AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg er ganske sikker på at vi begge er interesserte i hverandre, da vi ofte oppsøker hverandre og har mye blikkontakt, tar han ofte i å se på meg. Men han virker veldig sjenert, er meste kompisen hans som tør å smile og si hei til meg, men er jo ikke han jeg liker. Er egentlig tøff og utadvendt til vanlig, men blir helt nervøs når jeg ser han, så ender med at jeg ikke tør å si noe heller. What to do? Anonymkode: fc012...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Del Skrevet 28. august 2020 Begynn i det små. Det er helt greit å snakke om utstyr og diverse. F.eks. "Er du ferdig med den?", "Kan jeg ta den vektskiva?". Så kan du driste deg til noen hyggelige komplimenter "Bra jobba!", "Jeg så du slet på den siste repetisjonen der". Kanskje du også kan spørre ham og tips eller kosthold. Så kan det utvikle seg på en naturlig måte. Anonymkode: f1ef1...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg synes ikke at treningssenter er rett sted å lete etter dates. Last ned happn og se om du får match. Man lar folk som trener være i fred. Anonymkode: a1d2e...1d4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Del Skrevet 28. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Begynn i det små. Det er helt greit å snakke om utstyr og diverse. F.eks. "Er du ferdig med den?", "Kan jeg ta den vektskiva?". Så kan du driste deg til noen hyggelige komplimenter "Bra jobba!", "Jeg så du slet på den siste repetisjonen der". Kanskje du også kan spørre ham og tips eller kosthold. Så kan det utvikle seg på en naturlig måte. Anonymkode: f1ef1...197 Tusen takk for gode tips, er bare det at jeg synes det er litt vanskelig å initiere til kontakt selv om det aldri er uskyldig. Er nemlig det at jeg trener alene, mens han alltid står med en gjeng kompiser på 5 stk. Gjør det ekstra skummelt å gå bort til han å snakke, for da blir det helt obvious for alle at det er han jeg er interessert i 😅 TS Anonymkode: fc012...065 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Del Skrevet 28. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke at treningssenter er rett sted å lete etter dates. Last ned happn og se om du får match. Man lar folk som trener være i fred. Anonymkode: a1d2e...1d4 Er faktisk veldig mange par som er blitt dannet via treningssenter. Hvis du ikke vil bli sjekket opp så ikke oppsøke blikkontakt og smil til noen Jeg unngikk blikkontakt da jeg var i et forhold før, og ble ikke sjekket opp av noen. De gangene jeg har et mer åpent kroppsspråk og smiler til folk, så skjer det at noen sjekker meg opp, eller rett og slett bare slår av en prat. Hyggelig det og Anonymkode: beadf...fc8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Del Skrevet 28. august 2020 Noen som har tips? Anonymkode: fc012...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Del Skrevet 28. august 2020 Har ofte lest på KG at det er creepy å sjekke opp noen på treningssenter da. Det går vel og under #villebaresnakkelitt. Du får sjekke om du finner han på tinder i stedet. Anonymkode: ce2a9...dcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Del Skrevet 28. august 2020 Ikke sjekk opp folk på trening. Vil du ha mere kontakt så stikk han nummeret ditt og så kan han ta det derifra om han er keen. Anonymkode: b956b...e79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Del Skrevet 28. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ofte lest på KG at det er creepy å sjekke opp noen på treningssenter da. Det går vel og under #villebaresnakkelitt. Du får sjekke om du finner han på tinder i stedet. Anonymkode: ce2a9...dcb Men er det ikke KG som sørger for at folk forblir single pga bagateller? Så nettopp det var en som lagde en tråd om det. Var litt morsomt. Anonymkode: fc012...065 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Del Skrevet 28. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke sjekk opp folk på trening. Vil du ha mere kontakt så stikk han nummeret ditt og så kan han ta det derifra om han er keen. Anonymkode: b956b...e79 Stikk en lapp med nummeret mitt i lomma hans? Anonymkode: fc012...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #11 Del Skrevet 28. august 2020 Forresten til dere som sier at man ikke skal kontakte folk på treningssenter - jeg og exen min traff hverandre på trening, og var samboere i 5 år så det er fullt mulig så lenge man ikke er helt sosialt retardert. TS Anonymkode: fc012...065 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #12 Del Skrevet 28. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stikk en lapp med nummeret mitt i lomma hans? Anonymkode: fc012...065 Gi han nummeret ditt på en lapp. Anonymkode: b956b...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #13 Del Skrevet 28. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forresten til dere som sier at man ikke skal kontakte folk på treningssenter - jeg og exen min traff hverandre på trening, og var samboere i 5 år så det er fullt mulig så lenge man ikke er helt sosialt retardert. TS Anonymkode: fc012...065 Har ikke noe med at man ikke kan finne noen der, men at det ikke er en sjekkearena. Anonymkode: b956b...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #14 Del Skrevet 29. august 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke noe med at man ikke kan finne noen der, men at det ikke er en sjekkearena. Anonymkode: b956b...e79 Dette er grunnleggende feil. Det er ikke noe mer ''riktig arena'' å finne folk via Tinder eller byen. Det er ikke slik at noen steder er sjekkearena, mens andre er ikke. Men dette er jo bare til en strålende fordel for oss som nettopp vet dette og lever i en gullgruve andre har hatt rett foran seg men ikke benyttet seg av, ja! :-) Anonymkode: f8279...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 29. august 2020 #15 Del Skrevet 29. august 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe med at man ikke kan finne noen der, men at det ikke er en sjekkearena. Anonymkode: b956b...e79 Gjelder selvfølgelig bare menn - da er han en ekkel mannegris. Greit for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 #16 Del Skrevet 29. august 2020 På 28.8.2020 den 14.28, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at vi begge er interesserte i hverandre, da vi ofte oppsøker hverandre og har mye blikkontakt, tar han ofte i å se på meg. Men han virker veldig sjenert, er meste kompisen hans som tør å smile og si hei til meg, men er jo ikke han jeg liker. Er egentlig tøff og utadvendt til vanlig, men blir helt nervøs når jeg ser han, så ender med at jeg ikke tør å si noe heller. What to do? Anonymkode: fc012...065 Hvorfor ikke? Du kan jo bare rusle bort og presantere deg og spør om han vil bli bedre kjent med deg? Kansje finne på noe etter trening en dag. Det er jo bare snakk om å rusle en tur for å se an liksom. Ingen hugger hodet av deg av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #17 Del Skrevet 29. august 2020 Du kan for eksempel spørre om hjelp med øvelse eller noe. Anonymkode: 1bd17...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anocopy Skrevet 29. august 2020 #18 Del Skrevet 29. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Dette er grunnleggende feil. Det er ikke noe mer ''riktig arena'' å finne folk via Tinder eller byen. Det er ikke slik at noen steder er sjekkearena, mens andre er ikke. Men dette er jo bare til en strålende fordel for oss som nettopp vet dette og lever i en gullgruve andre har hatt rett foran seg men ikke benyttet seg av, ja! 🙂 Anonymkode: f8279...88b ?????? Tinder og "byen" er lagd spesifikt med intensjonen at folk skal finne folk. Det er ikke treningssenteret. Treningssenteret er ment for å få gains og at vi menn skal se på andre menn. Ikke forstyrr det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #19 Del Skrevet 29. august 2020 4 hours ago, Anocopy said: ?????? Tinder og "byen" er lagd spesifikt med intensjonen at folk skal finne folk. Det er ikke treningssenteret. Treningssenteret er ment for å få gains og at vi menn skal se på andre menn. Ikke forstyrr det. Nope. Er ingen arenaer ment spesifkt for noe mer enn annet, nei :) Anonymkode: f8279...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #20 Del Skrevet 29. august 2020 7 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvorfor ikke? Du kan jo bare rusle bort og presantere deg og spør om han vil bli bedre kjent med deg? Kansje finne på noe etter trening en dag. Det er jo bare snakk om å rusle en tur for å se an liksom. Ingen hugger hodet av deg av den grunn. Mens han står midt i en klynge av kompisene sine? Hvis han ikke har baller nok til å engang si hei til meg, så kan han ikke forvente at jeg går rett inn i guttegjengen og gjør en move. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan for eksempel spørre om hjelp med øvelse eller noe. Anonymkode: 1bd17...ece Blir så obvious for alle de andre. Anonymkode: fc012...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå