Gå til innhold

Veninne som er forelska i ted bundy

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg tror ikke hun vil det men er ekkelt at hun kysser bildene hans og sånt. hun kler seg i svart (emo eller got) å hører på rap eller noe. med svart hår negler og sminke hele tida

Anonymkode: e3c8e...0e6

Alt det i svart var meg som fjortenåring og jeg elsket skrekkfilmer med blod og gørr, og så mye på true crime dokumentarer og serier. ikke fascinert av døden eller drap, bare elsket true crime.
I dag er jeg 30 år med en lyse blå prius, 4 katter og en samling med disney ting for mangfoldig tusen. Normal sminke, normal klær. Jeg vokste opp, slik som alle andre jeg kjente som var mørk og "emo". Ingen av de ble til drapsmenn eller gift med drapsmenn. 
slapp av litt, hun vokser det av seg! 

Anonymkode: 18a31...2af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om hun har bilder av ham på veggen på rommet sitt så må de jo ha sett dem. Vet de ikke hvem Ted Bundy er?

Anonymkode: 8b52b...b56

hun har bilder hun har printet ut og hengt som et hjerte på veggen. alle bildene er hengt opp så de former et hjerte hvis du skjønner hva jeg mener? Å nei jeg tror ikke de har sett det. de går aldri på rommet hennes. hun har låst dør hele tida

Anonymkode: e3c8e...0e6

Skrevet

Hva er det med kvinner og kriminelle?

Anonymkode: cd39c...fc6

Skrevet

Si at det er mange triste etterlatte. Hva ville hun gjort dersom en hun var glad i døde pga han? 

Anonymkode: 53d60...0df

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det med kvinner og kriminelle?

Anonymkode: cd39c...fc6

Hæ?

Anonymkode: 8b52b...b56

Skrevet

Vel, i tenårene kan de merkeligste forelskelser oppstå. Blir hun forelsket i en nålevende morder så er det på tide å bekymre seg. 

Skrevet

Er hun kun opphengt/fascinert av/forelsket i han? Eller tror hun at hun har et forholdt til han? Jeg kjenner e* som trodde og følte h*n hadde et kjæresteforhold til en død kjendis. Det var en psykose. 

Anonymkode: bf125...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...