Gå til innhold

Hvor ofte blir du sjekka opp?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du hun sjekka deg opp?

Anonymkode: d5474...110

blikket, når damene ser med argus øyne, da sjekker hun ut. 

Anonymkode: 67924...57b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror du skal google Argusøyne.

Anonymkode: 60d6a...df4

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekke ut er noe annet enn å sjekke opp.

Og hvis det virkelig var argusøyne, så var hun skeptisk til deg og på vakt 😛

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Hm. 50 ganger i året? 100? Hvem vet. 

Hvis det hadde vært en konkurranse så er det jo bare å gå ut på et kjøttmarked-sted med de kåteste jentevennene dine og mingle, stå dritings i kebab-kø etterpå og så dra med seg noen randoms på nachspiel, så blir du sjekket opp av ti personer på en og samme kveld 😛 

Men det er sjelden jeg har sånne type kvelder da, mest ute med bare en liten vennegjeng av begge kjønn hvor vi ikke flyr rundt og ser etter noen. 

Ellers blir jeg sjekket opp på sosiale medier, jobb og en sjelden gang sånn på gata/i butikken. 

Hvordan skjer det på jobb? 

Anonymkode: 7838d...227

Skrevet

Ble utsatt for voldsom flørting av en kollega for et år siden, holdt det gående i 9!! mnd før han omsider fikk meg til sengs. Så forsvant han! 

Etter det har jeg ikke blitt sjekka opp. 

Anonymkode: 57464...28c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skjer det på jobb? 

Vel, det var mye mer da jeg jobbet i butikk, da var det kunder som spurte om nummeret og når jeg var ferdig på jobb og sånt.

På en kontorjobb er det vel fremdeles på festene det skjer mest. Men det er jo disse type jobb-romansene da hvor en kollega kommer bort hele tiden og prater med deg og gir deg komplimenter, prøver alltid å rekke lunsj med deg og hjelpe deg med ting, sitter overtid med deg, og de blir med på alle fredagspilsene du er på og til slutt så puler man på julebordet. Sånn, en klassisk "sjekk opp på jobb"-situasjon satt litt på spissen.

• Liker 2
Skrevet

Ble sjekket opp på parkeringsplassen for et par dager siden. Ellers skjer det hver gang jeg er på fest/byen, og noe sjeldnere i andre settinger som på jobb, trening eller i sosiale lag. Fra tid til annen på butikken eller på tur med hunden. Er kvinne.

Anonymkode: f4423...5b7

Skrevet (endret)

Veldig ofte. Er ikke på sosiale medier så jeg mener selvsagt ute i den virkelige verden :handle:

Endret av Mariángel
  • Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Vel, det var mye mer da jeg jobbet i butikk, da var det kunder som spurte om nummeret og når jeg var ferdig på jobb og sånt.

På en kontorjobb er det vel fremdeles på festene det skjer mest. Men det er jo disse type jobb-romansene da hvor en kollega kommer bort hele tiden og prater med deg og gir deg komplimenter, prøver alltid å rekke lunsj med deg og hjelpe deg med ting, sitter overtid med deg, og de blir med på alle fredagspilsene du er på og til slutt så puler man på julebordet. Sånn, en klassisk "sjekk opp på jobb"-situasjon satt litt på spissen.

Du er sikkert veldig pen som opplever så mye oppmerksomhet fra menn. 

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal google Argusøyne.

Anonymkode: 60d6a...df4

godt mulig jeg brukte feil ord, men iallfall så ser dem med både blikk som vil trenge inn  i hjerterota for å se om deg er hennes kandidat. 

Skrevet
22 minutter siden, Cuntzilla skrev:

har du pulet på julebordet?

Skrevet

Ganske ofte hvis jeg går ut uten typen. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert veldig pen som opplever så mye oppmerksomhet fra menn. 

Faller vel i noens smak på en god dag.

Men har MYE med karisma, kroppspråk og åpenhet/tilgjengelighet å gjøre, jo mer du smiler og har øyekontakt med folk, jo mer blir du sjekket opp. Finnes jo pene damer som sjelden blir sjekket opp, er du "for" pen så skremmer du vel vekk en del menn igjen, folk kjenner jo sin plass på skalaen eller hva man skal si. Har du i tillegg lukket kroppspråk fordi du er sjenert, introvert, arrogant, gretten, uinteressert eller noe så er det ikke mange som tør komme bort.

Men er du verdens største ekstrovert og menneskevenn som noen av venninnene mine er, så blir de sjekket opp så masse at det nærmest blir trakassering, alle taxisjåfører skal ha nummeret osv. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Skrevet

Ofre. Sist på Bryggen i Bergen, av en brite. Og før det av en skotte på nett. Jeg liker å prate med folk. 

Anonymkode: 82e18...122

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har du pulet på julebordet?

Har hatt et par romanser på kontoret, så da blir man gjerne med hverandre hjem etter jobbfester og slikt. 

• Liker 2
Skrevet

Sjelden. Tror jeg... Jeg er ikke så flink til skjønne det der jeg 🤣 mine venninner har ofte ledd litt av det der og hvor fjern jeg har vært i enkelte situasjoner.

jeg har vel kanskje blitt litt redd for å ta feil, ettersom jeg har mistolket et par situasjoner opp gjennom tidene. Men, jeg smiler ganske mye og er åpen da og tror det hjelper på kontakt. Jeg kommer lett i kontakt med folk ved  å være åpen og søke kontakt, men ikke alltid like flink til å tolke alle signalene.

• Liker 1
Skrevet

Nja, det er nå relativt sjelden...Men det skjer en gang og to i året, eller noe sånt.

Jeg er og skikkelig fjern på slikt så jeg må og ha det inn med teskje... Nå sist så var det faren til en i klassen til guttungen som inviterte på kaffe og så sa jeg jaja, det kan vi jo... "Skal vi gå på lekeland eller trampolinepark.."?:skratte:Han så jo på meg som det spørsmålstegnet...men jeg koblet jo at vi skulle finne på noe med barna..  Uff:klaske: 

• Liker 1
Skrevet

Er 24. Blir sjekka opp veldig ofte på byen og i sosiale medier, men jeg er ikke en veldig utadvent person så jeg hadde nok blitt sjekka opp mye oftere om det var enklere å få kontakt med meg.

Anonymkode: 5d3a6...91b

Skrevet

Det skjer vel hver gang jeg er ute «på livet», men tar det ikke som kompliment hver gang. Ble sjekka opp på jobb for litt siden, men han var gift så jeg takka pent nei. Ellers er det ganske daudt på den fronten der nå, er ikke på noe datingsider på nett heller så🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Sånn ca aldri. De forholdene jeg har hatt er det jeg som har ordnet, ikke en eneste gang har noen tatt initiativet. Skal innrømme at det gjennom årene har vært litt bittert, når jeg har sett mine pene venninner få alt gratis servert på sølvfat. I tillegg kan man når man har kjæreste, på en dårlig dag lure på om han egentlig bare tok til takke fordi muligheten var der, siden han jo ikke var interessert før jeg tok initiativ. 

Anonymkode: 18eff...e0e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...