Gå til innhold

Veninne som er forelska i ted bundy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,jeg har en veninne som er helt besatt av ted bundy (en slags mordmann). hun printer bilder av han og har på veggen sin bak senga,hun har bilde av han på mobilen sin og sånt og jeg syns det er rart. vi er begge 14 år. jeg tørr ikke si det til foreldrene hennes eller noe sånt,for da blir hun sur på meg. 

hun sier hun vil gifte seg med han og sånt. 

hva gjør jeg? hilsen j14

Anonymkode: e3c8e...0e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ted Bundy er dau som en sild. Det er jo litt nekrofilt, men nokså harmløst.

Anonymkode: 5f1a5...f3a

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ted Bundy er dau som en sild. Det er jo litt nekrofilt, men nokså harmløst.

Anonymkode: 5f1a5...f3a

skal jeg fortelle mamma om det eller la det være? vil ikke få trøbbel med hun

• Liker 1
Skrevet

skal jeg fortelle mamma om det eller la det være? vil ikke få trøbbel med hun

Hva skal du fortelle? At venninnen din er forelska i en som døde lenge før hun ble født?

Anonymkode: 972b6...251

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hun sier hun vil gifte seg med han og sånt. 

Hvordan skal hun gifte seg med en som er død?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skal du fortelle? At venninnen din er forelska i en som døde lenge før hun ble født?

hun har sagt jeg ikke skal si noe men jeg føler jeg burde da det kan være farlig for hun

Skrevet

Trolleinnlegg, ikke mat trollet

• Liker 3
Skrevet

Stakkars, hun kommer til å få et sjokk når hun oppdager at han ble henrettet i den elektriske stol i 1989. Hun er ikke egentlig forelsket i Zac Efron som hadde hovedrollen i den siste spillefilmen om Bundy, da? 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AndreasBR skrev:

det er ikke tull. veninna mi er besatt og jeg liker det ikke

Skrevet

Lykke til med å gifte seg med han, han er steindø 🤣

Akkurat nå, AndreasBR skrev:

Du, ikke undervurder tenåringsjenter! Er jo ikke unormalt å bli stormforelsket på grensen til mentalt sammenbrudd over kjendiser og fiksjon karakterer de aldri vil få! Det å bli betatt av Ted Bundy eller andre upassende folk, både konebankere (kjendiser), heavy narkomaner (musikere) og kjente seriemodere er da like normalt som å være besatt av Justin Biber. 

Anonymkode: 18a31...2af

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, youcancallmejune skrev:

Stakkars, hun kommer til å få et sjokk når hun oppdager at han ble henrettet i den elektriske stol i 1989. Hun er ikke egentlig forelsket i Zac Efron som hadde hovedrollen i den siste spillefilmen om Bundy, da? 

jeg søkte på han nå og nei er ikke han men han andre 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg søkte på han nå og nei er ikke han men han andre 

Det er ganske ufarlig å være forelsket i en død seriemorder. Bundy hadde en sterk karisma og et voldsomt dametekke selv om han ikke var direkte pen, og han har faktisk fortsatt fanklubber med nesten bare kvinnelige medlemmer. En del jenter og kvinner tiltrekkes av kriminelle og farlige menn. Selv Andres Behring Breivik og Peter Madsen rennes utrolig nok ned av interesserte kvinner. Jeg håper venninnen din vokser det av seg. De fleste gjør det, men så er det noen få som fortsetter å trekkes mot psykopater og drapsmenn. Hvis hun fortsatt romantiserer mordere om noen år kan du begynne å bekymre deg.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, youcancallmejune skrev:

Det er ganske ufarlig å være forelsket i en død seriemorder. Bundy hadde en sterk karisma og et voldsomt dametekke selv om han ikke var direkte pen, og han har faktisk fortsatt fanklubber med nesten bare kvinnelige medlemmer. En del jenter og kvinner tiltrekkes av kriminelle og farlige menn. Selv Andres Behring Breivik og Peter Madsen rennes utrolig nok ned av interesserte kvinner. Jeg håper venninnen din vokser det av seg. De fleste gjør det, men så er det noen få som fortsetter å trekkes mot psykopater og drapsmenn. Hvis hun fortsatt romantiserer mordere om noen år kan du begynne å bekymre deg.

jeg vet ikke hvem dem andre er. hvis jeg sier det til mamma så kommer mamma til og si det videre til hun og det vil jeg ikke skal skje. jeg håper også glemmer det men hun har vært besatt siden vi gikk på barne skolen

Skrevet

Har du spurt henne om hvorfor hun er så opptatt av ham?

Anonymkode: 8b52b...b56

Skrevet

Er dere 14? Eller yngre? 

Anonymkode: b0f7f...1ca

Skrevet

jeg vet ikke hvem dem andre er. hvis jeg sier det til mamma så kommer mamma til og si det videre til hun og det vil jeg ikke skal skje. jeg håper også glemmer det men hun har vært besatt siden vi gikk på barne skolen

Hva er det du er redd for da? Hvis du frykter at hun skal kopiere Bundy og drepe folk bør du si fra nå med det samme, men hvis hun bare synes han er hot kan du nok trygt bare la henne drømme videre foreløpig.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt henne om hvorfor hun er så opptatt av ham?

jeg har spurt forsiktig hvorfor hun er det men hun blir irritert og sier jeg ikke skal si noe 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere 14? Eller yngre? 

Anonymkode: b0f7f...1ca

vi er 14 født 2006

Skrevet
2 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Hva er det du er redd for da? Hvis du frykter at hun skal kopiere Bundy og drepe folk bør du si fra nå med det samme, men hvis hun bare synes han er hot kan du nok trygt bare la henne drømme videre foreløpig.

jeg tror ikke hun vil det men er ekkelt at hun kysser bildene hans og sånt. hun kler seg i svart (emo eller got) å hører på rap eller noe. med svart hår negler og sminke hele tida

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg har spurt forsiktig hvorfor hun er det men hun blir irritert og sier jeg ikke skal si noe 

Men om hun har bilder av ham på veggen på rommet sitt så må de jo ha sett dem. Vet de ikke hvem Ted Bundy er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...