AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Del Skrevet 29. august 2020 NB litt detaljert ikke les om du synes det er ekkelt 🙃 Jeg sluttet på prevansjon (vanlig hormonbasert) for litt siden. Mens jeg gikk på prevansjon hadde jeg "mensen" hver 4. uke når jeg tok pause, som var en ganske snill mens men likevel varte i 5-7 dager der jeg blødde mest de 2-3 første, litt pms og smerter men ikke voldsomt. Husker det som mye verre med mer blødning og mer smerter fra forrige gang jeg gikk uten prevansjon en stund som er veldig mange år siden, mer enn 10... Leste at det kan ta litt tid å få mensen igjen når man slutter men jeg fikk den 26-30 dager etter første dag i forrige mens (husker ikke akkurat datoen bare ca). Men stusset på at den var så kortvarig og at jeg såvidt merket det.. mindre blod, mindre smerter osv. Var ikke så lite at det kan være festeblødning tror jeg for de første 2 dagene var det en del bare mye mindre enn jeg er vant til. Jeg er 34 år. Litt bekymret for om dette kan bety at noe er galt, at jeg ikke fikk eggløsning feks, eller er det normalt? Jeg har tidligere hatt cyster på ene eggstokk men var hos gynekolog for 1 år siden og da var alt normalt sa hun og sånn jeg forsto det var jeg ganske normalt fruktbar for alderen min ut fra det de kunne se på de testene de tok (tok ultralyd innvendig bl.a. og noen blodprøver) men hadde litt få eggsekker (??). Kan det være noe feil med ene eggstokk igjen, eller cyster, som gjør at jeg ikke fikk eggløsning og derfor nesten ikke mensen? Kan de utvikle seg på 1 år? Tenker bestille ny time hos gynekolog men ville bare høre om noen har erfaringer Anonymkode: 2a4e7...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Del Skrevet 29. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Var ikke så lite at det kan være festeblødning tror jeg for de første 2 dagene var det en del bare mye mindre enn jeg er vant til. Anonymkode: 2a4e7...f8e (Tok bare med dette for å si at jeg ikke tror jeg er gravid og for å forklare at det ikke var såpass lite) Anonymkode: 2a4e7...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå