AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Del Skrevet 29. august 2020 Her kan vi dele spørre hverandre spørsmål, dele erfaring eller bare dele en tanke🥰 Anonymkode: 47f0e...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Del Skrevet 29. august 2020 Jaa, tidlige symptomer på graviditet, takk!😄 Anonymkode: 875f3...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Del Skrevet 29. august 2020 Hadde innsett av 2 dagers embryo onsdag for nesten 2 uker siden. Skal være 13 dpo idag. Går på cyclogest som progesteronstøtte. - hatt ømme pupper fra uttak, dette har begynt å gi seg nå - stikkinger i eggstokker daglig den siste uken. - tunghetsfølelse nede på magen - svetter av å gjøre veldig lite Anonymkode: 96e2d...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 29. august 2020 #4 Del Skrevet 29. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde innsett av 2 dagers embryo onsdag for nesten 2 uker siden. Skal være 13 dpo idag. Går på cyclogest som progesteronstøtte. - hatt ømme pupper fra uttak, dette har begynt å gi seg nå - stikkinger i eggstokker daglig den siste uken. - tunghetsfølelse nede på magen - svetter av å gjøre veldig lite Anonymkode: 96e2d...c5e Håper det klaffer for deg 🤞🏻🤞🏻 Synes de men IVF/ICSI innsett fortjener det litt ekstra da hver gang dere skal ha et innsett av et egg er mye mere styr enn vi som bare kan prøve på en ny vanlig prøverunde! Så håper virkelig det du kjenner er HCG ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Del Skrevet 30. august 2020 På 29.8.2020 den 23.14, AnonymBruker skrev: Hadde innsett av 2 dagers embryo onsdag for nesten 2 uker siden. Skal være 13 dpo idag. Går på cyclogest som progesteronstøtte. - hatt ømme pupper fra uttak, dette har begynt å gi seg nå - stikkinger i eggstokker daglig den siste uken. - tunghetsfølelse nede på magen - svetter av å gjøre veldig lite Anonymkode: 96e2d...c5e Krysser 🤞🏼 for deg🥰 Anonymkode: 47f0e...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 31. august 2020 #6 Del Skrevet 31. august 2020 Dette er alltid like spennende å lese! Håper flere vil skrive inn 😀 Den korte tiden jeg var gravid, etter jeg fikk positivt test så hadde jeg en sinnsyk luktesans. Jeg kunne lukte sjøen fra lang avstand, noe jeg aldri har gjort tidligere. Det var nydelig! Den ble dessverre borte så fort jeg mistet frøet 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. august 2020 #7 Del Skrevet 31. august 2020 1 minutt siden, TiiBii skrev: Dette er alltid like spennende å lese! Håper flere vil skrive inn 😀 Den korte tiden jeg var gravid, etter jeg fikk positivt test så hadde jeg en sinnsyk luktesans. Jeg kunne lukte sjøen fra lang avstand, noe jeg aldri har gjort tidligere. Det var nydelig! Den ble dessverre borte så fort jeg mistet frøet 😕 Jeg er helt fascinert av hvordan symptomene forsvant så raskt hcg sank! Både ømme bryst, luktesans og tungpustheten forsvant over natten når frøet sluttet å utvikle seg! Litt på siden i forhold til tråden dette da, men synes det har vært fascinerende å tenke på. Hcg var jo likevel høyt, men symptomer forsvant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #8 Del Skrevet 1. september 2020 Det jeg kjenner best nå er vondt i korsryggen og noensinne ligner på mens smerter nede i magen. Samt veldig sliten. Noe bedre luktesans og litt mer emosjonell 😂 fikk positiv test for et par dager siden Anonymkode: 4bdf5...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå