #11 Del Skrevet 1. september 2020 (endret) Jeg fikk disse to: "Hva er riktig dekk-dimensjon for denne bilen?" "Kontrollere om forhjul har riktig dimensjoner" For å si det sånn, så strøyk jeg godt på spørsmålene. Er helt lost når det gjelder ting med tall. Bestod oppkjøringen allikevel. Endret 1. september 2020 av Fliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #12 Del Skrevet 5. september 2020 Vindushviskere og hvordan jeg kunne få spyleveske på vinduene, klarte ikke spylevesken da jeg ikke viste hvor det var på den bilen (helt ny bil) Anonymkode: 719a4...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 5. september 2020 #13 Del Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vindushviskere og hvordan jeg kunne få spyleveske på vinduene, klarte ikke spylevesken da jeg ikke viste hvor det var på den bilen (helt ny bil) Anonymkode: 719a4...c2a Samme spørsmålene fikk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 7. september 2020 #14 Del Skrevet 7. september 2020 På 29.8.2020 den 23.48, Live88 skrev: Mine var å finne frem refleksvesten og forklare hvor jeg ville ha satt varseltrekanten. Det fikk jeg også på første oppkjøring. Andre oppkjøring fikk jeg spørsmål om nødlys og hvilke lys som ikke skulle stå på sammen med nødlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #15 Del Skrevet 7. september 2020 På 30.8.2020 den 19.46, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man egentlig vite om baklysene og bremse-lysene bak på bilen faktisk fungerer? Dersom sjåføren sitter helt alene i bilen (altså ingen passasjerer som kan stikke ut og sjekke) så man burde vite hvordan man skal finne ut denne på egen hånd... Anonymkode: 210cc...3a2 Kjør mot et bygg i delvis mørket så ser du det. Både fram og bak. Vinduer passer best. Jeg måtte øve på å kjøre opp mot en murvegg for å sjekke mine lys. Anonymkode: a618b...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 8. september 2020 #16 Del Skrevet 8. september 2020 Husker ikke,det var før krigen. (Nei, ikke WWII) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå