Gå til innhold

Fibromyalgi og utseende...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men blodprøvene er vel allerede tatt, fikk du noe utslag der?

Anonymkode: 7c117...89d

Nei ingen ting. 

Anonymkode: efd28...b55

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei ingen ting. 

Eneste symptom er at jeg har gått ned 2 kg. 

Skrevet

Det er nok ikke først og fremst fibro som er hovedproblemet dit, du trenger støtte av psykolog. Søk hjelp snarest 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er undervektig og dette vet du sikkert godt selv. Om du er så hoven, noe som gjerne er pga vannansamlinger burde du veid mer. Vann har også vekt. Kanskje du burde snakket med en psykolog, selv om de på sykehuset ifølge deg selv sier du ser normal ut. De jeg kjenner med samme tilstand som deg er alle overvektige. Du burde snakke med legen din om dette, synes det er merkelig at ingen har gjort det allerede. Jeg er like høy som deg og veier over 60 kg men er slank, så det høres ikke veldig sannsynlig ut for meg at du skal se tykk ut.

Anonymkode: f547c...d5a

Jeg ser ikke tykk ut fir andre men normal ut. Jeg brukte å være tynn før men nå som jeg har fått den dritten her ser jeg feit ut...

Skrevet

Tråden er rapportert

Anonymkode: 8d7bb...c43

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de mener det gjelder fir folk som veier veldig lite

Bmi på 16,4 er heldigvis ikke alvorlig anoreksi da.

Anonymkode: dbc0f...b67

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen,
Anki, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...