AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Del Skrevet 28. august 2020 Hele himmelen er blå, jeg satt på verandaen ig nød det lille som er igjen av sommerfølelse i dette sommerfattige landet. Men det skal aldri nytes fullt ut, ei sky kommer, og av alle steder så måtte den komme slik at den sperrer for sole . Jævla møkkasky. Kan ikke det komme en ny smart oppfinnelse snart? Skyte mot syke og ødelegge den når den kommer foran sola. Altså hele himmelen er blå!! Bare foran sola kom møkka skya. Anonymkode: fa4a4...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Del Skrevet 28. august 2020 Her kom det regn Anonymkode: 16d48...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Del Skrevet 28. august 2020 Den står stille også. Ser dessverre utstilling at den har tenkt å bli der til solen er borte for i kveld. Anonymkode: fa4a4...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2020 #4 Del Skrevet 28. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hele himmelen er blå, jeg satt på verandaen ig nød det lille som er igjen av sommerfølelse i dette sommerfattige landet. Men det skal aldri nytes fullt ut, ei sky kommer, og av alle steder så måtte den komme slik at den sperrer for sole . Jævla møkkasky. Kan ikke det komme en ny smart oppfinnelse snart? Skyte mot syke og ødelegge den når den kommer foran sola. Altså hele himmelen er blå!! Bare foran sola kom møkka skya. Anonymkode: fa4a4...8a9 Men, da er jo himmelen straks blå igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Del Skrevet 28. august 2020 Det er reptil-eliten som driver med geo engineering og chemtrails, når de får 5G oppe å går så vil de få full kontroll og skjule sannheten om 9/11. Anonymkode: 31ea5...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Del Skrevet 28. august 2020 Nydelig Takk for mørke og kjølige kvelder. Anonymkode: c1f1a...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #7 Del Skrevet 12. september 2020 Hørte helikoptre 5 minutter etter jeg gikk inn i denne tråden.. mistenkelig? Anonymkode: 6c8bf...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #8 Del Skrevet 14. september 2020 På 12.9.2020 den 18.26, AnonymBruker skrev: Hørte helikoptre 5 minutter etter jeg gikk inn i denne tråden.. mistenkelig? Anonymkode: 6c8bf...9c6 Nja... er det egentlig det? Eller hvorfor mener du det er mistenkelig? Anonymkode: c91fe...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #9 Del Skrevet 14. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nja... er det egentlig det? Eller hvorfor mener du det er mistenkelig? Anonymkode: c91fe...d1d At de overvåker tråden. Hvorfor skulle ellers være så interessert i skyer Anonymkode: 6c8bf...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #10 Del Skrevet 15. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: At de overvåker tråden. Hvorfor skulle ellers være så interessert i skyer Anonymkode: 6c8bf...9c6 Ok.. Hvem er 'de'? Og du mener at 'de' overvåker tråden fordi de er så interessert i skyer? Anonymkode: c91fe...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #11 Del Skrevet 19. januar 2021 jeg tenkte heller at vedkommende skrev om helikoptre fordi jeg (ts) hadde kollapset av sinne jeg nå.... Anonymkode: fa4a4...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå