Gå til innhold

Hvor ofte blir du sjekka opp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, varierer. Regner med vi snakker om sjekket opp som i lagt an på, og ikke som at du faktisk endte med å ta med/bli med personen hjem?

Alltid hvis jeg er ute, men det er kanskje en gang i året nå (er en gift kvinne på litt over 40). Av og til på stranden, på en cafe, i en park, på trening, når man er ute og går etc. 

Det skjedde oftere før jeg ble 35 da 😂 Og ikke bare fordi jeg var mer ute før. Men jeg ser fortsatt yngre ut enn jeg er (bare ikke som 23 lenger), så de som sjekker meg opp er stort sett en del yngre. Så uansett om jeg hadde vært singel hadde det jo vært helt uaktuelt. Men de fleste tar et nei for et nei, det er svært sjeldent jeg har blitt lagt an på av en slimete og påtrengende fyr. Har prøvd noen ganger å bli venner med noen av dem, men det funker aldri dessverre. 

Anonymkode: 2a8de...b63

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor sjeldent,Kanskje sånn ca 2 ganger i året

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor skjer det?

Anonymkode: e38d2...882

Aldri. Kvinne 37 år, normalt utseende. 

Anonymkode: a61e1...7f5

Skrevet

Aldri skjedd. Forventer heller ikke at det noen gang vil skje. Men det er normalen for menn, så stresser ikke over det.

Anonymkode: d856e...519

Skrevet

Opplevd det på byen et par ganger, men kan sikkert telle antall ganger det har skjedd på én hånd.

Skrevet

Aldri! Kvinne 52 år. Normalt pent utseende. Vært slank og sporty turgåer/hundeeier/mye tur i fjellet i hele mitt liv

Anonymkode: c65fd...6b8

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Veldig sjeldent. Jeg er sjenert og har ofte et kroppsspråk som sier fuck off så ikke mange som tør å prøve seg.

Dårlig selvtillit har jeg også, så er nok redd for å virke innbilsk i tillegg. Jeg synes det er vanskelig å tolke blikk og oppmerksomhet fra menn, for det kan jo hende at de bare er høflige eller ser på grunn av andre ting. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert veldig pen som opplever så mye oppmerksomhet fra menn. 

Anonymkode: 7838d...227

Tatt svarene fra vedkommende herinne i betraktning hadde jeg nok heller sett for meg ei burugle. 

Anonymkode: e4ed0...473

Skrevet

Aldri.

Dame 30. 

Anonymkode: 93696...72e

Skrevet

Ukentlig, på gaten, på butikken, på bussen, på internett, på byen, på jobb etc.

Er kvinne, 49 år og er overhodet ikke modellpen, men får ofte høre at jeg er sexy og flott. Jeg skjønner det ikke selv og synes oppmerksomheten fra menn kan bli litt vel plagsom. Skulle ønske flere var interessert i å bli kjent med meg.

Anonymkode: 2e578...de8

Skrevet

Er ikke ofte ute, men blir alltid kontaktet av menn når jeg er det, de er stort sett ganske forsiktige i tilnærmelsen, noen ganger mer berusede menn med at "jeg måtte ta noen øl før jeg turte snakke med deg". De er oftest kjekke menn som ønsker som gjerne vil snakke litt, kommer med komplimenter og vil gjerne få nr mitt så vi kan møtes senere, kun hyggelige menn i alder 40 til rundt 50, men jeg er ikke interessert i forhold akkurat nå selv om noen av dem kunne egentlig vært interessante. Er 50 og kvinne. Fremdeles tiltrekkende for menn tydeligvis. Opplever aldri noen grisete menn som tror jeg er enkel. 

Anonymkode: 77081...a39

Skrevet

Varierer veldig. Jeg isolerer meg i lange perioder og er ikke særlig sosial ellers heller. Hittil i år har jeg blitt sjekket opp av 1 stk mann. Det gikk dessverre ad skogen, men jeg har heldigvis noen faste som "blikker meg" og smiler og sånn, så får leve på det enn så lenge. Får og typisk mer oppmerksomhet når jeg har det bra og ikke trenger bekreftelse og lite når jeg er lei meg og sårt kunne trengt noen.

Anonymkode: 0b674...9df

• Liker 1
Skrevet

Ofte. Kvinne 27.

Anonymkode: afc86...177

Skrevet

Titt og ofte.. Hver gang jeg er ute.. 

Ukentlig via jobb/frivillig verv/gjennom venner. 

Får en del via some, type "hei, så deg på kamp.. Kjenner du........? Lyst å ta en kaffe en dag?" 

Anonymkode: da9d9...179

Skrevet

Vel, aldri i virkeligheten (byen telles ikke), på sosiale medier absolutt hele tiden. Når jeg møter de samme som ber meg ut der ute virker de kalde og uinteresserte, så tikker det inn meld «fy faen du var så pen i dag» av samme folk rett etterpå. Føler meg ignorert og usynlig samtidig som jeg får slitsomt mye oppmerksomhet, vanskelig å forklare. 

Anonymkode: b838f...86e

Gjest TheCatLady
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, aldri i virkeligheten (byen telles ikke), på sosiale medier absolutt hele tiden. Når jeg møter de samme som ber meg ut der ute virker de kalde og uinteresserte, så tikker det inn meld «fy faen du var så pen i dag» av samme folk rett etterpå. Føler meg ignorert og usynlig samtidig som jeg får slitsomt mye oppmerksomhet, vanskelig å forklare. 

Det hadde vært litt fristende å skrive at de kunne sagt det i virkeligheten og ikke sende melding i etterkant. Jeg hadde sikkert gjort det selv siden det virker utrolig fjernt å være likegyldig og kald i virkeligheten, men så sende melding på sosiale medier. 

Skrevet

Vet ikke om jeg skal kalle det å bli sjekket opp.? Men får mangen kommentarer på jobb fra kundene om utseende. Så vakre øyner du har osv. 

Skrevet
3 minutter siden, TheCatLady said:

Det hadde vært litt fristende å skrive at de kunne sagt det i virkeligheten og ikke sende melding i etterkant. Jeg hadde sikkert gjort det selv siden det virker utrolig fjernt å være likegyldig og kald i virkeligheten, men så sende melding på sosiale medier. 

Ja, jeg vet. Har vært sånn i mange år, som oftest er menn bare sånn normalt hyggelige med hei og ha det fremfor direkte kalde, men også da er det merkelig med flørtende meldingene etterpå. Og enkelte fra tinder, har sett noen på butikken, bussen osv over tid, greit de ikke er bekjente enda så har full forståelse for det, men har da tenkt at noen er kjekke og forsøkt å gi et lite smil, de ser knapt på meg, ser vekk og gjengjelder ikke smilet, så jeg tenker jaja og legger tanken vekk. Så kan jeg få meld på tinder etter en match med disse «har sett deg på butikken og du er så pen, tenk at jeg fikk en match med deg». 

Skrevet

Sjeldent. Blir heller ikke sjekket opp når jeg er ute:( K31

Anonymkode: 63243...19c

Skrevet

Rett som det er... Egentlig litt artig å spille med en stund (er gift) og se hvor mye han er villig til å legge i det :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...