AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg har tidligere gått på crinone under forsøk. Men på dette forsøket bruker jeg cyclogest og jeg merker at underlivet er skikkelig sårt og svir veldig. Er det flere som oppdager dette som en bivirkninger? I perioder svir det så sinnsykt mye og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg må gå på dette frem til test og kjenner jeg begynner å bli deprimert av all medisinering jeg har måtte gå gjennom og fortsatt går gjennom når det er så liten sjanse for å bli gravid Skal sies at jeg har vært gjennom 4 ivf forsøk tidligere så jeg begynner å bli veldig lei. Anonymkode: c1d62...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. august 2020 #2 Del Skrevet 29. august 2020 Hm, jeg brukte cyclogest i 10 uker i sommer uten at jeg hadde noen bivirkninger. Med crinone ble jeg litt tørr, men ingenting av cyclogest. Så da ville jeg sjekket det opp... Jeg fikk mye svie en gang jeg hadde sopp, men behandling med canestenkrem tok knekken på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå