AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Del Skrevet 28. august 2020 Når jeg bruker selvbruning så synes jeg magemusklene mine synes mer, når jeg er slik kjedelig norsk hvit så synes jeg ikke de synes 😛 har ei venninne som trener mye og, men hun er også veldig lys og det ser ikke ut som hun har trent i det hele tatt. Anonymkode: a6620...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 28. august 2020 #2 Del Skrevet 28. august 2020 Ja, muskeldefinisjon blir mye mer synlig med brunfarge! (Det er derfor kroppsbyggere etc er så brune på scenen.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Del Skrevet 29. august 2020 Hurra for selvbruning. Ser ikke så mye positivt i å være hvit. Anonymkode: a6620...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Del Skrevet 29. august 2020 Ja, mine mageruter er tydeligere på solbrun sommermage. Er ikke forfengelig nok til å vurdere selvbruning. Magerutene er et resultat av mye trening, ikke et mål i seg selv. Hva så om ingen ser dem. Jeg er like sterk uansett... Anonymkode: e42aa...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå