AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Del Skrevet 27. august 2020 Er det flere som opplever at dem er ekstra kåte i rugetiden. Jeg har prøvd i noen år nå å bli gravid og hadde mitt første ivf forsøk i forige uke. Er vel 9 dpo idag og jeg har merket di siste dagene at jeg er ekstra kåt. Har ikke hatt sex med penetrering da legene fraråder dette første tiden etter uttak. Men vi har koset oss mye på "utsiden " som har gjort at jeg lett får orgasmer. Kan det være ett tidlig tegn på graviditet? Anonymkode: 9c26a...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Del Skrevet 28. august 2020 De fraråder orgasmer på utsiden etter innsett i 2 uker, eller...?? Skal selv ha egg uttakk neste uke.. Anonymkode: 69631...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Del Skrevet 28. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De fraråder orgasmer på utsiden etter innsett i 2 uker, eller...?? Skal selv ha egg uttakk neste uke.. Anonymkode: 69631...40e Nei dette er fullstendig tull! Dem fraråder sex med penetrering pga uttaket (sår i skjeden) men orgasme kunne faktisk være behjelpelig til å få egget til å feste seg da blodgjennomsyrømmingen til livmoren blir bedre Anonymkode: 9c26a...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå