*Stylish* Skrevet 18. september 2002 #1 Del Skrevet 18. september 2002 .. hvordan bli kvitt den? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. september 2002 #2 Del Skrevet 18. september 2002 Aner ikke, men jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye over det.. Det har blitt så mange som spiser hvitløk i dag at det er ikke så mange som reagerer så veldig på det lenger. Det er iallfall min erfaring. Og tro meg, jeg spiser hvitløk omtrent hver dag!! Dessuten er det ikke alle som får den klassiske hvitløksånden, dette kommer an på din vanlige kroppslukt. Kanskje jeg skal ta imot tips hvis det er noen som har jeg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2002 #3 Del Skrevet 18. september 2002 Persille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2002 #4 Del Skrevet 18. september 2002 ..og drikk mye vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. september 2002 #5 Del Skrevet 18. september 2002 Tygge på kaffebønner :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 18. september 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 18. september 2002 Thank you thank you spist kebab i dag jeg.. det første min mor sa da hun så meg var, -har du spist hvitløk!? Og hun stod med ryggen til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 19. september 2002 #7 Del Skrevet 19. september 2002 Tygg på Persille etterpå, skal visst hjelpe på hvitløksånden. Cobra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merrick Skrevet 19. september 2002 #8 Del Skrevet 19. september 2002 Peppermyntete med honning skal visstnok være meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. september 2002 #9 Del Skrevet 20. september 2002 Zinkoral sugetabletter fungerer fint på all slags dårlig ånde.. disse fås kjøpt på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå