Gå til innhold

Kan jeg dø?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, det er umulig. Men det føles slik. Det følels som en blir fullstendig gal og mister kontrollen- noe du heller ikke gjør 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det kan man faktisk ikke. Besvimelse er det motsatte av panikk

Anonymkode: 598d4...f06

Man kan få så sterk panikkangst at man besvimer, jo.

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som får pustebesvær om natta? Eller er det bare meg? Føles som det er slim som hoper seg opp, altså kun om natta. Får av og til panikkangst av det - i the midle of the night!🙄

Anonymkode: 6a4a9...a10

Jeg har det. Det øyeblikket jeg sovner så plutselig føles det som om jeg kveles, jeg våkner brått og prøver å få luft, har hjertebank og det hele er en helt grusom følelse. Sånn kan det gjenta seg flere ganger i løpet av natta. Har du noe lignende? Det er som om hjernen glemmer å sende signal til at man skal puste. 

Anonymkode: f7d5f...970

Skrevet

Ikke for å avspore deg ts, men er det noen som kjenner på en høy puls og ekstra hjerteslag under anfallene? Hadde det sånn inatt og jeg var sikker på at hjertet skulle stoppe. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å avspore deg ts, men er det noen som kjenner på en høy puls og ekstra hjerteslag under anfallene? Hadde det sånn inatt og jeg var sikker på at hjertet skulle stoppe. 

Ja, det er ganske vanlig dessverre. Kjenner meg godt igjen.

Skrevet
På 29.8.2020 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Jeg har det. Det øyeblikket jeg sovner så plutselig føles det som om jeg kveles, jeg våkner brått og prøver å få luft, har hjertebank og det hele er en helt grusom følelse. Sånn kan det gjenta seg flere ganger i løpet av natta. Har du noe lignende? Det er som om hjernen glemmer å sende signal til at man skal puste. 

Nei, du tuller? Jeg har akkurat likt. 

Jeg våknet blant annet inatt og heiv meg opp av sengen. Kjentes ut som jeg svelgte en hel ball og fikk kvelningsfølelse. Stod opp med en enorm hjertegalopp og med ekstraslag som var helt forferdelig, puls i 118.

Fikk betablokker idag for å roe ned. 😫😇😇

Skrevet
På 28.8.2020 den 12.51, AnonymBruker skrev:

Kan en dø av panikkanfall?

Anonymkode: 16044...c41

Nei, det kan du ikke.

Skrevet

Et panikkanfall her og der, er helt ufarlig. Men realistisk sett.. Er man plaget med ekstremt mye angst, så er faktisk ikke det så veldig bra.  Stress over lengre tid, kan gi høyt blodtrykk.  Og kan man litt anatomi, så vet man hva det kan gjøre på sikt. 

Anonymkode: b86eb...de3

Skrevet (endret)

Nei, men dette kan føles veldig likt. Besvimelse, kvalme, migrene, følelsen av kaos og luftveisproblemer vil få deg til å tro at det kan være på tide. Det er veldig shocking.

Send you a warm hug❤

Endret av PokemonGone
  • 1 måned senere...
Skrevet
On 9/2/2020 at 10:34 PM, AnonymBruker said:

Nei, du tuller? Jeg har akkurat likt. 

Jeg våknet blant annet inatt og heiv meg opp av sengen. Kjentes ut som jeg svelgte en hel ball og fikk kvelningsfølelse. Stod opp med en enorm hjertegalopp og med ekstraslag som var helt forferdelig, puls i 118.

Fikk betablokker idag for å roe ned. 😫😇😇

Jeg har fått antidepressiva ( sertralin) og har ikke de plagene lenger. Så det hjalp å få medisin 😊👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...