Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For min del så er det strengt tatt ikke et problem det om en partner leser eller ikke. Men, jeg er ikke interessert i masing om at jeg leser "for mye". Han ene eksen min holdt på å bli sprø av å at jeg leste, han forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne sitte å glo på disse "action" filmene han satt å glodde på igjen og igjen. Samme med gamingen, han forsto ikke hvorfor jeg heller ville game enn å glo på film, og ikke en film vi begge hadde valgt, neida, alltid noe action tull ala Fast &Furious og Jason Statham filmer...

Jeg er nok laget for singellivet jeg ja 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du er nyttig? Populærvitenskap uten særlig faglig belegg? 

Anonymkode: d9969...092

Faglitteratur

Ble f.eks nettopp ferdig med Behave av Robert Sapolsky - Noen av studiene som ble referert til er ikke de beste. Men alt i alt en god bok. Ikke akkurat populærvitenskap. 800 Sider og relativt avansert.

Andre eksempler:
-Psycho cybernetics (1960 - maxwell maltz. Veldig anerkjent. Teknikkene brukes bl.a i toppidrett og blant noen musikere den dag i dag)
-Influence: The Psychology of Persuasion( Robert Cialdini -anerkjent psykolog og markedsføringsprofessor,)
- Sun Tzu. Art of war. Utgave med tillagte forklaringer og gir flere detaljer og historisk innsikt. Veldig populær og anbefalt å leses av ledere den dag i dag

Ellers er jeg fan av lærebøker som brukes i pensum på studieretninger jeg er interessert i. Spesielt innen psykologi

Skrevet

Jeg leser mye, men eksklusivt fantasy. Er det innafor da? 

Anonymkode: 7de15...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...